اجاره bmw 428i در کیش

اجاره bmw 428i در کیش
امتیاز دهید
5/5 - (3 امتیاز)

6,300,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره bmw 428i در کیش

بدون شک کمپانی خودروسازی آمانی BMW که از پیشگامان عصر مدرن خودروسازی جهان محسوب می‌شود، نیاز به معرفی خاصی ندارد. این کمپانی خودروسازی در دهه های اخیر با ارائه محصولات قدرتمند، حضور پررنگی در بازارهای اروپایی و جهانی داشته است. به جرات می‌توان گفت بی ام و برای هر نوع سلیقه ای خودرویی دارد و شاید یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این خودروسازی آلمانی همین امر است. برای اجاره خودرو در کیش با شماره 09347689970 تماس بگیرید.

bmw 428i با طراحی چشم نواز، شتابگیری فوق العاده، گیربکس فوق هوشمند باعکس العمل سریع و صندوق عقب جادار از یکی از خودروهای محبوب این کمپانی خودروسازی المانی است. یکی از ویژگی‌های جوان پسند این خودرو سقف تاشو آن است. با نشستن پشت فرمان بی ام و 428i لذت رانندگی در زیر سقف آسمان را تجربه کنید. پیشنهاد ما به گردشگران جزیره کیش که از طرفداران خودرهای کوپه هستند، اجاره بی او م 428i در کیش است. این خودرو کوپه با سقف تاشو تجربه‌ای متفاوت از رانندگی را برای شما رقم می‌زند. رانندگی در خیابان های زیبای کیش درحالی که علاوه بر بهرمندی از هوای آزاد، نیم نگاهی به سقف آسمان نیلگون این جزیره زیبا داشته، بسیار لذت بخش است. هرچند خودروهای شاسی بلند BMW از محبوبیت ویژه ای برخوردار هستند اما خودرو های کوپه بدون سقف بی ام و نیز به دلیل طراحی زیبا و جوان پسند خود از بسیار محبوب هستند.

اگر شما نیز مایل به تجربه رانندگی در زیر سقف آسمان در حالی که باد در موهای شما میپیچد هستید، اجاره بی ام و در کیش را به شما پیشنهاد می کنیم. این خودرو که در دسته کانورتیبل های هارد تاپ(سقف فلزی) محسوب شده از جذابیت ویژه ای برخوردار است. طراحی ظاهری لوکس و در عین حال اسپرت این خودرو نشان از موفقیت زیاد این کمپانی خودروسازی در ارائه بی ام و سری ۴ کابریولت است.

bmw 428i در کلاس کروک قرار دارد و با طراحی جذاب و اسپرت خود توانسته است در حضور حکمرانی کراس اوورهای کمپانی بی ام و بسیار محبوب بدرخشد. به جرات می توان گفت سقف کانورتیبل این خودرو از مهمترین دلایل جذابیت آن محسوب می‌شود.

بی ام و 428i یکی از محبوبترین خودروهای کروک برند BMW در ایران است که از لحاظ تجهیزات تفاوت چندانی با نسخه کوپه اش ندارد. اما از نقاط قوت این خودرو می‌توان به تقویت بدنه و سقف جمع شونده آن اشاره کرد. سقف تاشو فلزی BMW 428i به صورت سه تکه طراحی شده و در کمتر از 20 ثانیه باز و بسته می شود و این خودرو را از کوپه به کروک تبدیل می‌کند. اما یکی از نکات مهم در طراحی این خودرو در نظر گرفتن یک منحرف کننده هوا در بالای شیشه جلو است تا سرنشینان جلو از برخورد جریان هوا در امان قرار گیرند.

مشخصات فنی بی ام و 428i کاتورتیبل

این خودروی زیبا آلمانی با بهرمندی از موتور 4 سیلندر توربو شارژ از شتابگیری فوق العاده‌ای برخوردار است. حداکثر گشتاور موتور بی ام و 428i 350 نیوتن متر در 1280 و 4800 دور در دقیقه است و شتاب صفر تا صد را تنها در 6.4 ثانیه پر می‌کند. جعبه دنده آن اتوماتیک تیپ ترونیک با قابلیت شیفت دستی است و دارای حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعت است. قدرت خروجی 245 اسب بخار و تعادل فوق العاده بالا متعلق به این مدل جدید و جذاب برند خودروسازی BMW است. در کیش استریت شما می توانید با کمترین قیمت و بهترین شرایط اجاره خودرو در کیش را تجربه کنید.

از جمله سیتم های کمکی راننده این خودرو کروک می توان به کروز کنترل، کمکی حرکت در شیب، کمکی پارک و انتخاب حالت رانندگی اشاره کرد. این خودرو از لحاظ ایمنی در رانندگی نیز از سطح بالایی برخوردار است. سیستم ترمز ضدقفل، ترمز کمکی و بازیابی انرژی ترمز برخی از مشخصات سیستم ترمز این اتومبیل زیبا است. طراحی سیستم ایربگ این خودرو به منظور حفظ امنیت و جان سرنشینان سیستم بسیار کامل است و علاوه بر ایربگ راننده و سرنشین جلو دارای ایربگ های جانبی جلو و 6 ایربگ پرده‌ای نیز است.

دسته‌بندی:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره bmw 428i در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.