اجاره خودرو در فرودگاه کیش

1- خودرو دلخواهت رو انتخاب کن

2- ساعت پروازت رو به ما اعلام کن

3- ماشین رو در فرودگاه تحویل بگیر!

تصویری از فرودگاه جزیره کیش
اجاره نیسان جوک در کیش
اجاره بی ام و z4 در کیش
امتیاز دهید
4.5/5 - (58 امتیاز)

فرودگاه بین‌المللی کیش

این فرودگاه یکی از پرکارترین و مجهزترین فرودگاه‌های ایران است که هم پروازهای داخلی و هم پروازهای خارجی از آن یا به آن انجام می‌شود. تعداد مسیرهای پروازی داخل کشور فرودگاه کیش 20 مورد است. مسیرهای پروازی خارج کشور فرودگاه کیش شامل دبی و مسقط می¬شود. امکانات فرودگاه کیش بسیار قابل قبول است، از نظم، تمیزی و سیستم حمل‌و‌نقل آن گرفته تا CIP و رزرو خدمات برگزاری جلسات در جایگاه تشریفاتی، در بهترین شرایط قرار دارند. در ضمن اگر احیانا نیازی به اطلاعات پرواز فرودگاه کیش داشتید می‌توانید با 199 تماس بگیرید.

شرایط اجاره ماشین در فرودگاه جزیره کیش چیست؟

جهت کرایه اتومبیل در فرودگاه کیش فقط نیاز به گواهینامه رانندگی خود دارید. با توجه به حجم عظیم توریست که وارد جزیره کیش می‌شود، شرایط جهت رنت خودرو آسان است. برای اجاره ماشین در کیش تنها مدرکی که نیاز دارید، همان گواهینامه رانندگی می‌باشد.

مبلغ ودیعه مورد نیاز جهت اجاره خودرو در فرودگاه کیش چقدر است؟

این مبلغ بسته به خودرویی که انتخاب می‌کنید متغیر است. از 4 میلیون تومان الی 40 میلیون تومان. اما معمولاً مبلغ ضمانت خودروهای کیش بین 5 الی 10 میلیون تومان است.

آیا خودرویی که اجاره کرده‌ایم، در فرودگاه تحویل ما می‌شود؟

بله! شما با اجاره ماشین از سایت ما می‌توانید خودرو را در فرودگاه، هتل و یا هرجایی که مایل بودید تحویل بگیرید. همکاران ما در همان محل قرارداد را نیز به شما تحویل می‌دهند.

آیا می‌توانیم به جای مبلغ ودیعه، چک ضمانت بدهیم؟

بله. شما می‌توانید به دلخواه خود مبلغ ودیعه و یا یک برگ چک به ارزش خودرو جهت عقد قرارداد ارائه دهید.