اجاره نیسان سنترا در کیش

اجاره نیسان سنترا در کیش
امتیاز دهید
5/5 - (1 امتیاز)

2,600,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره نیسان سنترا در کیش

 

رانندگی با خودروهای لوکس بزرگترین کمپانی‌های خودروسازی جهان به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش محسوب می‌شود. گردشگران این جزیره زیبا می‌توانند با اجاره خودرو در کیش لحظات شگفت‌انگیزی را چاشنی سفر خود کنند. نیسان سنترا یکی از سدان کامپکت‌های محبوب در بین گردشگران کیش است. سنترا نسل جدید سدان کامپکت نیسان که برای اولین بار در سال 1982 در ایالات متحده امریکا رونمایی شده و از پر فروش ترین محصولات نیسان در آمریکا شناخته شده است. این سدان جمع و جور علاوه بر طراحی ظاهری زیبا دارای مصرف سوخت بهینه‌ای است. اولین نکته در طراحی ظاهری سنترا، . جلوپنجره V شکل بزرگ آن است که در سایر سدان‌های نیسان نیز به خوبی پیاده‌سازی شده است. فضای داخلی کابین سنترا علاوه بر فضای کافی به دلیل استفاده از المان‌های همچون دوخت نارنجی روی صندلی‌ها و فرمان بسیار جذاب و اسپرت است. فرمان D شکل سنترا حس بسیار خوب و راحتی را در حین رانندگی به راننده القا می‌کند.

اگر قصد سفر به جزیره کیش و اجاره یک سدان خانوادگی دارید، اجاره نیسان ینترا در کیش استریت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ما در کیش استریت محصولات برترین کمپانی‌های خودروسازی دنیا را با بهترین شرایط و مناسب‌ترین قیمت در اختیار گردشگران جزیره زیبای کیش قرار می‌دهیم. همکاران ما همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در رابطه با شرایط اجاره ماشین در کیش هستند.

آپشن‌های رفاهی و امنیتی نیسان سنترا

سواری این مدل کامپکت نیسان بسیار رضایت بخش بوده هرچند در دست اندازهای بزرگ شاهد ایجاد لرزش‌هایی در کابین خودرو هستیم. طراحی فضای داخلی سنترا بسیار هوشمندانه بوده و این اتومبیل از فضای مناسبی برای سرنشینان جلو و عقب در برخوردار است.داشبوردی با طرحی زیبا که یک صفحه‌نمایش 8 اینچی در وسط آن تعبیه شده است. این خودرو مجهز به سیستم صوتی Bose با 4 بلندگو است که امکان گوش دادن به یک موسیقی مهیج با کیفیت صدای عالی در حین رانندگی را برای شما فراهم می‌آورد. پیشنهاد ما به گردشگرانی که قصد اجاره ماشین در کیش دارند، نیسان سنترا است. برای اطلاع از قیمت رنت خودرو در کیش با شماره 09347689970 در تماس باشید.

طراحی صندلی‌های این خودرو از مهمترین آپشن‌های رفاهی آن محسوب شده و در مسافرت‌های طولانی سرنشینان احساس خستگی نخواهند کرد. در طراحی کابین سنترا، بخصوص در قسمت عقب خودرو به دلیل فضای کافی پا و ارتفاع مناسب، سرنشینان عقب احساس بسیار راحتی خواهند داشت. هرچند رانندگان قد بلند از جاداری غیر قابل انتظار صندلی های جلوی سنترا بسیار راضی هستند. همانطور که اشاره شد این سدان جمع و جور یکی از بهترین گزینه‌ها برای خانواده‌های چهار نفره است. از دیگر ویژگیهای سنترا می توان به صندوق عقب جادار با فضای باز کافی آن اشاره کرد. از آپشن‌های امنیتی سنترا، سیستم سپر ایمنی 360 درجه در داخل کابین آن است.

از آپشن‌های ایمنی سنترا می‌توان به سیستم هشدار برخورد از جلو، پایش نقاط کور، هشدار ترافیک پشتی، هشدار خروج از مسیر، 10 ایربگ، حسگر پارک عقب و تریم‌های مجهز به ترمز خودکار اضطراری اشاره کرد. سنترا از سیستم‌های کمک‌راننده و تجهیزات ایمنی نسبتا خوبی برخوردار است و موفق به کسب 4 ستاره ایمنی از 5 ستاره کلی شده است.

مشخصات فنی نیسان سنترا

نیسان سنترا مجهز به موتور 149 اسب بخاری با پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتر و گشتاور 198 نیوتون متری است. این خودرو مجهز به جعبه دنده خودکار 6 دنده است. این خودرو دارای حداکثر سرعت 178 کیلومتر در ساعت بوده که شتاب 0 تا 100 را در کمتر از 11 ثانیه پر می‌کند.
مصرف سوخت شهری سنترا به ازای هر 100 کیلومتر 7.3 لیتر، بزرگراهی 6.3 و مصرف سوخت ترکیبی آن 4 لیتر است. به گفته کارشماسان نیسان مصرف سوخت موتور سنترا 2 لیتر نسبت به نسل‌های گذشته کمتر بوده و انتقال نیروی موتور توسط گیربکس CVT صورت می‌گیرد.

 

دسته‌بندی:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره نیسان سنترا در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.