کنسرت علیرضا طلیسچی در کیش

4.6/5 - (8 امتیاز)
کنسرت علیرضا طلیسچی در کیش

400,000 تومان

اولین سانس: ۱۰:۳۰ آخرین سانس: ۱۶:۳۰
بانوان
آقایان
کودکان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ رزرو خود را انجام دهید.

تصاویر بیشتر از کنسرت علیرضا طلیسچی در کیش

توضیحات در مورد کنسرت علیرضا طلیسچی در کیش

علیرضا طلیسچی یکی از خواننده‌های پرطرفدار ایران می‌باشد که کنسرت‌های مختلفی را تا به حال برگزار کرده است. این خواننده با اجرای آهنگ‌های خاص و زیبا توانست به سرعت خود را در میان مردم محبوب کند.

بیوگرافی شخصی علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی یکی از خواننده‌های خوش صدا و خوش سیمای ایرانی است که در عرصه موسیقی به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرد. این خواننده متولد 1364/7/7 و دارای مدرک فوق دیپلم رشته عمران است، همچنین لیسانس موسیقی در زمینه گرایش سازهای جهانی را نیز دارد. علیرضا طلیسچی در خانواده‌ای هنردوست متولد شد؛ از این رو با تشویق خانواده تا کنون توانسته موفقیت‌های چشمگیری را کسب کند.

بیوگرافی هنری علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی فعالیت هنری خود را به صورت حرفه‌ای در بهمن ماه ۱۳۸۴ آغاز کرد و در زمینه خوانندگی به سبک پاپ به یکی از محبوب‌ترین خواننده‌های ایران تبدیل شد. ایشان با همکاری یکی از دوستان نزدیک خود یک گروه دو نفره را تشکیل دادند. حاصل همکاری این دو ۲ آلبوم به نام‌های نارفیق۱ و نارفیق ۲ بود.

علیرضا طلیسچی در سال ۱۳۸۶ همکاری خود را با دوست و همکارش قطع کرد و آلبوم حلقه را ساخت. بنابر دلایلی این آلبوم برای گرفتن مجوز دچار مشکلاتی شد.  طلیسچی علاوه بر خوانندگی در زمینه آهنگ‌سازی، ترانه‌سرایی و نوازندگی نیز فعالیت دارد که در این عرصه نیز بسیار موفق بوده است.

اولین کنسرت علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی خواننده محبوب کشورمان در سال ۱۳۹۵ اولین کنسرت خود را در تهران اجرا کرد که با استقبال بی‌نظیر مردم و طرفدارانش مواجه شد.  هنگامی که وی با چنین استقبال پرشوری مواجه شد تصمیم گرفت در چند شب اجرا داشته باشد چرا که با خیل عظیمی از جمعیت روبرو شد و یک سانس برای طرفدارانش کافی نبود.

بعد از مدتی این خواننده علاوه بر اجرای کنسرت در تهران تصمیم گرفت در دیگر شهرها مانند کرج، ایلام و کرمانشاه نیز کنسرت برگزار کند تا طرفداران او بتوانند از نزدیک با او دیدار داشته باشند و از آهنگ‌های جذاب و شنیدنی او لذت ببرند.

 کنسرت جدید علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی یکی از پر طرفدارترین خواننده ­های کشور است. با توجه به استقبال خوبی که از این خواننده در تمام کنسرت هایش به عمل آمده است، وی قصد دارد تا در بیشتر شهرهای ایران به اجرا بپردازد. کنسرت­ هایی که طلیسچی برگزار می‌کند، در سریع­ترین زمان ممکن بلیط­ هایش به فروش می­ رسد؛ از این رو اگر قصد دارید که به کنسرت این خواننده بروید، برای خرید بلیط خیلی فوری اقدام کنید.

آلبوم ها و آهنگ های معروف علیرضا طلیسچی

شاید عجیب باشد اما همه آهنگ‌های خواننده خوب و جوان کشورمان علیرضا طلیسچی معروف و مورد پسند واقع شده است. آهنگ‌های این خواننده در میان مردم  محبوبیت فراوانی دارد و در بین آهنگ‌های این هنرمند می‌توان گفت آهنگ‌هایی مانند دیوونه دوست داشتنی، زندگی جونم، ای دل غافل، دلت اومد، مادر و… بازخورد فوق‌العاده‌ای داشته‌اند.

آلبوم‌های منتشر شده علیرضا طلیسچی نیز با استقبال فراوان روبرو شد و این آلبوم‌ها  با نام  نارفیق۱،  نارفیق۲،  بی معرفت و آلبوم قمار در فهرست معروف‌ترین آلبوم‌های وی هستند.

نظرات و سوالات شما در مورد کنسرت علیرضا طلیسچی در کیش

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کنسرت علیرضا طلیسچی در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.