اجاره بنز SLC در کیش

اجاره بنز slc200 در کیش
امتیاز دهید
4.5/5 - (4 امتیاز)

6,800,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره بنز SLC در کیش

از جاذبه‌های توریستی کیش، گردشی سراسر هیجان در خیابان‌های این جزیره زیبا است. اما با ماهیت جغرافیایی این جزیره، سفر با اتومبیل شخصی به کیش مشکل بوده و به همین دلیل اجاره خودرو در کیش از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. در اینجا قصد داریم شما را با یکی از اتومبیل‌های محبوب و جمع و جور کمپانی خودروسازی آلمانی یعنی بنز بیشتر آشنا کنیم. مرسدس بنز SLC یکی از مدل های محبوب کمپانی بنز که توصیفی دوباره از رودستر جمع و جور بشمار می‌آید. این خودرو با دارا بودن سقف الکتروهیدرولیک به شما امکان رانندگی بدون سقف در زیر آسمان زیبای نگین خلیج فارس می‌دهد. اگر بخواهیم در یک جمله رانندگی با مرسدس بنز SLCرا توصیف کنیم، قطعا باید بگوییم که این خودرو آلمانی نمونه ای مثال زدنی از قدرت، چابکی و تسلط در رانندگی است.

سقف جمع شونده، تودوزی چرم، فرمان اسپرت، طراحی متفاوت داشبورد و بهرمندی از سیستم صوتی و تصویری 7 اینچی از مهمترین دلایل جوان پسند بودن SLC محسوب می‌شود. اما آنچه بیش از پیش رانندگی با این خودرو را برای جوانان و عشق رانندگی ها هیجان انگیز می‌کند، امکان تنظیم صدای اگزوز به دلخواه به کمک سیستم اگزوز اسپرت آن است. سقف کروک، سیستم صوتی قدرتمند و صدای دلخواه اگزوز پکیجی از چاشنی‌های هیجان‌انگیز این خودرو آلمانی است که می‌تواند خاطره‌ای از متفاوت‌ترین رانندگی را برای شما در سفر به کیش رقم بزند. برای اطلاع از شرایط و قیمت اجاره بنز SLC در کیش با شماره 09347689970 تماس حاصل نمائید. ما در کیش استریت شرایطی را فراهم نموده‌ایم تا شما با بهترین شرایط و در کمترین زمان ممکن بتوانید خودرو مورد نیاز با بهترین قیمت اجاره کنید.

اما آنچه در طراحی نمای بیرونی SLC بیش از پیش جلب توجه می‌کند، طراحی دراماتیک و جدید قسمت جلویی خودرو است. طرح پوزه تهاجمی در کنار ورودی‌های هواگیر بزرگتر، چراغ‌های گردتر و سپر جلو همگی نمایی از این خودرو به نمایش می‌گذارد. مرسدس بنزSLC با طراحی اسپرت و سقف کروک یکی از محبوب ترین خودرو‌های کلاس سدان برای اجاره در کیش است.

مشخصات فنی مرسدس بنز SLC

مرسدس بنز SLC که در کلاس سدان قرار دارد و در دو مدل SLC300 و SLC43 شده است. تفاوت اصلی این دو مدل نوع موتور‌های متفاوت آنهاست. SLC300 رودتسر دارای موتور 4 توربوشارژ 4 سیلندر با حداکثر قدرت 241 اسب بخار و گشتاور 370 نیوتن متر است. رودستر با حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت، سرعت صفر تا 100 را تنها در 5.8 ثانیه پر می‌کند.

اما CLS AMG دارای دو موتور توربوشارژ با پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری است. حداکثر قدرت این خودرو 385 اسب بخار و حداکثر قدرت گشتور خود که معادل 520 نیوتن بر متر است را مدیون دو موتور توربو شارژ خود است. AMG یک خودرو پر شتاب محسوب می‌شود و تنها در 4.6 ثانیه از حالت سکون به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت می رسد. اما حداکثر سرعت این مدل نیز مانند رودستر همان 250 کیلومتر بر ساعت است. این خودرو آلمانی با ابعاد جمع و جور و سرعت فوق‌العاده خود یکی از بهترین گزینه ها برای خیابان‌گردی در جزیره زیبای کیش است. مشاوران ما در کیش استریت همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه اجاره بنز در کیش هستند.

سقف الکتروهیدرولیک فلزی این خودرو امکان باز و بسته شدن در حالت حرکت تا سرعت 40 کیلومتر بر ساعت را داشته در حالی که در نمونه‌های قبلی تنها در حالت سکون امکان باز و بسته شدن سقف وجود داشت. از دیگر ویژگی‌های این خودرو می توان به سقف شیشه ای پانورامیکی آن اشاره کرد که امکان تغییر حالت از شفاف به مات (و بالعکس) را تنها با فشردن یک دکمه به شما می‌دهد.

دسته‌ها: ,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره بنز SLC در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.