تور باگی خانوادگی کیش ویژه چهار نفره

4.7/5 - (7 امتیاز)
تور باگی خانوادگی کیش ویژه چهار نفره

490,000 تومان

اولین سانس: ۱۰:۳۰ آخرین سانس: ۱۶:۳۰
بانوان
آقایان
کودکان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ رزرو خود را انجام دهید.

تصاویر بیشتر از تور باگی خانوادگی کیش ویژه چهار نفره

توضیحات در مورد تور باگی خانوادگی کیش ویژه چهار نفره

کیش از جمله جزایر بسیار زیبای ایران می باشد که به دلیل تفریحات و جاذبه‌های گردشگری، بسیار معروف و شناخته شده است. یکی از تفریحات ورزشی مشهور در این جزیره تور باگی خانوادگی کیش ویژه چهار نفره می‌باشد. این تفریح ورزشی بسیار مهیج است و نهایت هیجان را در شما ایجاد می‌کند. تور باگی خانوادگی کیش ویژه چهار نفره مخصوص آن دسته از افرادی است که رانندگی در آسفالت برایشان خسته‌کننده شده و نمی‌خواهند بین خطوط برانند. اینگونه افراد عاشق این تفریح مهیج خواهند شد.

معرفی تور خانوادگی باگی کیش

شاید برای شما سؤال پیش آید که باگی موتور است یا ماشین؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که باگی تفریحی است که هم با استفاده از موتور و هم با استفاده از ماشین انجام می‌گیرد. تفریح باگی بر اساس یک موتور قدرتمند انجام می‌شود. موتور قدرتمند این دستگاه باید یک وسیله چهار چرخ را به حرکت درآورد. این وسیله هیجان‌انگیز بدنه بسته و کاملی ندارد بلکه از ستون‌هایی تشبیه شده است که به محافظت از راننده می‌پردازد.

این وسیله انواع مختلفی دارد اما به صورت کلی ساختار همه آن‌ها یکی است. باگی‌ها نسبت به ماشین‌های معمولی دستگاه‌هایی جوان محسوب می‌شوند. این دستگاه‌ها از دهه ۹۰ میلادی تاکنون پیشرفت بسیاری کرده‌اند. موتور بسیار قوی آن‌ها سبب درنوردیدن تپه‌های خاکی، ماسه‌ای و بیابان‌ها شده است. هدف از ساخت باگی‌ها تفریح و ماجراجویی برای افرادی است که از رانندگی معمولی خسته شده‌اند و می‌خواهند تجربه جدیدی از رانندگی داشته باشند.

تور باگی خانوادگی کیش ویژه چهار نفره | باگی سواری ورزشی هیجان‌انگیز در کیش

تور باگی خانوادگی کیش ویژه چهار نفره در پیست کیش صورت می‌پذیرد. این پیست طولی به اندازه ۴۰۰ متر دارد، به طوری که به راحتی می‌توانید گاز دستگاه را بگیرید و خاک به پا کنید. با استفاده از این وسیله می‌توانید خاک زمین را از جا کنده و لذت سرعت، هیجان و پرش را به صورت خانوادگی تجربه نمایید.

توجه داشته باشید که پیست‌های باگی مکانی است که هم تفریح و هم ورزش را برای شما به ارمغان می‌آورد. بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که به تناسب اندام و عضلات ورزیده خود اهمیت بسیاری می‌دهید، می‌توانید با این ورزش عضلات بدن خود را در کنار هیجان و آدرنالین بالا پرورش دهید.

راهنما‌های موجود در تور باگی خانوادگی کیش به شما نحوه استفاده از باگی به صورت گروهی را آموزش می‌دهند. با استفاده از این راهنما‌ها شما نحوه رانندگی با انواع باگی را یاد خواهید گرفت. باگی کیش تجربه پرواز روی تپه‌ها و لذت بردن از منظره‌های ساحلی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

محدودیت سنی پیست باگی خانوادگی چگونه است؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید برای استفاده از این وسیله تفریحی نیازی به بلد بودن موتورسواری و ماشین سواری نیست. هر فردی می‌تواند با استفاده از این تفریح لذت ببرد. حتی کودکان نیز می‌توانند از بازی‌های ویژه کودکان استفاده کنند. اگر اهل سفر با خانواده هستید، تور باگی خانوادگی کیش ویژه چهار نفره گزینه مناسبی برای شما است.

جمع بندی نهایی

اگر از آن دسته افرادی هستید که شیفته هیجان و آدرنالین بالا هست، تجربه تور و پیست باگی را به شما توصیه می‌کنیم. در هنگام سفر به کیش حتما این تجربه لذت‌بخش را با خانواده خود داشته باشید. تور باگی خانوادگی کیش ویژه چهار نفره می‌تواند لذت و تجربه جدیدی از ماشین بازی همراه با سرعت و پرش را برای شما به ارمغان آورد.

نظرات و سوالات شما در مورد تور باگی خانوادگی کیش ویژه چهار نفره

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تور باگی خانوادگی کیش ویژه چهار نفره”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.