اجاره پرادو در کیش

اجاره پرادو در کیش
امتیاز دهید
4/5 - (2 امتیاز)

4,300,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره پرادو در کیش

شرایط اجاره پرادو در کیش

در این مطلب قصد داریم یکی از پر فروش ترین و جذاب ترین شاسی بلند‌های کمپانی تویوتا را معرفی نماییم. تویوتا پرادو در کشور ما فروش خوبی را تجربه کرده است و اکثر مردم ایران با این خودروی شاسی بلند آشنا می‌باشند. اجاره پرادو در کیش نیز با توجه به شناخت قبلی که مردم با این خودرو دارند معمولا با استقبال بالایی صورت می‌گیرد.

اجاره ماشین در کیش اگر با انتخاب‌های درست انجام گیرد سفر به این جزیره را برای ما لذت بخش تر می‌نماید. تویوتا پرادو نیز برای اجاره خودرو در کیش می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی باشد. این خودرو در ورژن‌های مختلفی تولید می‌شود، انواع ۳ در، ۵ در، چهار سیلندر و شش سیلندر تویوتا پرادو در بازار خودرو موجود می‌باشد. بنابراین برای اجاره ماشین ارزان در کیش می‌توان با توجه به نیاز یکی از این مدل‌های متنوع تویوتا پرادو را انتخاب نمود. برای مثال اجاره پرادو در کیش برای خانواده‌های پر جمعیت انتخاب مناسبی است. زیرا مدل پنج در این خودرو ۷ نفره بوده و به راحتی ۷ سرنشین بزرگسال می‌توانند از سواری مطلوب این ماشین بهره ببرند. از طرفی دیگر اگر به دنبال سواری چابک تری می‌باشیم، می‌توانیم با اجاره پرادو در کیش مدل سه در را انتخاب کنیم.

یکی از ویژگی‌های بارز تویوتا پرادو سواری بسیار نرم و بی سر و صدای آن می‌باشد. در واقع شما با اجاره پرادو در کیش سواری بسیار مطلوب و با کیفیتی را در همه‌ی مدل‌های آن تجربه می‌کنید. از نظر فنی توان تولیدی موتور ۶ سیلندر پرادو ۲۴۰ اسب بخار می‌باشد که این توان تولیدی تقریبا بالا می‌باشد. موتور چهار سیلندر تویوتا پرادو طبیعتا ضعیف تر بوده و ۱۶۱ اسب بخار قدرت را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. به طور کلی مانند تمام محصولات دیگر کمپانی تویوتا، پرادو نیز کیفیت و سواری بسیار خوبی را دارا است. بنابراین اجاره پرادو در کیش می‌تواند پاسخگوی تمام نیاز‌های شما در سفر باشد.

دسته‌بندی:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره پرادو در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.