اجاره بنز E300 در کیش

امتیاز دهید
4.4/5 - (49 امتیاز)

6,000,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره بنز E300 در کیش

بنز E300 خودرویی از نسل نهم کلاس E شرکت بنز بوده که به دلیل طراحی خاص و قدرت فوق العاده از محبوبیت ویژه ای در بین دوستداران این برند خودروسازی برخوردار است. طراحی بدنه بنز E300 بسیار زیبا و دو سبک طراحی کلاسیک و اسپرت را به زیبایی پوشش داده است. موتور انژکتوری با حجم 2000 سی‌سی و 6 سیلندر قدرت جادویی به بنز E300 داده است. در یک کلام می توان گفت، قدرت، زیبای، اصالت و کیفیت از مهمترین دلایل محبوبیت این خودرو کلاس سدان آلمانی است. به جرات می توان گفت بنز یکی از برندهای محبوب در بین ایرانیان است.

اگر مایل به تجربه رانندگی با این خودرو بینظیر آلمانی هستید می توانید با اجاره بنز E300 در کیش، تجربه ای متفاوت از یک سفر را برای خود رقم بزنید. تجربه متفاوت رانندگی با بنز E300 تنها در قدرت و شتاب آن نیست، پشتیبانی از قابلیت ها و سیتم هایی از جمله سیستم Direct Steer نیز از دیگر دلایل محبوبیت این خودرو آلمانی است. این سیستم با فراهم آوردن امکان بالا بردن گردش فرمان بخصوص در زمان پارک کردن تجربه ای متفاوت از رانندگی را برای شما رقم خواهد زد.

اگر از دوستدارن سفر به جزیره همیشه زیبای کیش هستید، با مراجعه به کیش استریت می توانید براحتی خودرو مورد نظر خود را در طول سفر در اختیار داشته باشید. در کیش استریت شما تجربه ای متفاوت از اجاره خودرو در کیش را خواهید داشت. ما در این مجموعه شرایطی را فراهم آورده ایم تا شما براحتی خودرو مورد نظر خود را انتخاب و با بهترین شرایط دریافت کنید.

اگر قصد سفر خانوادگی به جزیره همیشه زیبای کیش دارید، یکی از پیشنهاد‌های کیش استریت به شما رنت بنز E300 در کیش است. حداکثر سرعت این خودرو 250 کیلومتر در ساعت است که شتاب 0 تا 100 آن تنها در 7 ثانیه پر می شود. سیکل ترکیبی مصرف سوخت بنز E300 تنها 7 لیتر در 100 کیلومتر بوده که به نوبه خود خوب است. این خودرو کلاس سدان علاوه بر قدرت و زیبایی با بهرمندی از ترمز مجهز به سیستم مدیریت پایداری خودرو، رانندگی ایمنی را برای شما فراهم می آورد.

شرایط اجاره بنز E300 در کیش

در صورتی که مایل به رنت بنز در کیش در طول سفر خود هستید، با مراجعه به کیش استریت از بهترین شرایط و قیمت اجاره خودرو در کیش بهرمند شوید.

1. داشتن حداقل سن قانونی برای رانندگی و گواهینامه معتبر رانندگی
2. پرداخت مبلغی به عنوان وجه ضمانت خلافی که در صورت عدم خلافی به شما بازگشت داده خواهد شد
3. دریافت مبلغ اجاره اتومبیل 24 ساعت قبل از رزرو (که بسته به انتخاب شما به صورت ساعتی، روزانه و حتی ماهیانه محاسبه می شود. )
4. در کیش استریت شما امکان اجاره ماشین بدون چک را خواهید داشت و تنها مبلغ 2 تا 8 میلیون وجه نقدی به عنوان ضمانت نیاز است. ( این مبلغ بسته به نوع و مدل ماشین متفاوت است)

دسته‌بندی:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره بنز E300 در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.