اجاره نیسان جی تی آر در کیش

اجاره نیسان جی تی آر در کیش
امتیاز دهید
4.3/5 - (3 امتیاز)

4,800,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره نیسان جی تی آر در کیش

فیلم بررسی و تست رانندگی با نیسان جی تی آر

 

 

نیسان جی‌ تی‌ آر با طراحی دیدنی و امکاناتی کم نظیر محصولی سوپر اسپرت از کمپانی خودروسازی ژاپنی نیسان است. این خودرو اولین بار در سال 2007 رونمایی شده تا بحال فیس لیفت‌های متعددی داشته که تا بحال سطح انتظارات هواداران خود را برآورده کرده است. تصور دیدن خودروی مسابقه‌ای در خیابان‌های شهری هم هیجان انگیز است حال آنکه شما می توانید با اجاره نیسان جی تی آر در کیش تجربه‌ای هیجان انگیز از رانندگی با یک خودروی لوکس و اسپرت را داشته باشید.

نیسان GTR با بهرمندی از پیشرانه کوچک و کم حجم خود از رقبای سرسخت کمپانی‌های خودروسازی همچون فراری و لامبورگینی بشمار می‌آید. این خودرو دارای قدرت و شتاب بالایی است و با وزنی در حدود 1800 کیلوگرم پیچ ها رو با سرعت فوق العاده ای طی می کند. اگر از دوستداران ماشین‌های سوپر اسپرت برترین کمپانی‌های خودروسازی جهان هستید در جزیره زیبای کیش به عنوان یکی از مناطق آزاد کشور امکان اجاره انواع خودروهای خارجی را خواهید داشت.

جزیره کیش به عنوان یکی از پیشگامان مناطق آزاد در ورود خودروهای لوکس بوده و اجاره خودرو در کیش یکی از جاذبه‌های گردشگری آن محسوب می‌شود. برای اطلاع از شرایط رنت خودرو در کیش با مشاوران ما در کیش استریت در تماس بوده و از تخفیفات و شرایط ویژه ما بهرمند شوید. ما در کیش استریت شرایط تحقق رویای دیرینه بسیاری از عاشقان و دلباختگان رانندگی با برترین سوپراسپرت‌ها جهان را با بهترین شرایط و ارزان ترین قیمت ها فراهم نموده ایم.

طراحی خارجی و داخلی نیسان جی تی آر

چیزی که در نگاه اول به این گودزیلای ژاپنی، شما را مجذوب می‌کند چهره تهاجمی آن است که با استفاده از فلاپ و لیپ زیرسپر این چهره تهاجمی تشدید شده است. طراحی بدنه این خودرو نه تنها به جذابیت بیشتر آن افزوده بلکه باعث افزایش عملکرد آیرودینامیکی این خودرو شده است و به همین دلیل از شتاب و سرعت فوق العاده ای برخوردار است. در این خودرو نیز شما شاهد استفاده از طراحی V شکل برای جلو پنجره هستیم که به نوعی امضای کمپانی نیسان محسوب می‌شود. تعبیه ورودی‌های بزرگ بر روی جلو پنجره و خروجی هوای تعبیه شده روی گلگیر از دیگر نکاتی است که در نمای ظاهری این GTR خودنمایی می‌کند. در نمای پشت این خودرو شاهد مجموعه چهار عددی چراغ خطر در کنار اسپویلر اسپرت تعبیه شده روی صندوق و دیفیوزری که چهار خروجی اگزوز را در برگرفته بوده و در نهایت طرح اسپرت‌تر و جذاب‌تری را برای این خودرو رقم زده است. در سفر به جزیره کیش ما در کنار شما هستیم تا رویای رانندگی با برترین‌های خودروسازی جهان را برای شما فراهم کنیم. مشاوران ما در کیش استریت همه روزه از ساعت 8 الی 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما گردشگران عزیز در رابطه با اجاره ماشین در کیش هستند.

اما طراحی داخلی این خودرو نیز بسیار جذاب و چشم نواز است. این خودرو مجهز به صندلی‌هایی اسپرت با طراحی منحصر بفرد بوده که احساس راحتی به سرنشینان منتقل می‌کند. بر روی داشبورد این خودرو به منظور سهولت در دسترسی و کنترل بخش‌های مختلف، 27 کلید کنترلی تعبیه شده است. این خودرو مجهز به یک نمایشگر ۸ اینچی بوده که به وسیله‌ جوی‌استیک تعبیه شده در کنسول وسط کنترل می‌شود. این خودرو مجهز به فرمان برقی حساس به سرعت است که با روکش چرمی خود جلوه ای خاص به آن داده است. از دیگر امکانات جی تی ار می توان به کنترل پایداری الکترونیک خاموش در زمان گیر افتادن در گل و برف اشاره کرد.

مشخصات فنی نیسان GTR

نیسان GTR با بهرمندی از پیشرانه توربوشارژر‌ 6 سیلندر خورجینی تقویت شده توانایی تولید ۵۶۵ اسب‌بخار توان در کنار ۶۳۷ نیوتون متر گشتاور را دارد. این خودرو مجهز به جعبه‌دنده‌ ۶ سرعته‌ اتوماتیک و دستی است که برای رانندگی درون شهری دستخوش بهینه سازی‌های متعدد قرار گرفته است. هرچند در سرعت‌های بالا شما شاهد رفتار خشنی از این گودزیلای ژاپنی هستید. حداکثر سرعت جی تی ار 330 کيلومتر بر ساعت است و شتاب صفر تا صد را در 2.7 ثانیه پر می‌کند.

دسته‌بندی:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره نیسان جی تی آر در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.