اجاره فورچنر در کیش

اجاره تویتا فورچنر در کیش
امتیاز دهید
4.6/5 - (5 امتیاز)

4,300,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره فورچنر در کیش

فیلم تست رانندگی با تویوتا فورچونر

شرایط اجاره‌ تویوتا فورچنر در کیش

در سفر‌های خانوادگی، خصوصا خانواده‌های پر جمعیت همواره نیاز به یک خودرو با ظرفیت بالا برای سرنشینان احساس می‌شود‌. همانطور که در سفر به کیش اجاره ماشین در کیش بسیار معقول و معمول است، برای یک خانواده‌ی ۴ تا ۷ نفر اجاره تویوتا فورچنر در کیش گزینه‌‌ی بسیار مناسبی است. اجاره خودرو در کیش معمولا با قیمتی مناسب به صورت روزانه انجام می‌شود.

برای اجاره‌ ماشین ارزان در کیش می‌توانید با اجاره‌ی تویوتا فورچنر سفر راحت و دلپذیری را در جزیره‌‌ی کیش برای خود و خانواده‌‌ی محترمتان رقم بزنید. اجاره تویوتا فورچنر در کیش به شما این امکان را می‌دهد که در کنار فضای مناسب برای بار و سرنشینان سواری راحت و بی دردسری را تجربه کنید.

از أنجایی که تویوتا فورچنر یک خودروی آفرودی شاسی بلند محسوب می‌شود، موتور نسبتا پر قدرتی دارد و مثل تمام محصولات تویوتا. با اجاره تویوتا فورچنر در کیش لذت رانندگی مطلوبی را تجربه خواهید کرد‌. فضای بار این خودرو در صورت بسته بودن صندلی‌های ردیف آخر بسیار زیاد بوده و به راحتی برای خرید‌ها و بار سفر شما در جزیره‌ی کافی می‌باشد. در واقع با اجاره‌ی یک خودروی شاسی بلند تمام نیاز‌های شما برای حمل و نقل در جزیره‌ی زیبای کیش، با هزینه‌ای بسیار پایین رفع خواهد شد.

اجاره‌ تویوتا فورچنر در کیش سفر تفریحی شما با امکانات و آپشن‌های به روزی که دارا می‌باشد، لذت بخش تر خواهد کرد. زیرا یک شاسی بلند خانوادگی محبوب در طول سفر با هزینه‌ای کم شما و اعضای خانوادتان را همراهی می‌کند‌. همچنین ظاهر زیبا و به روز این خودرو باعث می‌شود تا حس خوب شما در سفر دو چندان شده و خاطره‌ای خوش از سفر به جزیره‌ی کیش برایتان به یادگار بماند. در منار تمام این مزیت‌ها موتور پر قدرت این خودرو در هیچ مکانی شما را ناامید نخواهد کرد و همواره شما را در طول سفر یاری می‌کند.

دسته‌بندی:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره فورچنر در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.