اجاره اف جی کروز در کیش

اجاره اف جی کروز در کیش
امتیاز دهید
4.2/5 - (4 امتیاز)

4,500,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره اف جی کروز در کیش

فیلم بررسی کامل و تجربه رانندگی با اف جی کروز

شرایط اجاره‌ اف جی کروز در کیش

به جرأت می‌توان گفت یکی از بهترین خودرو‌های آفرودی جهان تویوتا اف جی کروز می‌باشد. این خودرو از کمپانی نام آشنای تویوتا بسیار قدرتمند بوده و طراحی آن به گونه‌ای انجام شده است که برای آفرود رفتن خودروی مناسبی باشد. اجاره اف جی کروز در کیش نیز برای افرادی که به خودرو‌های شاسی بلند قدرتمند علاقه دارند بسیار گزینه‌ی مناسبی می‌باشد. با اجاره ماشین در کیش از جمله اف جی کروز، عاشقان قدرت و آفرود می‌توانند رانندگی با این خودرو را تجربه کنند.

از نظر ظاهری اف جی کروز زبان طراحی خاصی را دنبال می‌کند. از آنجایی که این خودرو با هدف مناسب بودن برای آفرود طراحی شده است، شاسی بلندی دارد و نسبت به شاسی بلند‌های دیگر دارای ارتفاع بیشتری از زمین می‌باشد. پس با اجاره اف جی کروز در کیش شما با یک خودروی شاسی بلند تمام عیار طرف می‌باشید.

از لحاظ فنی نیز تویوتا اف جی کروز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. زیرا موتور فوق العاده قدرتمند این خودرو، هر راننده‌ای را راضی نگه می‌دارد. اجاره اف جی کروز در کیش به شما امکان رانندگی با یک خودروی ۲۷۰ اسب بخاری را می‌دهد. تویوتا اف جی کروز در کنار قدرت بالای موتور، گشتاور فوق العاده‌ای را نیز تولید می‌کند. ۳۸۱ نیوتن متر، گشتاوری است که برای این خودرو اعلام‌ شده است. در واقع توان بالای آفرودی تویوتا اف جی کروز نیز به علت همین قدرت و گشتاور بالای آن می‌باشد.

اجاره اف جی کروز در کیش شتاب اولیه‌ی بالایی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. ۰ تا ۱۰۰ این خودرو حدود ۸ ثانیه می‌باشد که برای یک خودروی شاسی بلند شتاب نسبتا بالایی محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که تولید تویوتا اف جی کروز برای بازار‌های جهانی چند سالی است که متوقف شده اما همچنان به سفارش عربستان سالانه چندین دستگاه از این ماشین تولید می‌شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره اف جی کروز در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.