اجاره اکسنت در کیش

اجاره هیوندای اکسنت در کیش
امتیاز دهید
5/5 - (1 امتیاز)

2,600,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره اکسنت در کیش

فیلم رانندگی و بررسی خودرو هیوندای اکسنت

 

امکانات رفاهی جزیزه کیش محدود به شهرسازی و فضاهای تفریحی و تجاری نمی‌شود. اجاره خودرو در کیش یکی دیگر از امکانات رفاهی و تفریحی این جزیره بوده که به منظور سهولت در تردد گردشگران در نظر گرفته شده است. اگر در سفر به جزیره مایل به اجاره یک سدان جمع و جور و بدون دردسر با مصرف کم هستید ما به شما اجاره هیوندای اکسنت در کیش را پیشنهاد می‌کنیم. اکسنت یک سدان اقتصادی و در رده خودروهای نیمه لوکس کمپانی هیوندای قرار دارد. طراحی ظاهری اکسنت به نوعی نماینده تمام عیار زبان طراحی اسبق شرکت هیوندای است و این روزها شاهد تغییرات زیادی در سبک و سیاق طراحی داخلی و بدنه تولیدات کمپانی هیوندای هستیم. در نگاه کلی اکسنت دارای طراحی نسبتا معمولی است به طوری که بکارگیری سپر و چراغ‌های بزرگ در نمای پشتی اکسنت تا حدودی توانسته است نمای ساده آن را را تعدیل کند. اما تلفیق زیبا و هوشمندانه چراغ‌هایی با ظاهر خشمگین در کنار خطوط زاویه دار در نمای جلو و خطوط حجیم و زاویه‌دار در نمای جانبی ظاهری زیبا و جذاب برای این سدان اقتصادی رقم زده است.

فضا سازی مناسب و عامه پسند کابین اکسنت در کنار فضای باز مناسب، این خودرو را به یک سدان متوسط خانوادگی مبدل کرده است ویک خانواده چهار نفره براحتی می تواند در سفرهای خود از آن استفاده کند. اگر به دنبال یک خودروی سدان داخل شهری برای دوران اقامت خود در جزیره کیش هستید، پیشنهاد ما هیوندای اکسنت است. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط اجاره ماشین ارزان در کیش با همکاران ما در کیش استریت تماس بگیرید.

آپشن‌های رفاهی و ایمنی هیوندای اکسنت

اکسنت نیز به مانند سایر تولیدات هیوندای دارای امکانات رفاهی و ایمنی مناسبی است و بطور کلی می‌توان گفت اکسنت خودرویی کم دردسر، کم استهلاک و کم مصرف، مناسب برای خانواده‌های تا چهار نفر است. این خودرو دارای طراحی داخلی زیبا و با کیفیتی است و روکش‌های چرمی صندلی ها زیبایی خاصی به آن بخشیده است. این خودروی کره ای به مدد بهرمندی از سیستم‌های ترمز و پایداری ABS-ESC-VSM از استاندارد ایمنی خوبی برخوردار است. اکسنت مجهز به 6 ایربگ (راننده، سرنشین جلو، جانبی و پرده‌ای) با عکس العمل فوق‌العاده در حین ترمزهای سنگین است. امکان نمایشگر فشار باد لاستیک، سیستم ECO، تنظیم برقی آینه ها، استارت دكمه‌ای، حسگر نوری، كامپيوتر سفری و سیستم رهیاب ماهواره‌ای از دیگر امکانات رفاهی این خودرو است. در این خودرو یک صفحه نمایش 7 اینچی در نظر گرفته شده که در کنار امکاناتی همچون کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، حسگر باران، دوربین دید عقب و تهویه مطبوع اتوماتیک تکمیل کننده امکانات رفاهی این خودرو است. اکسنت دارای استاندارد آلایندگی یورو 4 را است. کیش‌استریت ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو در فرودگاه کیش، همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب آماده سرویس‌دهی به گردشگران عزیز است.

مشخصات فنی هیوندای اکسنت

اکسنت با بهرمندی از موتور 4 سیلندر خطی 16 سوپاپه با گشتاور 156 نیوتن‌متر در 4200 دور بر دقیقه است. اکسنت با حجم موتور 1591 سی سی دارای توان تولید 124 اسب بخار است. کیت کاهش مصرف سوخت و تغییر ضرایب دنده در نظر گرفته شده در طراحی اکسنت به طور چشمگیری در کاهش مصرف سوخت این خودرو تاثیر داشته است. این خودرو با بهرمندی از گیربکس 4 سرعته دنده اتوماتیک و موتور 4 سلیندر دارای حداکثر سرعت 184 کیلومتر برساعت بوده و شتاب 0 تا صد را 11 ثانیه پر می‌کند. این خودرو دارای مصرف سوخت ترکیبی 6.4 لیتر در صد کیلومتر است. مصرف سوخت شهری اکسنت 8.6 لیتر در صد کیلومتر و مصرف سوخت جاده‌ای آن معادل 5.1 لیتر است.

گالری تصاویر هیوندای اکسنت

همکاران ما در کیش استریت با جمع آوری مجموعه‌ای بینظیر از تصاویر داخلی و خارجی این خودرو، شرایطی را فراهم نموده تا شما عزیزان با اطلاعات بیشتری اقدام به اجاره هیوندای اکسنت در کیش کنید. شما در کیش استریت می‌توانید با بهترین شرایط و حتی بدون چک، خودرو دلخواهتان خود را برای مدت زمان مورد نظر اجاره کنید. برای اطلاع از شرایط اجاره خودرو در کیش با شماره 09347689970 تماس بگیرید.

 

 

دسته‌بندی:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره اکسنت در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.