اجاره موتور در کیش

کرایه ساعتی و روزانه موتور برقی در جزیره کیش

اجاره موتور کیش
اجاره موتور برقی آپاچی در کیش

اجاره موتور برقی نینجا در کیش

4.6/5

اجاره موتور سافاری قرمز در کیش

4.8/5
اجاره اسکوتر برقی شیائومی در کیش

اجاره اسکوتر برقی شیائومی در کیش

4.4/5

اجاره موتور برقی توسان در کیش (اسپیکر دار)

4.6/5

اجاره موتور وسپا در کیش با شارژ نامحدود

4.8/5

اجاره موتور سافاری در کیش با شارژ نامحدود

4.4/5
اجاره موتور سافاری در کیش

اجاره موتور برقی سافاری سبز در کیش

4.6/5
رنت موتور جگوار در کیش

اجاره موتور برقی جگوار مشکی در کیش

4.8/5
اجاره موتور وسپا در کیش

اجاره موتور برقی وسپا نارنجی در کیش

4.4/5
کرایه موتور در کیش

اجاره موتور برقی ایکس من در کیش

4.3/5
اجاره روزانه موتور در کیش

اجاره موتور برقی جگوار سفید در کیش

4.6/5
کرایه موتور وسپا در جزیره کیش

اجاره موتور برقی وسپا سبز در کیش

4.6/5
اجاره موتور ساعتی در کیش

اجاره موتور برقی وسپا سفید در کیش

3.7/5
کرایه موتور برقی در کیش

اجاره موتور برقی ایکس من در کیش

4.1/5
اجاره موتور برقی در کیش

اجاره موتور برقی جگوار در کیش

4.8/5

اجاره موتور برقی Z6 در کیش (سبک و قدرتمند)

3.7/5

اجاره موتور سافاری در کیش با شارژ نامحدود

4.1/5
اجاره موتور ایکس من نیو فیس در کیش

اجاره موتور ایکس من نیو فیس در کیش

4.8/5

هنوز موتور مناسب را انتخاب نکرده‌اید؟

بصورت 24 ساعته می‌توانید با کارشناسان ما گفتگو کنید.

اجاره موتور برقی آپاچی در کیش
اجاره موتور شارژی لیفان در کیش

اجاره موتور برقی لیفان E3 مشکی در کیش

کرایه موتور شارژی لیفان در کیش

اجاره موتور برقی لیفان E3 سفید در کیش

رزرو موتور شارژی مادو در جزیره کیش

اجاره موتور برقی مادو 220 قرمز در کیش

اجاره اسکوتر برقی menila Gmbg 600w در کیش

اجاره اسکوتر برقی در کیش

کرایه موتور هیلتون در کیش

اجاره موتور برقی هیلتون در کیش

اجاره موتور برقی هیلتون سبز در کیش

برای اجاره موتور برقی در کیش به کجا مراجعه کنیم؟

برای کرایه موتور و اسکوتر برقی در کیش می‌توانید از سایت کیش استریت اقدام به رزرو نمایید و یا به مراکزی مانند اسکله تفریحی و پارک ساحلی مراجعه کنید. 

 

رزرو و اجاره موتور برقی جهت تفریح در جزیره کیش
مرکز اجاره موتور شارژی در کیش

شرایط اجاره موتور در کیش چیست؟

کارت شناسایی معتبر

داشتن حداقل 15 سال سن

به امانت گذاشتن مقداری وجه به عنوان ودیعه

هزینه کرایه موتور و اسکوتر برقی در جزیره چقدر است؟

بستگی به مدل، خلوتی یا شلوغی جزیره و همچنین مدت زمان اجاره دارد. اما به طور متوسط هزینه اجاره موتور در کیش از حدود 150 هزارتومان در ساعت شروع می‌شود.

در میان کلیه خدمات تفریحی و گردشگری، بهترین گزینه برای دوستداران طبیعت با چاشنی هیجان و سرعت، اجاره موتور برقی در کیش است. جزیره همیشه زیبای کیش با دارا بودن تفریحات متنوع توانسته است طیف وسعی از سلایق را پوشش دهد. یکی از تفریحات سالم و مهیج در کیش موتورهای برقی هستند که در انواع مختلف موتور برقی ،اسکوتر و موتور سه چرخ در دسترس گردشگران و کیشوندان عزیز هستند. اگر شما هم عاشق موتور سواری هستید و دوست دارید یک روز سرشار از انرژی و شادی را در کنار خانواده و دوستان خود سپری کنید، بدون تردید اجاره موتور شارژی در کیش بهترین گزینه برای شما است.

موتورسواری یکی از تفریحات پرهیجان و لذت بخش درکیش است که می توانید در سفر خود تجربه کنید. یکی از نقاط قوت موتورهای برقی، عدم آلایندگی محیط زیست است که نه تنها باعث آلودگی هوا نشده، بلکه به دلیل بی صدا بودن هیچ گونه آلودگی صوتی به همراه ندارد. با اجاره موتور برقی در کیش از گشت‌وگذار در این جزیره زیبا لذت خواهید برد و سفری خاطره‌انگیز برای خود خواهید ساخت.

یکی دیگر از مزایای موتور سواری در کیش، عدم محدودیت و ممنوعیت برای بانوان است. بانوان نیز می توانند با اجاره موتور شارژی در کیش لذت این تفریح جذاب و مهیج را بدون هرگونه محدودیتی تجربه کنند. موتورهای برقی سه چرخ در کیش بهترین گزینه برای بانوان و به طور کلی افرادی است که تابحال تجربه موتورسواری و حفظ تعادل موتور را نداشته اند. ما در کیش استریت شرایطی را فراهم نموده ایم تا علاوه بر امکان رنت خودرو در کیش، امکان اجاره انواع موتور با بهترین شرایط و کمترین قیمت را داشته باشید.

موتور سواری در کیش ضریب امنیت بالایی دارد. این سطح بالای امنیت را نه تنها مدیون استفاده از جاده مخصوص بلکه به دلیل طراحی بدنه و بهره‌مندی از چرخ‌های بزرگ آنهاست. موتور برقی ها از لحاظ ظاهری دارای چرخ های بزرگی هستند و امنیت ترمز آن ها بسیار بالاتر از انواع دیگر موتور ها است.

از دلایل محبوبیت کرایه موتور در کیش نحوه استفاده آسان و راحت آنهاست. کنترل موتور تنها با استفاده از گاز و ترمز بوده و رانندگی با آن نیاز به مهارت خاصی ندارد. هرچند پیش از تحویل موتور، آموزش‌های لازم در رابطه با نحوه استفاده از آن به فرد داده می‌شود تا علاوه بر جلوگیری از خسارات جانی و مالی، زمینه سازی برای افرادی بوده که تجربه موتور سواری ندارند. در روزهای اقامت در جزیره کیش یا حتی پیش از سفر به کیش به راحتی و به صورت آنلاین از خدمات اجاره انواع موتور جزیره با شرایط آسان بهرمند شوید.

شرایط اجاره موتور در کیش

داشتن شرایط سنی برای بستن قراداد ( حداقل ۱۵ سال تمام)

  1. ارائه کارت شناسایی معتبر به همراه مبلغ ودیعه
  2. لزوم رعایت کلیه قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در کیش
  3. لزوم استفاده از وسایل ایمنی ( کلاه ایمنی)
  4. رانندگی در محل های مخصوص و عدم ورود به جاده
  5. رانندگی از منتهی علیه سمت راست
  6. در صورت بروز هرگونه حادثه جبران خسارت بر عهده اجاره گیرنده است
 

همانطور که مشاهده کردید، اجاره موتور نیز به مانند رنت خودرو در کیش شرایط ویژه خود را دارد. اولین پیش نیاز برای کرایه انواع موتور، اسکوتر برقی، موتور سه چرخ و به طور کلی موتورهای شارژی در کیش، شرایط سنی حداقل ۱۵ سال برای بستن قرارداد است. تردد موتورهای برقی در پیاده‌روها، سواره‌روها و جاده‌های خاکی ممنوع بوده و در صورت مشاهده، علاه بر جریمه، وسیله نقلیه پس گرفته می شود. در صورت بروز هرگونه تخلف که منجر به توقیف وسیله نقلیه توسط پلیس راهور شود، جبران خسارت توقف موتور بر عهده اجاره کننده است.

رعایت قوانین و جانب احتیاط در حین رانندگی با موتور الزامی است. در صورت بروز هرگونه حادثه و خسارت به دستگاه (در اثر بی احتیاطی) جبران خسارت بر عهده اجاره کننده است و اجاره دهنده هیچ مسئولیتی در قبال جبران خسارت و آسیب دیدگی شما ندارد.

مهم‎ترین شرایط استفاده از موتور برقی در کیش

  • رانندگی در جاده های مخصوص و عدم ورود به سواره رو
  • رانندگی در منتهی علیه سمت راست و رعایت سرعت مطمئنه 
  • رعایت حقوق عابرین پیاده (بخصوص کودکان و سالمندان)
  • عدم انجام حرکات نمایشی
  • مراجعه به ایستگاه پیش از اتمام شارژ موتور

موتور سواری در کیش برای بانوان

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم، موتور سواری در کیش برای بانوان هیچ‌گونه ممنوعیتی نداشته و بانوان می توانند هر نوع موتور برقی ،اسکوتر و سه چرخ را انتخاب کرده و از موتورسواری در جزیره همیشه زیبای کیش لذت ببرند. پیشنهاد ما برای افرادی که تابحال تجربه موتورسواری نداشته اند اجاره موتور سه چرخ در کیش است که به دلیل ساختار بدنه امکان حفظ تعادل بیشتر است. برای اطلاع از قیمت اجاره موتور برقی در کیش و دریافت مشاوره رایگان با شماره تلفن 09347689970 تماس بگیرید.

انواع موتور برقی در کیش

ما در کیش استریت کلکسیونی از برترین برندها و مدل‌های مختلف موتور را فراهم نموده ایم تا افراد بر حسب سلیقه و بودجه در نظر گرفته بتوانند بهترین گزینه را انتخاب کنند. موتورهای ارائه شده به صورت تک‌نفره و دونفره بوده و حداکثر ظرفیت موتور دونفره تا وزن ۱۵۰ کیلوگرم است. با توجه به اینکه منبع انرژی موتورها باتری های شارژی است؛ در صورتی که به طور کامل ( 6 ساعت) شارژ شوند، می توانید چهار ساعت کامل و در حدود 110 کیلومتر از آن استفاده کنید. محل قرار گیری باتری موتور برقی جلوی زین است و در صورتی که موتور برقی بزرگتر بوده، محل قرار گیری باتری زیر باک است. حداکثر سرعت این موتورها 80 کیلومتر در ساعت است که سرعت مطمئنه رانندگی در جاده های مخصوص موتور در کیش است.

 
از دیگر دلایل محبوبیت موتور برقی در کیش، ماهیت طبیعت دوستی آنهاست. بی صدا بودن انواع موتور و اسکوتر برقی در کنار عدم تولید آلاینده‌های زیست محیطی از دلایل طبیعت دوستی این نوع از وسیله نقلیه بشمار می رود. تردد با این نوع از وسایل نقلیه به دلیل عدم تولید صداهای گوشخراش هیچ گونه مزاحمتی برای سایر گردشگران ابجاد نمی‌کند. کیش به عنوان قطب گردشگری جنوب ایران در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس با دارا بودن تفریحات متنوع و طبیعتی زیبا و مثال زدنی بهترین مکان برای تجربه سفری متفاوت است. یه زبان ساده می توان گفت کیش تلفیق زیبا و ظریف از همزیستی مسالمت‌آمیز طبیعت و تکنولوژی است. کیش استریت از قبل سفر تا در حین ترک جزیره کیش همراه شماست.

امتیاز دهید
4.8/5 - (10477 امتیاز)

نظرات و سوالات شما در خصوص اجاره موتور در کیش

56 پاسخ

  1. من سافاری کرایه کردم ازشون عالی بود پیشنهاد میشه موتور هاشون مثل جاهای دیگه نیس فنی سالم سالم و ترو تمیز

  2. با سلام و خسته نباشید من تقریبا هر ماه جزیره برای چند روز موتور ازتون اجاره میکنم هم بسیار خوش برخورد هستین هم قیمت هاتون با اینکه همه چی دو سه برابر شده از سال پیش شما همون قیمت اجاره میدین ممنون از مشتری مداریتون

  3. سلام تنها شرکتی که سافاری لیتیوم دارن تو جزیره برای اجاره شما هستین من چند روز اجاره کردم بسیار عالی بود و خوب شارژ نگه میداره ممنون از خدمات و قیمت مناسبتون

  4. سلام.خیلی خیلی عالی بود.واقعا بی عیب و نقص و بدون حتی کوچکترین ایرادی👍👍👍👏👏👏👏

    1. یک سوال ،الان داداش من ۱۴ سالشه ولی موتور سواری بلده،اگر بابامون قرارداد رو ببنپه مشکلی که نیست؟یعنی پدر ببنده ولی پسر سوار بشه

  5. سلام به همه ، بعد از نظر قبلی موتور کرایه کردم، الآنم با همون مشاور که گفتم از خواب بیدارش کرده بودم خیلی رفیق شدم ، کارتون درسته ،بنازم

  6. سلام ، وقت بخیر ، امیدوارم حالتون خوب باشه ،
    یه خواهش داشتم اینکه لطفاً « ۲۴ ساعته مشاوره تلفنی و امکان اجاره در هر زمان از ۲۴ ساعت » از همه جاهایی که هست رو پاک کنید از سایتتون
    چون من همین ۵ دقیقه پیش یعنی دقیقاً ساعت ۵,۳۰ صبح ، مشاورتون رو متأسفانه از خواب بیدار کردم ، که گفتند آقا صبح زنگ بزن، الان ساعت درستی نبوده و این ساعت زنگ زدن قشنگ نیست ، باز دمشون گرم که فحش کش نکردن بنده رو.
    پس خواهش میکنم زمان نوشته شده برای پاسخ دهی و رزرو تلفنی رو اصلاح کنید ، چون جدا از اون بدخواب شدن همکارتون، برای من خیلی سنگین و تو مخی میشه این مدل جریانات که برام پیش میاد.
    ممنون

    1. امین عزیز ، از همراهی شما سپاس گزاریم و خوشحالیم که نظرتان را با ما در میان گذاشتید.
      بابت مشکل پیش آمده عذر خواهی میکنیم و با کمال احترام میتونیم امشب در خدمتتون باشیم ؛ تا خاطره بهتری از مجموعه ما داشته باشین.

  7. بسیار ضعیف و گنگ چرا همه چیو مشخص و شکلیل قرار نمیدید. نه معلومه هر موتور ساعتی چقدره نه…

    1. سجاد عزیز
      قیمت ها از ساعتی 50 هزارتومان تا 150 هزارتومان متغیر است و بستگی به نیاز مسافران محترم دارد. به همین دلیل پشتیبانی امکان درج قیمت هر موتور برای یک ساعت و دو ساعت و سه ساعت و 24 ساعت و … وجود ندارد. چرا که موجب سردرگمی کاربران خواهد شد. اما پشتیبانی واتس اپ و تلفنی 24 ساعته در خدمت شماست. با تشکر.

  8. سلام.. ممنون از شما، برخورد خوبتون و تحویل به موقع موتور. همه چیز عالی بود. سپاس فراوان 🌹

  9. ممنون از خدمات خوبتون
    همه چی عالی بود
    تحویل به موقع
    خوش برخورد

    1. آقا سیاوش عزیز
      ممنون از لطف بی کرانتون
      در انتظار دیدار مجدد شما هستیم 🙏🏽

  10. وقت بخیر
    من 3 روز یک سافاری مشکی اجاره کردم و کاملا راضی بودم و بسیار تیم خوش برخورد و منصف بودند
    قطعا دفعه بعد هم مزاحمشون میشم

  11. من ازشون اخیرا موتور گرفتم نزدیک به دو روز و بسیار راضی بودم.
    هم از برخورد خوبشون که بسیار صبور بودند چون من موتور سواری بلد نبودم و از توصیه های ایشون یاد گرفتم.
    و اگر هم مشکلی براتون پیش میومد پیگیری لازم رو داشتند.
    و اینکه بسیار هم منصف هستند سر قیمتها.
    مرسی از تیم خوبتون.

  12. باسلام، خیلی خوب بود، هم موتوراشون خوب بودن، هم برخوردشون عالی بود، خلاصه ازهمه لحاظ عالی بود

  13. سلام خسته نباشید برای اجاره موتور ها فقط به سن قانونی نیاز هست یا به گواهینامه هم‌نیاز است و شرایط اجاره هم می گید

    1. سلام دوست عزیز
      بله باید به سن قانونی برسید.
      برای اطلاع از شرایط اجاره لطفا تماس بگیرید یا در وات ساپ ارتباط برقرار کنید.
      پیروز باشید.

  14. سلام خسته نباشید من حامی هستم میخاستم بپرسم برای من که۱۴ساله هستم چه موتوری مناسب است

    1. سلام دوست گرامی
      هنوز به سن قانونی نرسیدین و در مجموعه نمیتونیم بهتون موتور کرایه بدیم ولی اسکوتر شیائومی بهتون پیشنهاد میکنم که محدودیت نداره برای شما
      موفق و سر بلند باشید.

      1. من ازشون اخیرا موتور گرفتم نزدیک به دو روز و بسیار راضی بودم.
        هم از برخورد خوبشون که بسیار صبور بودند چون من موتور سواری بلد نبودم و از توصیه های ایشون یاد گرفتم.
        و اگر هم مشکلی براتون پیش میومد پیگیری لازم رو داشتند.
        و اینکه بسیار هم منصف هستند سر قیمتها.
        مرسی از تیم خوبتون.

      1. سلام.موتور سنگین مثل سی بی ۱۳۰۰هم کرایه میدین یا اینکه جایی رو سراغ دارید کرایه بدن

  15. سلام
    من موتور اجاره كردم
    بسيار خوب رفتار كردند مودب و …
    خيلي راضي هستم

  16. سلام پیشنهاد شما برای موتورسواری دو نفره چه مدلی هست و قیمت اون روزانه چقدر هست؟ موتور بنزینی هم دارید؟

    1. جواد عزیز با سلام
      کاملا بستگی به سلیقه و کاربرد اون موتور برای شما داره
      برخی از مسافرین به موتور جگوار که ظاهر اسپرت و شبیه موتور سنگین داره علاقه دارن.
      برخی حالت کلاسیک موتورهای وسپا رو می پسندن
      بعضی ها هم سافاری یا ایکس من رو انتخاب می کنن که اقتصادی تر هستن.

      موتور بنزینی کلا در کیش وجود نداره و تماماً برقی هستند.
      موفق باشید

      1. سلام خسته نباشید من حامی هستم میخاستم بپرسم برای من که ۱۴ ساله هستم چه موتوری مناسبه؟

      2. سلام و وقت بخیر
        ما سه تا موتور ازتون اجاره کردیم و خیلی خوب بودند و از اون مهمتر برخورد و رفتارتون فوق العاده بود ۔ ممنونم از لطفتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق برای کیش استریت محفوظ است.

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.