اجاره سانتافه در کیش

اجاره هیوندای سانتافه در کیش
امتیاز دهید
4.6/5 - (5 امتیاز)

3,100,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره سانتافه در کیش

شرایط اجاره‌ هیوندای سانتافه در کیش

چندین سال است که محصولات هیوندای به کشور ما وارد می‌شود و مردم آشنایی کامل با برخی از محصولات این کمپانی کره‌ای دارند. یکی از محصولات پر طرفدار و زیبای هیوندای خودروی شاسی بلند سانتافه می‌باشد. اجاره هیوندای سانتافه در کیش امر سختی نبوده و همه‌ی افرادی که به جزیره‌ی کیش سفر می‌کنند می‌توانند با اجاره هیوندای سانتافه در کیش تجربه‌ی رانندگی با این خودرو را به دست آورند.

هیوندای سانتافه یک شاسی بلند متوسط می‌باشد که نهایتا 6 سرنشین می‌توانند از این خودرو استفاده کنند. اجاره ماشین در کیش به شما کمک می‌کند تا هزینه‌ی کمتری را برای حمل و نقل در طول سفر بپردازید. در واقع اجاره خودرو در کیش باعث می‌شود تا یک خودروی شخصی برای راحتی بیشتر در اختیار شما قرار گیرد. اجاره هیوندای سانتافه در کیش نیز از این قاعده مستثنی نبوده و آسایش را برای شما در طول سفر به جزیره‌‌ی کیش به ارمغان می‌آورد.

سانتاقه از لحاظ طراحی ظاهری جزء یکی از جذاب ترین خودرو‌های هیوندای محسوب می‌شود. سانتافه دارای یک جلو پنجره‌ی بزرگ و کرومی زیبا که است ظاهر جلوی این ماشین را بسیار جذاب جلوه می‌دهد. نمای عقب نیز در نسل جدید دارای چراغ‌های کشیده و زیبا می‌باشد. با این حساب اجاره ماشین ارزان در کیش امر سختی نبوده و از لحاظ مالی نیز کاملا معقول و به صرفه است.

اجاره هیوندای سانتافه در کیش به یک خانواده‌ی پنج تا شش نفره کمک می‌کند تا در گردش‌های روزانه از اجاره‌ی تاکسی یا هزینه‌های مربوط انتقال خودروی شخصی به جزیره‌ی کیش بی نیاز شوند. توان پیشرانه‌ی هیوندای سانتافه در تیپ‌های مختلف کمی متفاوت می‌باشد. به طوری که در نسخه‌ی چهار سیلندر ۳/۲ لیتری شاهد توان ۱۸۸ اسب بخاری از این پیشرانه می‌باشیم. سانتافه یک تیپ خاص قدرتمند تر با موتور ۳/۳ لیتری نیز دارد که موتور این تیپ سانتافه توانی نزدیک به ۲۷۰ اسب بخار تولید می‌کند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره سانتافه در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.