اجاره بنز C200 در کیش

اجاره بنز c200 در جزیره کیش
امتیاز دهید
5/5 - (1 امتیاز)

7,600,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره بنز C200 در کیش

مرسدس بنز C200 از محبوب‌ترین خودروهای سدان‌های کمپانی بنز است که به سه دسته آوانت گارد، الگانس و کلاسیک دسته بندی می‌شود. کلاس بدنه این خودرو سدان و جز محصولات لوکس شهری این برند خودروسازی بشمار می‌آید. بنز C200 مدل آوانت گارد، به معنای واقعی کلمه تلفیق ظریف از طراحی لوکس و اسپرت است. نمونه ای از طراحی هوشمندانه در بدنه این اتومبیل را در طرح جلو پنجره اسپرت و خاص آن می‌توان مشاهده کرد. هرچند خودروهای کلاس C بنز، جز خودروهای سایز کوچک محسوب می‌شوند، اما در مقایسه اجمالی با خودرو‌های کلاس C ژاپن و کره به تفاوت چشم‌گیر سایز خودروهای بنز پی خواهید برد. بنز  C200 از محبوب‌ترین انتخاب‌های رنت خودرو در کیش در بین گردشگران این جزیره زیبا است. با بنز C200 تجربه ای متفاوت از رانندگی در شهر و جاده های کیش را خواهید داشت.

مشخصات فنی بنز C200

از نقاط قوت این خودرو آلمانی می توان به موتور قدرتمند 4 سلیندر با 16 سوپاپ آن اشاره کرد که شتاب صفر تا صد را تنها در 7.8 ثانیه پر می‌کند. این مدت زمان حکایت از شتاب فوق‌العاده این بنزC200 دارد که از دلایل محبوبیت آن است. حداکثر قدرت این خودرو 184 اسب بخار در 5250 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 270 اسب بخار در 4600 دور در دقیقه است. برخی از نمونه های بنز C200، دارای موتور هایبریدی هستند که در کنار استاندارد آلایندگی 5 یورو از دلایل محبوبیت این خودرو در بین دوستداران محیط زیست است. از دیگر نقاط قوت C200 میتوان به طراحی هوشمندانه و منحصر بفرد آن اشاره کرد که در کنار قدرت و شتاب فوق العاده، راحتی و امنیت، محصولی خارق العاده ای را رقم زده است. این خودرو مجهز به گیربکس 7 دنده اتومات تیپ ترونیک با امکان تعویض دنده از روی فرمان است.

این خودرو با حجم باک 67 لیتر  دارای مصرف سوخت ترکیبی در حدود 5.6 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر است که بسته به شرایط ترافیکی امکان افزایش تا 1 لیتر بیشتر را دارد. بنز C200 با امکان خاموش شدن در هنگام ایست کامل از هدر رفت سوخت به طور چشمگیری جلوگیری می‌کند.  برای اطلاع از قیمت اجاره خودرو در کیش به سایت کیش استریت مراجعه نمائید.

علاوه بر ایربگ‌های تعبیه شده در صندلی‌های جلو، به منظور حفظ امنیت بیشتر کیسه هوای زانویی راننده، کیسه هوای ایمنی جانبی و  پرده‌ای نیز در نظر گرفته شده است. بنابراین می توان نتیجه گرفت بنز C200 با دارا بودن 9 ایربگ از سطح امنیتی بالایی برخوردار است. از دیگر گزینه های رفاهی این خودرو می توان به تعبیه سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو اشاره کرد. . برای اطللاع از شرایط و نحوه اجاره بنز در کیش با بهترین شرایط و بهرمندی از تخفیفات ویژه با مشاوران کیش استریت در تماس باشید.

اما از دیگر ویژگی‌های شاخص بنز C200، بهرمندی از سیستم داینامیک سلکت است. این سیستم قابلیت 5 حالت مختلف رانندگی را برای شما فراهم می‌آورد که شامل اقتصادی، راحت، اسپرت، اسپرت پلاس، اقتصادیو منحصر است. هر کدام از این حالت هاامکانات ویژه ای در اختیار راننده قرار داده که به منظور افزایش سطح رفاه در حین رانندگی است. به عنوان مثال در حالت اسپرت پلاس به منظور تجربه متفاوت از سرعت و هیجان، کلیه تنظیمات موتوری روی حداکثر کارایی قرار می‌گیرد. اما در حالت اقتصادی در صورت توقف اتومبیل بیش از زمان تعیین شده، به منظور صرفه جویی در مصرف سوخت، اتومبیل به طور خودکار خاموش می‌شود.

 

گالری تصاویر بنز C200 در کیش استریت

همکاران ما در کیش استریت با ارائه کالکشنی از تصاویر بنز C200که شامل نمای داخلی و خارجی این اتومبیل زیبا است، امکان انتخاب راحتر را این خودرو لوکس آلمانی را برای شما فراهم آورده‌اند.

 

پیش از اجاره خودرو در کیش، علاوه بر تاریخ و تعداد رو برار در اختیار داشتن خودرو، نیاز به مشخص کردن محل تحویل خودرو (هتل، فرودگاه و…) است. به منظور اطلاع از نحوه رزرو خودرو در کیش و دریافت مشاوره رایگان، با همکاران ما در کیش استریت در تماس باشید.

فیلم تجربه رانندگی با بنز C200

دسته‌بندی:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره بنز C200 در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.