اجاره بی ام و 630 در کیش

اجاره بی ام و ۶۳۰ کروک در کیش
امتیاز دهید
5/5 - (1 امتیاز)

6,700,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره بی ام و 630 در کیش

فیلم رانندگی با BMW 630 i

 

آنچه می‌تواند تکمیل کننده لذت سفر به جزیره کیش باشد، رانندگی هیجان‌انگیز با یکی از محصولات خودروسازهای مطرح دنیا است. بی ام و 630 کروک یکی از محبوب ترین تولیدات این کمپانی در بین طرفداران BMW محسوب می‌شود. طراحی ظاهری این خودرو که الهام گرفته از آناتومی بدن کوسه است، ظاهری تهاجمی و قدرتمند برای این خودرو رقم زده است. جلو‌پنجره دو تکه با نوارهای کرومی براق عمودی و سقف شیب دار، حالت تهاجمی تری به این خودرو داده است. در ابتدای نقد و برسی ذکر این نکته خالی از لطف نیست که، آمار اجاره بی ام و 630 در کیش به دلیل طراحی جوان پسند و اسپرت خود به نسبت سایر خودرو‌های کروک بالاتر است.

نه تنها طراحی بیرونی بی ام و 630 بلکه طراحی داخلی این خودرو نیز، بسیار چشم نواز بوده و کلیه المان‌های مورد نیاز برای راحتی سرنشینان در نظر گرفته شده است. کشش و شتاب قابل قبول BMW 630 تکمیل کننده طراحی زیبا و چشم نواز این خودرو است. این خودرو اسپرت و جوان‌پسند یکی از گزینه‌های محبوب در بین گردشگران جزیره برای رنت خودرو در کیش است. رانندگی با این خودرو لوکس، قدرتمند و خوش ساخت به دلیل بهرمندی از امکانات و آپشن‌های رفاهی بسیار لذت بخش است. این خودرو با ظرفیت 5 نفر یکی از بهترین گزینه‌ها برای اجاره خودرو در کیش بخصوص برای خانواده‌ها محسوب می‌شود. در مجموع می‌توان گفت MBW 630، خودروی مطمئن و ایده ‌آل برای دوستدارن خودروهای کروک است. برای اطلاع از شرایط اجاره بی ام و در کیش با همکاران ما در کیش استریت تماس بگیرید.

مشخصات فنی BMW 630

این خودرو با دارا بودن پیشرانه‌ توربوشارژر قدرتمند شش سیلندر لقب یکی از قدرتمندترین پیشرانه‌‌های شش سیلندر کمپانی BMW را به خود اختصاص داده است. BMW 630 با بهرمندی از گیربکس ۶ دنده اتوماتیک استپ ترونیک با حالت اسپورت و عادی و حداکثر قدرت ۲۷۲ اسب بخار در ۶۵۰۰ دور در دقیقه، شتاب 0 تا 100 را تنها در 7.1 ثانیه پر‌ می‌کند. حداکثر سرعت این خودرو ۲۵۰ کیلومتر در ساعت و مصرف سوخت ترکیبی آن به ازای هر 100 کیلومتر 10 لیتر است.

امکانات و آپشن های رفاهی بی ام و 630

این خودرو مجهز به 6 ایربگ(راننده – سرنشین جلو– ایربگ جانبی جلو- ایربگ پرده‌ای- پشت‌سری فعال) است که در حین ترمزهای ناگهانی و حوادث دارای سرعت عملکرد بالایی است. بهرمندی از سیستم پیش اخطار چراغ های عقب در صورت ترمز شدید در کنار بدنه قدرتمند و سیستم ایربگ مناسب، از عوامل کاهنده تلفات جانی و مالی این خودرو در حین تصادفات است. بی ام و 630 کروک یکی از مدل های بی نظیر و کم رقیب کمپانی اتومبیل سازی BMW است.

از جمله امکانات رفاهی این خودرو می توان به نمایشگر 11 اینچی لمسی اشاره کرد که در مرکز داشبورد و بالای دریچه های هوا تعبیه شده است. یکی از فاکتورهایی که رانندگی با این خودرو کروک را لذت بخش‌تر می‌کند صندلی رانند 8 حالته برقی است که مجهز به تنظیم برقی گودی کمر و همچنین مموری است. سیستم چرخش دوگانه در سر پیچ ها عامل چابکی و ثبات این خودرو در جاده‌های پر پیچ وخم است. چرخش کم، فرمان پذیری دقیق و چسبندگی بالای BMW 630 در جاده‌های پر پیچ و خم نشان از چابکی و ثبات این خودرو دارد.

سیستم تعقیب نور چراغ های جلو یکی دیگر از آپشن‌های رفاهی بی ام و 630i که به منظور مشایعت راننده در شب پس از خاموش کردن خودرو در نظر گرفته شده است. اما از دیگر آپشن‌های رفاهی این خودرو می‌توان به امکان تنظیم برقی کلیه پنجره‌ها، شیشه‌های سولار، بخارزدای شیشه‌ها و سیستم یخ زدای برف پاک کن می‌توان اشاره کرد. به جرات می‌توان گفت بی ام و 630 کروک به دلیل بهرمندی از امکانات و آپشن های فراوان و شتاب قابل قبول یکی از مدل های بی نظیر و کم رقیب کمپانی اتومبیل سازی BMW است. در کیش استریت شما می‌توانید خودرو مورد نظر خود را با بهترین شرایط و مناسب ترین قیمت در کمترین زمان ممکن اجاره کنید و لحظات خاطره انگیز از سفر به کیش برای خود رقم بزنید.

 

دسته‌ها: ,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره بی ام و 630 در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.