اجاره بی ام و x3 در کیش

اجاره بی ام و x3 در کیش
امتیاز دهید
4.7/5 - (15 امتیاز)

5,600,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره بی ام و x3 در کیش

به جرات می توان گفت یکی از محبوب ترین خودروهای کراس‌اوور آلمانی در ایران بی ام و X3 است. این خودرو لوکس و قدرتمند با دارا بودن امکانات رفاهی، تجهیزات ایمنی و مشخصات فنی فوق العاده توانسته است به یکی از محبو‌ترین خودرهای شاسی بلند خارجی در ایران تبدیل شود.

بی ام و x3 با طراحی ظاهری چشم‌نواز و منحصر بفرد خود توانسته است گوی رقابت در عرصه خودروهای اسپرت کلاس کراس اور جهان را نصیب خود کند. یکی از خودروهای شاسی بلند محبوب در بین گردشگران کیش بی ام و x3 است. یکی از دلایل محبوبیت این خودرو ابعاد جمع و جور آن بوده که امکان رانندگی راحت در جاده های شهری را فراهم می‌کند. از دیگر نقاط قوت این خودرو آلمانی می‌توان به طراحی جذاب و دل‌فریب آن اشاره کرد که توانسته است نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کند. بی ام و x3 با ظاهر اسپرت و قدرت مانور فوق العاده خود به یکی از خودروهای جوان پسند کمپانی BMWمبدل شده است. شاید به همین دلیل است که اجاره بی ام و x3 در کیش از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.

با توجه به هزینه‌های گمرکی در نظر گرفته شده برای خودروهای خارجی و در نهایت قیمت بالای آنها، امکان خرید برای همه امکان پذیر نیست. ما در کیش استریت شرایطی را فراهم نموده ایم تا تمامی گردشگران این جزیره زیبا با رنت خودرو در کیش بتوانند براحتی لذت رانندگی با هر خودرو خارجی را تجربه کنند.

مشخصات فنی بی ام و X3

اولین نکته که در طراحی ظاهری بی ام و x3 خودنمایی می‌کند، خط‌های برآمده در قسمت‌های جانبی خودرو و قسمت ورودی هوای جلو آن است. اما طراحی متفاوت سپر جلو، رکاب‌ها و دیفیوزر سپر عقب به رنگ دودی متالیک، تکمیل کننده زیبایی ظاهری این خودرو شاسی بلند آلمانی است. از دیگر آپشن‌ها و امکانات رفاهی BMW X3 می توان به آینه جانبی تاشو برقی، مموری آینه و تنظیم برقی آینه‌ها به همراه گرمکن اشاره کرد که رانندگی با این خودرو را راحتر می‌کند.
نمونه فیس‌لیفت بی ام و X3 دارای موتور توربوشارژ تویین اسکرول (twin scroll turbo)1997 سی‌سی است. توان تولید موتور این خودرو 242 اسب بخار و حداکثر قدرتی در حدود 350 نیوتن متر در 4800 دور در دقیقه دارد. این موتور نسبتا کم‌حجم اما پیشرفته برای یک کراس ‌اوور جمع‌وجور، توان خروجی قابل ‌‌توجهی محسوب می‌شود.

نیروی تولید شده موتور قدرتمند BMW x3 به کمک گیربکس 8 سرعته خودکار تیپ ترونیک به چرخ ها منتقل شده تا شتاب 0 تا صد را تنها در 6.5 ثانیه پر کند. این خودرو با حداکثر سرعت 230 کیلومتر بر ساعت و شتاب بالا در زمره سریع‌ترین کراس‌اوورهای جهان قرار دارد.

BMW x3 توانسته است امتیازات ایمنی ارزشمندی را از موسسات مختلف جهانی دریافت کند و به همین دلیل در زمره خودروهای ایمن قرار دارد. پیشرانه قدرتمند، طراحی جذاب، کیفیت ساخت بالا و امکانات بسیار متنوع این خودرو توانسته است آن را به یکی از اسپرت‌ترین و جذاب‌ترین کراس‌اوورهای موجود در بازار رنت خودرو در کیش تبدیل کند.

با نگاهی گذرا به طراحی داخلی این خودرو جذاب آلمانی و مشاهده تجهیزات داخلی هماهنگ آن در اولین نگاه روکش های چرمی صندلی‌هاخودنمایی می‌کند. از دیگر امکانات رفاهی بی ام و X3 می توان به امکان تنظیم 8 حالته صندلی راننده و صندلی سرنشین جلو به انضمام تنظیم گودی کمر اشاره کرد. اما گرمکن های در نظر گرفته شده در صندلی‌های جلو و عقب از دیگر امکاناتی است که رانندگی کردن با این خودرو را در روزهای سرد زمستانی دلپذیر‌تر می‌کند.
همکاران ما در کیش استریت با فراهم آوردن تصاویری از نمای داخلی و خارجی بی ام X3، تلاش نموده اند تا زمینه شناخت و انتخاب راحتر را برای شما فراهم آورند.

دسته‌ها: ,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره بی ام و x3 در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.