اجاره رنو داستر در کیش

اجاره رنو داستر در کیش
امتیاز دهید
5/5 - (1 امتیاز)

3,000,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره رنو داستر در کیش

شرایط اجاره رنو داستر در کیش

رنو داستر کراس اور اقتصادی کمپانی رنو فرانسه می‌باشد. عموماً کمپانی داچیا در رومانی نیز که زیر مجموعه‌ی رنو می‌باشد، به تولید این خودرو و سایر خودرو‌های رنو می‌پردازد. اجاره رنو داستر در کیش برای ما از نظر هزینه بسیار به صرفه است. البته همانطور که می‌دانید اجاره ماشین در کیش به طور کلی امری رایج می‌باشد. با اجاره رنو داستر در کیش، شما دو انتخاب را در مورد این خودرو پیش روی خود دارید. شما می‌توانید بین مدل دو دیفرانسیل یا تک دیفرانسیل این کراس اور یکی را جهت اجاره خودرو در کیش انتخاب نمایید و از آنجا که این خودرو یک کراس اور اقتصادی محسوب می‌شود، اجاره ماشین ارزان در کیش نیز با انتخاب رنو داستر امکان پذیر می‌باشد.

یکی از مزیت‌های این خودرو مصرف سوخت پایین آن می‌باشد. در رانندگی شهری که عموما در جزیره‌ی کیش نیز به این صورت است، خودروی رنو داستر تک دیفرانسیل دارای مصرف سوخت ۶/۱۰ لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد. این مقدار مصرف سوخت برای مدل دو دیفرانسیل کمی بیشتر است و به ۷/۱۱ لیتر در هر صد کیلومتر رانندگی شهری می‌رسد. بنابراین اجاره رنو داستر در کیش از نظر هزینه‌ی مصرف سوخت نیز برای شما بهینه و به صرفه می‌باشد.

مزیت دیگر این خودرو فضای داخلی کافی آن می‌باشد. در حالت عادی رنو داستر فضای مناسبی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد اما در صورتی که صندلی‌های ردیف عقب را تا کنید این فضا بسیار زیاد می‌شود. در نتیجه اجاره رنو داستر در کیش نگرانی خاصی از نظر فضای بار و سرنشینان نیز برای شما ایجاد نمی‌کند.
پیشرانه‌ی دو لیتری رنو داستر قادر به تولید ۱۳۵ اسب بخار قدرت با گشتاوری نزدیک به ۱۹۵ نیوتن متر می‌باشد. نکته‌ی مثبت این ماشین از نظر فنی، هماهنگی بسیار خوب جعبه دنده و پیشرانه‌ی آن می‌باشد که سواری مطلوبی را در اختیار راننده و سرنشینان قرار می‌دهد.

دسته‌بندی:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره رنو داستر در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.