اجاره نیسان تیدا در کیش

اجاره نیسان تیدا در کیش
امتیاز دهید
4/5 - (3 امتیاز)

3,200,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره نیسان تیدا در کیش

 

اگر در سفر به جزیره زیبای کیش قصد اجاره خودرو جمع و جور اما با امکانات و شتاب خوبی دارید، به شما کوچک‌ترین سدان در خط تولید نیسان، تیدا پیشنهاد می‌کنیم. فضای داخلی نیستان تیدا، اسپرت و به نسبت راحت بوده و نکته مثبت طراحی آن در نظر گرفتن یک صفحه نمایش لمسی به همراه اهرم دنده بزرک از نوع اسپرت است. با نگاهی گذرا به به طراحی بیرونی اتومبیل، چراغ های عقب با طراحی جدید و جالب خود نمایی می‌کند که به منظور چشم‌گیر‌تر شدن یک رول کرومی در بین آن‌ها در نظر گرفته شده است. تیدا که در کلاس هاچبک قرار دارد با دارا بودن ظرفیت 5 سرنشین، بهترین گزینه برای اجاره خودرو ارزان در کیش برای خانواده‌های کم جمعیت هست. نیسان تیدا در واقع ورژن جدیدی از نیسان پولسار در اروپا است که با با طراحی ظاهری کمی متفاوت وارد بازار شده است. در نظر گرفتن یک جلو پنجره مشبک و ضربه گیر های جدید از مهمترین تغییرات این ورژن از نیسان تیدا است. تیدا دارای دو تیپ سدان و هاچ‌بک ارائه شده که از نظر فنی هیچ تفاوتی با هم ندارند. . نیسان تیدا از بدو ورودش به بازار یعنی سال 2004 تا به حال توانسته است طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. ما در کیش استریت شرایطی را فراهم نموده ایم تا شما بتوانید با اجاره خودرو ارزان در کیش سفری خاطره‌انگیز برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

آپشن‌های رفاهی و ایمنی نیسان تیدا

این خودرو با ظرفیت 5 سرنشین دارای صندلی‌هایی با روکش پارچه‌ای است که نحوه تنظيم زاويه پشتي و نحوه به جلو و عقب صندلي به ضورت دستی است. اگر بخواهیم گریزی بر امکانات ایمنی این خودرو کوچک بیندازیم، ترمزهای ضدقفل ABS به همراه ترمزهای EBD و ایربگ‌های راننده و سرنشین‌ها از مهمترین امکانات ایمنی این خودرو محسوب می‌شود. از آپشن‌های رفاهی این خودرو می‌توان به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با قابلیت تنظیم جداگانه دمای راننده و سرنشین جلو، کروزکنترل و قفل خودکار، بلابر برقی شیشه‌ها ( جلو و غقب) و فرمان هیدرولیک آن اشاره کرد. در کل می‌توان نتیجه گرفت تیدا جزء خودروهای سدان اقتصادی نیسان است، در صورتی که نیسان تیدا معیارها‌ی لازم برای انتخاب شما را دارد، در کیش استریت بهترین شرایط اجاره خودرو در کیش را برای شما فراهم نموده‌ایم.

مشخصات فنی نیسان تیدا

نیسان تیدا دارای موتوری با حجم 1600 سی‌سی از نوع 4 سیلندر خطی با 16 سوپاپ است. این خودرو به یک جعبه دنده(گیربکس) دستی 6 دنده یا CVT مجهز است و دارای حداکثر گشتاور 147 نیوتون متر و با حداکثر توان 110 اسب بخار است. ترمز‌های دیسکی ضد قفل این خودرو امکان کنترل بهتر آن در سرعت های بالا را فراهم میکند. این خودرو دارای شتاب متوسطی بوده و سرعت صفر تا صد را در 11.1 ثانیه پر می‌کند. تیدا خودرویی مناسب برای جاده‌های شهری با متوسط مصرف سوخت 6.8 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

همکاران ما در کیش‌ استریت امکان اجاره خودرو در فرودگاه کیش را برای شما فراهم کرده‌اند.

دسته‌بندی:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره نیسان تیدا در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.