اجاره مازراتی گیبلی در کیش

اجاره مازراتی گیلی در کیش
امتیاز دهید
4.5/5 - (2 امتیاز)

16,800,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره مازراتی گیبلی در کیش

اجاره مازراتی در کیش

یکی از تفریحات پر طرفدار در جزیره کیش اجاره ماشین های  لوکس و لاکچری می باشد. کرایه مازراتی در کیش به عنوان یک ماشین لوکس و حرفه ای نیز از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. با توجه به امکانات رفاهی و آپشن های مازراتی می توان گفت این اتومبیل بهترین گزینه برای جزیره گردی و داشتن یک تجربه عالی از سفر به کیش می باشد.

تجربه خیابان گردی با یک ماشین ایتالیایی که شتاب 0 تا 100 آن حداکثر 5 ثانبه طول می کشد، می تواند شما را از مرزهای رانندگی با محدودیت های سرعت رها کرده و به دنیای سرعت و قدرت وارد کند. مازراتی با طراحی حرفه ای و هوشمندانه خود به عنوان یکی از مدل های محبوب در بین دوستداران اتومبیل رانی می باشد. این اتومبیل دارای سیستم کلید هوشمند بوده و برای باز کردن و بستن درب ها نیازی به کلید نیست. شما تنها با فشردن دکمه استارت می توانید تجربه یک رانندگی پر از هیجان را در خیابان های جزیره کیش داشته باشید.

اگر شما نیز به رانندگی با اتومبیل های حرفه ای فکر می کنید و عاشق هیجان هستید، کرایه مازراتی در کیش را به عنوان یکی از بهترین تجربه های کیش گردی پیشنهاد می کنیم. تصور رانندگی با یک اتومبیل پرشتاب که مجهز به سیستم صوتی حرفه ای با قابلیت پخش CD به همراه چنجر، با 8 بلندگو و ساب ووفر داخلی می باشد، می تواند شما را بیش از پیش برای در اختیار داشتن این اتومبیل رویایی در سفر خود وسوسه کند. پس پیش از هرگونه اقدام برای رنت ماشین، حتما عکس مازراتی در کیش را جستجو کنید و از انتخابی که دارید مطمئن باشید.

 

همه آنچه برای رنت مازراتی در کیش به آن نیاز دارید:

1. شرایط سنی : حداقل بیست سال
2. داشتن گواهینامه رانندگی معتبر
3. ودیعه خودرو ( بسته به نوع و مدل اتومبیل شما باید مبلغی بین 4 تا 8 میلیون تومان به عنوان ودیعه در اختیار کیش استریت قرار داده یا در غیر اینصورت معادل مبلغ خودرو یک چک در اختیار شرکت قرار دهید)

همانطور که مشاهده کردید، شرایط مورد نیاز برای کرایه مازراتی در کیش بسیار آسان می باشد. شما با داشتن این حداقل ها و با مراجعه به کیش استریت، می توانید برای اجاره مازراتی بدون راننده یا اجاره مازراتی با راننده در کیش اقدام کنید.

• توجه داشته باشید در صورت وارد آمدن هرگونه خسارت به اتومبیل تا زمانی که در اجاره شما می باشد، جبران خسارت به عهده شما است.
• ذکر این نکته خالی از لطف نیست که، در زمان تحویل خودرو، باک آن به صورت فول بنزین می باشد. اما تا زمانی که اتومبیل در اختیار شما می باشد، هزینه سوخت اتومبیل به عهده شما است.

قیمت اجاره مازراتی در کیش

یکی از فاکتورهای مورد جستجوی افراد پیش از اقدام به رنت خودرو در کیش، قیمت اجاره خودرو در کیش می باشد. توجه داشته باشید که قیمت اجاره اتومبیل بسته به مدل آن کاملا متفاوت است. به عنوان مثال قیمت رنت مازراتی در کیش با قیمت اجاره تویوتا کاملا متفاوت است. در کیش استریت ما نه تنها قیمت اجاره مازراتی بلکه کلیه ماشین ها را در اختیار شما قرار داده ایم که شما بسته به سلیقه و بودجه در نظر گرفته شده برای رنت خودرو در کیش اقدام به انتخاب کنید.

با توجه به توضیحات فوق نتیجه می گیریم که اجاره مازراتی با کیش استریت بسیار راحت و مطمئن بوده و برای اجاره خودرو نیاز به شرایط خاصی نمی باشد. شما در کیش استریت می توانید مازراتی مدل گیبلی  با شرایط راحت به تعداد روز مورد نظر خود اجاره کنید. این خودرو لوکس در رنگ های مختلف در شرکت های رنت خودرو موجود است. با توجه به شرایط شیوع کرونا ویروس، اتومبیل در حین تحویل به شما به صورت کامل ضدعفونی شده و جای هیچ نگرانی در رابطه با انتقال بیماری نمی باشد. با کیش استریت تجربه ای متفاوت از رنت خودرو در کیش را ثبت کنید.

دسته‌بندی:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره مازراتی گیبلی در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.