اجاره کیا موهاوی در کیش

اجاره کیا موهاوی در کیش
امتیاز دهید
5/5 - (1 امتیاز)

4,300,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره کیا موهاوی در کیش

فیلم رانندگی با کیا موهاوی

 

رنت خودرو های لوکس در کیش به عنوان یکی از تفریحات مهیج این جزیره زیبا مجسوب شده و ما در کیش استریت امکان اجاره خودرو ارزان در کیش را برای علاقه‌مندان به رانندگی با خودروهای لوکس خارجی فراهم نموده‌ایم. هیجان رانندگی با خودروهای لوکس خارجی در خیابان‌های زیبای کیش بر کسی پوشیده نیست. اگر قصد رنت یک خودرو شاسی بلند اسپرت و قدرتمند دارید، پیشنهاد ما به شما رنت موهاوی در کیش است. کیا موهاوی خودروی که در بازارهای امریکا با نام بورگو شناخته شده، شاسی بلند سایز متوسط کره‌ای که اولین بار در سال 2009 رونمایی شده است.

به نظر بسیاری از کارشناسان موهاوی دارای طراحی ساده‌ای است اما شاید همین سادگی در طراحی از دلایل محبوبیت این شاسی بلند کره‌ای است. کابین موهاوی هرچند دارای طراحی ساده و در عین حال هوشمندانه‌ای است. داشبورد مدرن که در وسط آن یک نمایشگر 8 اینچی در نظر گرفته شده و دریچه‌های تهویه مطبوع در بالای نمایشگر تعبیه شده است.

ابعاد موهاوی در مقایسه با سایر محصولات کیاموتور بسیار بزرگ بوده و می‌توان گفت دارای ابعادی در حد تویوتا لندکروزر است. باریگو یا موهاوی بزرگترین شاسی بلند کمپانی کیا بوده که تا کنون هیچ جانشینی برای آن معرفی نشده است. این خودرو شاسی بلند کره ای دارای کابین جادار و صندلی‌های بزرگی است و مناسب برای 7 سرنشین طراحی شده است.

 

آپشن‌های رفاهی و امنیتی کیا موهاوی

شواهد حاکی از آن است که اموهاوی از تجهیزات رفاهی و امنیتی خوبی بهرمند است. این خودرو مجهز به سیستم‌های ترمز ABS, EBD, ESC, BAS, HAC، کروز کنترل، سنسور پارک و دوربین دید عقب است. از دیگر آپشن‌های رفاهی موهاوی می‌توان به گرمکن و سرد صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم برقی و حافظه صندلی راننده اشاره کرد. بهرمندی از 9 ایربگ ( راننده، سرنشین جلو، پرده‌ای و جانبی)علاوه بر سیستم ترمز قدرتمند این خودرو را به یکی از امن ترینخودروهای کیاموتور تبدیل کرده است. با مراجعه به وب سایت کیش استریت و تکمیل فرم دریافت تخفیفات از کلیه آفرهای ویژه و تخفیفات مناسبتی اجاره ماشین در کیش استریت آگاه شوید. تنها کافیه خودرو مورد نظر خودتون را برای مدت مشخص رزو کرده و آن را در محل مورد نظر به صورت کاملا ضد عفونی شده با باک پر تحویل بگیرید

مشخصات فنی کیا موهاوی

موهاوی مجهز به موتور شش سیلندر با حجم 3.8 لیتر و قدرت 276 اسب بخار با حداکثر گشتائر 362 نیوتن بر متراست. به دلیل عایق‌بندی خوب موتور، در سر و صدای کمی در حین استارت زدن به گوش می‌رسد که از نقاط قوت موهاوی محسوب می‌شود. این خودرو دارای شتاب خوبی است و شتاب 0 تا 100 را تنها در 8 ثانیه پر می‌کند. یک خودرو سایز بزرگ اما با شتابی در حد خودروهای اسپرت که شروع حرکت لذت بخشی را برای شما رقم میزند.. حداکثر سرعت این شاسی بلند کره‌ای 200 کیلومتر در ساعت بوده و متوسط مصرف سوخت آن به ازای هر 100 کیلومتر 12.7 لیتر است که به نظر متناسب با این حجم موتور است.

 

دسته‌بندی:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره کیا موهاوی در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.