اجاره بنز S500 در کیش

اجاره بنز s500 در کیش
امتیاز دهید
4.4/5 - (45 امتیاز)

7,000,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره بنز S500 در کیش

بنز به عنوان یکی از قدیمی ترین و موفق ترین کمپانی های خودرو‌سازی جهان هر ساله با رونمایی از جدیدترن محصولات خود، دوستدارن این برند خودرو‌سازی را شگفت زده می کند. به جرات می توان گفت مرسدس بنز کلاس S یکی از بهترین سدان‌های جهان است. طراحی فوق العاده، قدرت و شتاب مثال زدنی بنز s500، موجب محبوبیت این خودرو در بین دوستداران این برند خودرو‌سازی شده است.

کمپانی بنز با ارائه انبوهی از جدیدترین و بهترین تکنولوژی های روز دنیا، از محبوبترین کمپانی های خودرو سازی در جهان و ایران است. شما می توانید با اجاره بنز در کیش، تجربه ای متفاوت از رانندگی با خودروهای سدان رقم بزنید.

مشخصات فنی بنز s500

مرسدس بنز کلاس اس 500، با بهرمندی از موتور 8 سیلندر 32 سوپاپه از قدرت و شتاب مثال زدنی برخوردار است. این خودرو پر قدرت دارای موتور توربو شارژ با حجم 4663 سی سی است که شتاب 0 تا 100 را در 4.8 ثانیه پر می کند و حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعت از مهمترین ویژگی های فنی بنز s500 است. کیش استریت امکان اجاره بنز s500 در کیش با شرایط استثنائی و در کمترین زمان را برای شما دوستداران این خودرو آلمانی فراهم است. این خودرو لوکس آلمانی دارای جعبه دنده با7 دنده خودکار 7G Tronic Sport است.

از ویژگی‌های تحسین‌برانگیز بنز کلاس s500 می توان به سیستم ایر‌بگ آن اشاره کرد. این خودرو دارای 12 کیسه هوا در قسمت‌های مختلف اتومبیل است که با عملکرد بالا در حین حادثه مانع از آسیب‌دیدگی سرنشینان اتومبیل می‌شود. این خودرو با بهرمندی از آینه الکتروکرومیک، امکان دید راحتر راننده در هوای تاریک را فراهم نموده و به این ترتیب میزان حوادث ناشی از دید نامناسب در شب به کمترین میزان رسیده است. و اما تنظیم آینه‌های این خودرو لوکس آلمانی برقی بوده و علاوه بر سیستم تاشوندگی خودکار دارای راهنمای LED نیز است. اگر مایل به رانندگی با یک خودروی فوق العاده هستید ، ما امکان رزرو بنز s500 در کیش، با شرایط به صرفه برای شما میسر فراهم نموده ایم.

گالری تصاویر بنز S500

ما در کیش استریت با فراهم آوردن مجموعه ای بینظیر از تصاویر خودروی بنز S500در کیش، امکان انتخاب راحتر شما عزیزان را فراهم نموده. برای اطلاع از شرایط اجاره خودرو در کیش از ساعت 8 الی 12 شب می توانی با کارشناسان ما در کیش استریت در تماس باشید. ما در کیش استریت شرایطی فراهم نموده ایم تا گردشگران جزیره همیشه زیبای کیش، تجربه رانندگی با این خودرو لوکس آلمانی را بدون پرداخت هزینه های نجومی داشته باشند.

شرایط و مدارک مورد نیاز برای رنت بنز s500 در کیش

• داشتن گواهینامه معتبر ( ایرانی یا بین الملل)
• داشتن کارت شناسایی معتبر
• نیاز به یک فقره چک برای وجه ضمانت یا مبلغی معادل 15تا 20 میلیون تومان ( این وجه در پایان قرار داد به شما عودت داده می شود)
• مبلغ ودیعه جریمه که به منظور جرائم احتمالی راهنمایی و رانندگی دریافت شده و حداکثر تا یکماه بعد از قراداد عودت داده می شود.

 

دسته‌بندی:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره بنز S500 در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.