اجاره اپتیما در کیش

امتیاز دهید
4.3/5 - (3 امتیاز)

2,850,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره اپتیما در کیش

فیلم بررسی و تست رانندگی خودرو کیا اپتیما

 

شرایط اجاره‌ کیا اپتیما در کیش

در میان سدان‌های سایز بزرگ کره‌ای، می‌توان کیا اپتیما را یکی از زیباترین سدان‌های این رده دانست. اپتیما خودروی جذاب است و به نوعی پرچمدار سدان‌های کیا محسوب می‌شود. اجاره کیا اپتیما در کیش به شما امکان لذت بردن از سواری این خودرو را با قیمتی مناسب می‌دهد.

اجاره ماشین در کیش از جمله خودروی اپتیما و سایر برند‌ها روش مناسبی برای کاهش هزینه‌ها و همچنین تأمین آسایش در سفر می‌باشد. در واقع با اجاره خودرو در کیش علاوه بر اینکه مشکل حمل نقل شما حل می‌شود، لذت رانندگی با خودرو‌های به روز دنیا را نیز می‌توانید تجربه کنید.

اجاره کیا اپتیما در کیش به عنوان یک سدان سایز بزرگ خانوادگی انتخاب بسیار خوبی است. زیرا زبان طراحی این خودرو حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و کیا اپتیما چه در نمای خارجی و چه در نمای داخلی از طراحی جذابی بهره می‌برد. همچنین اجاره کیا اپتیما در کیش به خصوص مدل جی تی لاین آین خودرو باعث می‌شود تا شما از آپشن‌های فراوان این ماشین نیز بهره‌ مند شوید. آپشن‌هایی نظیر گرم کن صندلی، فرمان برقی، قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان و… را می‌توانید در کیا اپتیما مشاهده کنید.

با اجاره کیا اپتیما در کیش، خودرویی با یک موتور ۴/۲ لیتری در اختیار شما قرار می‌گیرد. در کنار توان فنی بالای این خودرو، پلتفرم بزرگ کیا اپتیما فضای فوق العاده‌ای را برای سرنشینان عقب و جلو فراهم می‌کند. در مدل جی تی لاین امکانات بیشتری را می‌توانید مشاهده کنید. تمام این ویژگی‌های مثبت هر فردی را برای اجاره کیا اپتیما در کیش متقاعد می‌کند. یکی از ویژگی‌های بارز کیا اپتیما‌ی نسل جدید، طراحی قدرتمند و چشم نواز آن می‌باشد. به گونه‌ای که حس قدرت را به خوبی به بیننده منتقل می‌کند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره اپتیما در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.