کنسرت بهنام بانی در کیش

4.6/5 - (9 امتیاز)
کنسرت بهنام بانی در کیش

400,000 تومان

اولین سانس: ۱۰:۳۰ آخرین سانس: ۱۶:۳۰
بانوان
آقایان
کودکان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ رزرو خود را انجام دهید.

تصاویر بیشتر از کنسرت بهنام بانی در کیش

توضیحات در مورد کنسرت بهنام بانی در کیش

یکی از خواننده‌های معروف کشورمان که در سبک پاپ تخصص ویژه‌ای دارد و چندین سال است در این زمینه مشغول فعالیت می‌باشد بهنام بانی است. این خواننده از جمله خوانندگانی است که به یکباره میان مردم معروف شد و کار او بسیار رونق گرفت.‌ بهنام بانی با انتخاب قطعات بسیار زیبایی که اجرا کرد در دل گروه زیادی از مردم جای گرفت و توانسته تاکنون کنسرت‌های بیشماری در اکثر مناطق کشور اجرا کند.

این خواننده به هر منطقه‌ای که دعوت می‌شود مورد توجه بسیاری از مردم قرار می‌گیرد و کنسرت‌های او همیشه باشکوه و با تعداد بسیار بالایی در حال رزرو است. بهنام بانی در کنسرت­ های خود از چندین قطعه بسیار معروف و محبوب استفاده می‌کند تا فضای هم‌خوانی ایجاد شود و جو بهتری در سالن به وجود آید.

بیوگرافی شخصی بهنام بانی

این خواننده در سال ۱۳۶۶ در شهر دامغان استان سمنان بدنیا آمد و در یک خانواده چهار نفره بزرگ شد. اختلاف سنی او با مادرش حدوداً ۱۹ سال است. در سال ۱۳۸۴ در دانشگاه شاهرود مشغول به تحصیل در رشته معماری شد و همزمان با دانشجو بودن فعالیت‌های بیشتری در زمینه موسیقی داشت. در همین زمان با گروه روژان آشنا شد که مقدمه فعالیت حرفه‌ای او در موسیقی است.

بیوگرافی هنری بهنام بانی

بهنام بانی در سن ده سالگی زیر نظر پدرش و با تشویق‌های بسیار زیادی به سمت موسیقی سوق داده شد و زمینه خوانندگی برای او فراهم شد و از همان بچگی رویای خواننده محبوب شدن در سر بهنام بود. او علاقه زیادی به موسیقی پاپ پیدا کرد و راه خود را ادامه داد.

بهنام بانی در سال ۱۳۹۵ قطعه­ ای به نام علاقه خاص را منتشر کرد که افراد زیادی به آن جذب شدند. آغاز شهرت وی هم با همین قطعه محبوب است. البته بعد از آن قطعات بسیار زیادی اجرا کرد که همگی مورد توجه خاص و عام قرار گرفتند. بهنام بانی تلاش زیادی دارد که طبق سلیقه مخاطب از موضوعات مختلف برای برگزاری قطعات و کنسرت‌های خود استفاده کند.

کنسرت بهنام بانی و هزینه بلیط

بهنام بانی موفقیت خوبی در کنسرت‌های خود دارد و در هر منطقه­ ای که اجرا داشته آمار فروش بلیط بسیار بالایی دارد. این موفقیت به دلیل انتخاب قطعه­ های بجا، درست و حس خوبی است که به طرفداران خود منتقل می‌کند. که باعث می‌شود زمانی که اطلاعاتی درباره کنسرت بهنام بانی در هر منطقه پخش می‌شود، مردم زیادی نسبت به خرید اقدام کنند.

بانی با توجه به این که در میان مردم محبوب است، همواره سعی دارد در تمام کشور کنسرت­ های مختلفی را برگزار کند. از این رو هر بار با توجه به زمان بندی­ هایی که دارد، در یکی از شهرها به اجرای کنسرت خواهد پرداخت. هزینه ­ای که بابت بلیط­ ها باید پرداخت شود بستگی به شهر و جایگاه انتخابی دارد.

سی دقیقه قبل از ساعت برگزاری باید در سالن حضور داشته باشید و سعی کنید تمام پروتکل­ های بهداشتی را رعایت فرمایید.

آهنگ های محبوب بهنام بانی

از قطعات محبوب این خواننده می‌توان به خوبه، علاقه خاص، قرص قمر، عاشقم کرده، خستم و… اشاره کرد. این اهنگ ­ها در فهرست بهترین­ های بانی قرار دارد که پس از انتشار توانستند ارتباط خوبی را با مخاطب برقرار کنند.

نظرات و سوالات شما در مورد کنسرت بهنام بانی در کیش

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کنسرت بهنام بانی در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.