اجاره کادیلاک CTS درکیش

اجاره کادیلاک CTS درکیش
امتیاز دهید
5/5 - (1 امتیاز)

6,300,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره کادیلاک CTS درکیش

شرایط اجاره‌ کادیلاک CTS در کیش

باز هم می‌خواهیم یک خودروی آمریکایی معروف و محبوب دیگر را برند نام آشنای کادیلاک بررسی کنیم. همانطور که می‌دانید اجاره کادیلاک CTS در کیش امکان پذیر است. پس با هم نگاهی به مشخصات این خودروی سوپر سدان آمریکایی می‌اندازیم تا در صورتی که قصد اجاره ماشین در کیش را داشته باشیم، اجاره کادیلاک CTS در کیش یکی از انتخاب‌های ما باشد‌.

برای اجاره خودرو در کیش می‌توانیم کادیلاک CTS را انتخاب نماییم. این خودرو در گروه خودرو‌های سوپر سدان قرار می‌گیرد و ظاهر آن ابهت خاصی دارد. البته این عظمت و ابهت را معمولا می‌توان در بیشتر خودرو‌های آمریکایی مشاهده نمود. کادیلاک CTS نیز از این قاعده مستثنی نیست و شما با یک سدان بزرگ رو به رو می‌باشید.

اجاره کادیلاک CTS در کیش برای افرادی که عاشق ماشین‌های آمریکایی می‌باشند و در عین حال نیاز به فضای زیادی برای سرنشینان در طول سفر دارند بسیار گزینه‌ی مناسبی می‌باشد. این خودرو در تریم‌ها و تیپ‌های مختلف به فروش می‌رسد. سه تیپ این خودرو دارای موتور‌های ۲ لیتری توربو، ۶/۳ لیتری تنفس طبیعی و ۶/۳ لیتری توربو شارژ می‌باشد که با توجه به این تفاوت‌ها دارای شتاب و قدرت متفاوت نیز می‌باشند. نسخه‌ی دو لیتری توربو قادر به تولید ۲۷۲ اسب بخار قدرت بوده و نسخه‌ی ۶/۳ لیتری معمولی ۳۲۱ اسب بخار و نهایتا قدرتمند ترین نسخه‌ی این خودرو که ۶/۳ لیتری توربو می‌باشد می‌تواند ۴۲۰ اسب بخار قدرت تولید کند.
بدیهی است با این مشخصات فنی کادیلاک CTS شتاب بالایی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. لذا اجاره کادیلاک CTS در کیش برای افرادی که به رانندگی با شتاب بالا علاقه مند می‌باشند نیز بسیار انتخاب قابل قبولی است. نکته جالب توجه این است که اجاره ماشین ارزان در کیش تنها شامل خودرو‌های ساده نمی‌شود و شما می‌توانید چنین کادیلاک جذابی را نیز با هزینه‌ی کم اجاره کنید.

دسته‌بندی:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره کادیلاک CTS درکیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.