اجاره اسپورتیج نیو در کیش

اجاره اسپورتیج نیو در کیش
امتیاز دهید
5/5 - (2 امتیاز)

2,900,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره اسپورتیج نیو در کیش

فیلم رانندگی با اسپورتیج نیو

شرایط اجاره‌ اسپورتیج در کیش

کیا اسپورتیج یکی ماشین‌های شناخته شده بین ما ایرانی‌ها می‌باشد. زیرا چندین سال است که فیس لیفت‌های مختلف این خودرو به کشور ما وارد شده است. بنابراین اجاره اسپورتیج در کیش می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. به طور کلی اجاره ماشین در کیش برای رفع نیاز به حمل و نقل در این جزیره تصمیم درست و معقولی می‌باشد.
اجاره اسپورتیج در کیش برای خانواده‌های ۴ الی ۵ نفره انتخاب خوبی است زیرا همانطور که احتمالا می‌دانید، کیا اسپورتیج یک شاسی بلند جمع و جور شهری محسوب می‌شود و فضای مناسب ۴ تا ۵ نفره را در بهترین حالت برای شما فراهم می‌کند. یک خودرو اتوماتیک زیبا که رانندگی با این خودرو باعث می‌شود زیبایی‌های جزیره‌ی کیش برای شما دو چندان شود.

اجاره خودرو در کیش تمام نیاز شما به حمل و نقل را رفع می‌کند. این در حالیست که برای اجاره ماشین ارزان در کیش، کیا اسپورتیج گزینه‌ی بسیار مناسبی است. در واقع با یک هزینه‌‌ی جزئی می‌توانید خودرویی زیبا، جذاب با قدرت موتوری کافی و معقول را اجاره نمایید.

با اجاره اسپورتیج در کیش یک خودروی چهار در با سطح آپشن قابل قبول در اختیار شما قرار می‌گیرد. طبق معمول فضای صندوق نیز بسیار مهم است و اجاره اسپورتیج در کیش از این نظر نیز تمام نیاز شما را برطرف خواهد کرد. اسپورتیج از نظر فضای کافی برای سرنشینان و همچنین فضای صندوق بسیار خودروی قابل قبول و مورد اعتمادی می‌باشد.

مدل پایه‌ی اسپورتیج دارای یک پیشرانه‌‌ی چهار سیلندر ۴/۲ لیتری با توان ۱۸۱ اسب بخار می‌باشد که با این حساب کیا اسپورتیج نسبت به سایر خودرو‌‌های هم رده‌ی خود دارای توان بیشتری می‌باشد. در مدل توربو این توان به ۲۴۰ اسب بخار می‌رسد که واقعاً برای یک خودروی شاسی بلند شهری قدرت بالایی است. فیس جدید این خودرو در شهرهای مختلف ایران به سختی دیده می‌شود یا اصلا به چشم نمی‌خورد اما شما می‌توانید با اجاره‌ اسپورتیج در کیش، پشت فرمان نسل جدید این خودرو بنشینید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره اسپورتیج نیو در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.