اجاره سراتو در کیش

اجاره کیا سراتو در کیش
امتیاز دهید
4.4/5 - (9 امتیاز)

2,650,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره سراتو در کیش

شرایط اجاره کیا سراتو در کیش

جزیره‌ی کیش یکی از زیباترین و جذاب‌ترین مقاصد تفریحی ما ایرانیان محسوب می‌شود. از آنجایی که رفت آمد به این جزیره از راه زمینی امکان پذیر نیست و تنها از راه هوایی و دریایی انجام می‌شود، بردن وسیله‌‌ی نقلیه‌ی شخصی به این جزیره چندان راه معقول و به صرفه‌ای به نظر نمی‌رسد. بنابراین بهتر است نیاز خود و خانواده را برای حمل و نقل با استفاده ‌از اجاره‌ خودرو در جزیره‌ی کیش برطرف نماییم. اجاره‌ کیا سراتو در کیش می‌تواند انتخاب معقول و به صرفه‌ای باشد.
با توجه به این که خودروی کیا سراتو از ابعادی معمولی و آپشن‌هایی کارآمد برخوردار است، اجاره‌ کیا سراتو در کیش می‌تواند انتخاب مناسبی برای خانواده‌ها باشد. از طرف دیگر این خودرو مصرف بنزین پایینی دارد که این این مسئله باعث می‌شود هزینه‌ی سفر و گشت و گذار شما در جزیره‌ی زیبای کیش تا حد زیادی کاهش یابد.

پس اگر به دنبال آسایش و دوری از هیجانات اضافی در سفر خود به جزیره‌ی کیش می‌باشید، اجاره‌‌ کیا سراتو در کیش این نیاز شما را به طور کامل برطرف می‌کند. کیا سراتو‌ی اجاره‌ای دارای یک جعبه دنده‌ی اتوماتیک بوده که باعث می‌شود خستگی راننده پس از گردش‌های روزانه کمتر شود. فضای داخلی این خودرو برای یک خانواده‌ی چهار نفره بسیار مناسب است به گونه‌ای که تمامی سرنشینان احساس راحتی می‌کنند. فضای بار و صندوق عقب این خودرو نیز به راحتی نیاز شما را برای خرید‌های روزانه در جزیره‌ی زیبای کیش برطرف می‌کند.

کیا سراتو به دلیل طراحی زیبا و همه پسندی که دارد در میان مردم جهان دارای محبوبیت زیادی می‌باشد و مانند کیا اپتیما، سراتو نیز یکی از موفق ترین محصولات کمپانی کیا موتورز محسوب می‌شود. تمامی این مزیت‌ها در کنار یکدیگر باعث می‌شود تا همواره خودرو‌ی سراتو یکی از انتخاب‌های خانواده‌ها برای اجاره در جزیره‌ی کیش باشد. پس اگر به دنبال آسایش و یک خودروی معقول برای خانواده با فضای سرنشینان و بار مناسب می‌باشید، اجاره‌ کیا سراتو در کیش را مد نظر قرار دهید‌.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره سراتو در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.