اجاره قشقایی در کیش

اجاره نیسان قشقایی در کیش
امتیاز دهید
4.5/5 - (8 امتیاز)

2,750,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره قشقایی در کیش

یکی از تفریحاتی که از مهمترین جاذبه‌های گردشگری کیش محسوب می شود، امکان رانندگی با خودروهای لوکس بزرگترین کمپانی‌های اتومبیل سازی جهان است. با توجه به موقعیت استراتژیک کیش و قوانین مناطق آزاد ، امکان ورود خودرو‌های خارجی بدون گمرک امکان پذیر بوده و بازار رنت خودرو در کیش بسیار داغ است. در این میان نیسان قشقایی یکی از کراس‌اور کمپانی خودروسازی ژاپنی است که طرفدران زیادی در بین ایرانیان دارد. این خودرو که نام خود را از ایل قشقایی ایل بزرگِ ترک زبان در جنوب و جنوب غربی ایران وام گرفته است دارای طراحی بسیار جذاب و حرفه ای است. کیفیت مناسب و دوام فنی مطلوب این خودرو از مهمترین عوامل محبوبیت آن است. نیسان قشقایی یک کراس اوور خانوادگی با امکاناتی همچون کروز کنترل، سنسور پارک، سیستم تهویه اتوماتیک و چراغ مه‌ شکن جلو فقط برای تیپ LEاست.

آنچه در نگاه اول در طراحی ظاهری قشقایی خودنمایی می‌کند حجم پردازی‌ها روی درب کاپوت و بدنه در کنار خط شانه‌ای در نظر گرفته شده روی پروفیل جانبی است. هرچند این خودرو دارای چراغ‌ها، سپر جلو و عقب و جلو پنجره ای با طراحی ساده است اما به دلیل هماهنگی با سایر المان‌های بصری بکار رفته در طراحی بدنه از جمله استفاده از فلاپ‌های مشکی رنگ در قسمت تحتانی و حجم پردازی‌های بدنه نمای چشم نوازی برای این کراس‌اور خانوادگی رقم زده است. این خودرو با طراحی فضای داخلی که مناسب حضور 5 سرنشین بوده و محفظه بار با ظرفیت 400 لیتر بهترین گزینه برای خاانواده ها است و به همین دلیل لقب کراس‌اور خانوادگی را گرفته است.

اگر قصد سفر به جزیره کیش دارید و قصد در اختیار داشتن یک اتومبیل اسپرت را دارید، پیشنهاد کیش استریت به شما اجاره نیسان قشقایی در کیش است. شما می‌توانید بهترین شرایط اجاره ماشین در کیش و تخفیفات ویژه را با کیش استریت تجربه کنید.

مشخصات فنی نیسان قشقایی

قشقایی که در دو مدل بنزینی و دیزلی ارائه شده است. این خودرو مجهز به موتور چهار سیلندر تنفس طبیعی به حجم ۲ لیتر و دارای حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است. این خودرو دارای بیشینه گشتاور آن ۱۹۶ نیوتن متر و حداکثر قدرت 139 اسب بخار بوده و دارای میانگین مصرف سوخت نسبتا بلایی است که در حدود ۹.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. اما گیربکس این خودرو سی وی تی ایکس ترونیک با دو عدد دیفرانسیل دو حالته با قفل الکترونیکی است که حداکثر قدرت 139 اسب بخار را از طریق جعبه دنده اتوماتیک 6 سرعت به محور جلو یا هر دو محور منتقل می کند. قابل انتقال به هر چهار چرخ اتومبیل است. قشقایی با بهرمندی از کیفیت ساخت بالا و عملکرد فنی قابل قبول و پیشرانه 139 اسب بخار گزینه مناسب برای آفرود سواری است.

آپشن ها و ایمنی نیسان قشقایی

اگر بخواهیم به آپشن‌های نیسان قشقایی مدل LE دو دیفرانسیل نگاهی بیندازیم، کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری، حسگر پارک عقب، ترمز ضد قفل ABSو ترمز کمکی خودنمایی می‌کند. این اتومبیل مجهز به فرمان برقی چهارحالته با روکش چرم است که یکسری دکمه کنترلی به منظور دسترسی راحتر راننده بر روی آن در نظر گرفته شده است. اگر بخواهیم از آپشن‌های ایمنی این خودرو حرفی بزنیم در کنار سیستم ترمز قدرتمند این خودرو می‌توان به در نظر گرفتن شش ایربگ برای راننده و سرنشین جلو، ایربگ پرده‌ای و جانبی، پشت سری فعال، کمربند ایمنی پیش‌کشنده و محدودکننده اشاره کرد که دارای واکنش مناسبی در زمان ترمزهای ناگهانی است.

اما از جمله آپشن‌های رفاهی که برای راننده در نیسان قشقایی در نظر گرفته شده می توان به صندلی راننده شش حالته با روکش چرمی با امکان تنظیم دستی گودی کمر و گرمکن اشاره کرد. اما صندلی سرنشین جلو نیز دارای امکان تنظیم چهارحالته و گرمکن بوده و صندلی های عقب تاشونده دو تکه است.

مشاوران ما در کیش استریت همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در رابطه با شرایط اجاره ماشین در فرودگاه کیش و تخفیفات ویژه و مناسبتی هستند. با کیش استریت تجربه‌ای متفاوت از رنت خودرو ارزان در کیش خواهید داشت.

 

دسته‌ها: ,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره قشقایی در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.