اجاره CLS 500 در کیش

اجاره بنز CLS500 در کیش
امتیاز دهید
5/5 - (2 امتیاز)

8,700,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره CLS 500 در کیش

نسل دوم مرسدس بنز با طراحی چشم‌گیر و جسورانه خود، به نام بنز CLS500 اولین بار در سال 2005 رونمایی و در سال 2012 به بازار عرضه شد. مرسدس بنز cls500 در کلاس سدان از جمله محصولات لوکس و اسپرت کمپانی بنز است. یکی از آپشن های محبوب این خودرو رابط کاربری هوشمند COMAND است که امکان کنترل کلیه مکانیزم‌های خودرو از طریق یک نمایشگر لمسی به راننده داده می‌شود.

کیش استریت با فراهم آوردن بهترین شرایط اجاره بنز کلاس CLS500 در کیش، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. یکی از نقاط قوت طراحی بنز سی ال اس، طراحی تهاجمی تر بدنه، بخصوص قسمت جلویی آن است. کلاس بدنه این خودرو لیفت بک بوده و کلیه چراغ های بکار رفته در طراحی زاویه جلویی خودرو مجهز به تکنولوژی LEDاست. این خودرو چهار‌ در بهترین گزینه برای خانواده بود و پیشنهاد کیش استریت برای سفری لذت بخش با خانواده در جزیره کیش رنت بنز سی ال اس 500 است.

شیب سقف و طراحی صندوق، همچنان اقتدار بنز cls را یادآوری می کند. اما بنز CLS500 ظاهر اسپرت و عضلانی خود را مدیون طراحی جسورانه و بکارگیری خطوط و حجم‌های بکار رفته در دو طرف است. سیستم ترمز این خودرو از جمله نقاط قوت آن محسوب می شود. این خودرو علاوه بر قابلیت تنظیم خودکار فاصله با خودروی جلویی، امکان تشخیص خودکار سرعت مجاز و تنظیم سرعت متناسب و همچنین سیستم کمکی در سربالایی را دارا است.
علاوه بر سیستم ترمز و بدنه محکم، استفاده از 9 کیسه هوا در قسمت‌های مختلف خودرو، امنیت بالایی در رانندگی را فراهم می‌کند. برای اطلاع از شرایط رنت خودرو در کیش با مشاوران ما در تماس بوده و این خودرو لوکس را بدون دردسر اجاره کنید.

مشخصات فنی بنز CLS500

اما در رابطه با مشخصات فنی بنز سی ال اس، اولین گزینه موتور قدرتمند 8 سیلندر 32 سوپاپه با حجم 4662 سی‌سی است که حداکثر گشتاور محاسبه شده آن 599 نیوتون متر در 4750 دور در دقیقه است. حداکثر سرعت این خودرو 250 کیلومتر در ساعت است و شتاب 0 تا 100 را حداکثر در 5.2 ثانیه پر می‌کند. مصرف سوخت ترکیبی آن 6.1 لیتر در هر صد کیلومتر و استاندارد آلایندگی اندازه گیری شده آن یورو 5 است. از دیگر امکانات آن می توان به امکان مشاهده تصویر سه بعدی خودرو به منظور کنترل بهتراشاره کرد که به این منظور 12 دکمه کنترلی روی فرمان تعبیه شده است. گیبرکس 7 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک و ديفرانسيل عقب از دیگر مشخصات این خودرو لوکس آلمانی است.

گالری تصاویر بنز CLS500

مجموعه کیش استریت تلاش نموده با ارائه مجموعه ای از تصاویر با کیفیت از فضای داخلی و نمای بیرونی خودرو بنز CLS50، امکان تصمیم گیری راحتر را برای شما گردشگران عزیز فراهم کند.

قیمت اجاره بنز کلاس CLS500 در کیش

ما در کیش استریت با در نظر گرفتن بهترین شرایط و ارائه جدید‌ترین خودروهای روز دنیا امکان رنت انواع خودرو با کمترین قیمت را برای شما فراهم آورده‌ایم. قیمت اجاره بنز CLS500 در کیش به عوامل مختلفی از جمله مدل، سال تولید، ایام و تعطیلات و از همه مهمتر تخفیفات ویژه کیش استریت برای اجاره بنز در کیش بستگی دارد. برای بهرمندی از بهترین شرایط و تخفیفات ویژه با مشاوران ما در کیش استریت در تماس باشید.

دسته‌بندی:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره CLS 500 در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.