اجاره کادیلاک اسکالید در کیش

اجاره کادیلاک اسکالید در کیش
امتیاز دهید
4.5/5 - (2 امتیاز)

6,300,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره کادیلاک اسکالید در کیش

فیلم بررسی و تست رانندگی با کادیلاک اسکالید

 

شرایط اجاره کادیلاک اسکالید در کیش

همه‌ی ما ماشین‌های آمریکایی را با ابعاد بزرگ و عظمت آن‌ها می‌شناسیم. خودرو‌های آمریکایی در مدل‌های سدان و شاسی بلند همگی دارای ابعاد بزرگ می‌باشند. کادیلاک اسکالید نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تمام ویژگی‌های یک خودروی آمریکایی اصیل را به همراه دارد. رانندگی با این خودرو در شهر‌های مختلف کشور ما به جز مناطق آزاد امکان پذیر نیست اما شما می‌توانید با اجاره کادیلاک اسکالید در کیش و به طور کلی با اجاره ماشین در کیش رانندگی با این خودرو‌های کمیاب در کشورمان را تجربه کنید.

از آنجایی که اجاره خودرو در کیش امری عادی می‌باشد، هزینه‌‌های سفر شما نیز با اجاره ماشین ارزان در کیش به طور قابل توجهی کاهش یافته و مدیریت می‌شود. بنابراین شما می‌توانید با اجاره کادیلاک اسکالید در کیش علاوه بر رسیدن به رفاه و آسایش در سفر خود، تجربه‌ی رانندگی با یک خودروی آمریکایی محبوب را نیز در خاطرات خود ثبت نمایید.

همانطور که گفته شد کادیلاک اسکالید نیز مانند اکثر خودرو‌های آمریکایی دارای یک طراحی اصیل بوده و نسبت به دیگر خودرو‌های شاسی بلند جهان از ابعاد بزرگ تری در طراحی بهره می‌برد. چراغ‌های عمودی بزرگ در جلو و عقب این خودرو نمای منحصر به فردی را به آن بخشیده است. البته در نسل جدید این خودرو چراغ‌های عمودی جلو جای خود را به چراغ‌های افقی داده است که هر دو مدل طرفداران خاص خود را دارد. طراحی داخلی نیز بسیار مینیمال و هوشمندانه طراحی شده است.

با اجاره کادیلاک اسکالید در کیش شما با خودرویی رانندگی خواهید کرد که موتور فوق العاده قدرتمندی دارد. در زیر کاپوت کادیلاک اسکالید یک موتور ۲/۶ لیتری ۸ سیلندر قرار گرفته است. این موتور حجیم ۸ سیلندر قادر به تولید ۴۲۰ اسب بخار قدرت می‌باشد. البته در مدل پایه‌ی کادیلاک اسکالید موتور دیگری نیز قابل سفارش است که ۳ لیتر حجم داشته و با ۶ سیلندر ۲۲۷ اسب بخار قدرت تولید می‌کند‌. هر دو مدل این خودرو از وجود یک جعبه دنده‌ی ۱۰ سرعته‌ی اتوماتیک بهره می‌برند. پس اگر به دنبال یک خودروی فوق العاده و محبوب می‌باشید، اجاره کادیلاک اسکالید در کیش را از دست ندهید.

دسته‌بندی:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره کادیلاک اسکالید در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.