اجاره ولستر در کیش

اجاره هیوندای ولستر در کیش
امتیاز دهید
4.3/5 - (3 امتیاز)

2,750,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره ولستر در کیش

شرایط اجاره‌ هیوندا ولستر در کیش

همواره بازار خودرو‌های جوان پسند هاچبک و اسپرت بسیار گرم بوده است. زیرا شکل ظاهری این خودروها حس اسپرتی و سبک بالی را به راننده و دیگر سرنشینان منتقل می‌کند. یکی از این خودرو‌های پر طرفدار و هاچبک، هیوندا ولستر می‌باشد. افرادی که به کیش سفر می‌کنند می‌توان با اجاره هیوندا ولستر در کیش، حس رانندگی با این خودرو را تجربه نمایند.

اجاره ماشین در کیش از لحاظ هزینه و آسایش برای مسافران امر معقولی می‌باشد. زیرا اجاره ماشین ارزان در کیش بسیاری از هزینه‌های مرتبط با حمل و نقل شما را در جزیره کیش کاهش می‌دهد. از طرفی با اجاره خودرو در کیش مانند زمانی که با خودروی شخصی خودتان به سفر می‌روید، می‌توانید تمامی جزیره‌ی کیش را بگردید.

اجاره هیوندا ولستر در کیش برای افرادی که به خودرو‌های اسپرت و جوان پسند علاقه دارند گزینه‌ی مناسبی است. این خودرو در تیپ‌ها ۵ در و ۳ در (با احتساب در صندوق عقب) در بازار‌های جهانی از جمله بازار ایران به فروش می‌رسد. هیوندا ولستر دارای یک موتور ۶/۱ لیتری در مدل پایه می‌باشد. همچنین اجاره هیوندا ولستر در کیش با موتوری ۱۳۸ اسب بخاری و گشتاوری نزدیک به ۱۶۷ نیوتن متر، شما را به خوبی در طول سفرتان همراهی می‌کند.

اما نکته‌ی برجسته و قابل توجه در مورد هیوندا ولستر، ظاهر به شدت اسپرت و جذاب آن می‌باشد. در واقع کمپانی هیوندای کره جنوبی وقت زیادی را صرف طراحی این خودرو کرده است تا بتواند طیف وسیعی از جامعه خصوصا جوانان را جذب این ماشین اسپرت کند. بنابراین شما با اجاره هیوندا ولستر در کیش می‌توانید تجربه‌ی رانندگی با این خودرو را نیز به دست آورید. این خودرو تمام ویژگی‌های یک خودروی اسپرت را در خود گنجانده است تا شما نهایت لذت را پشت فرمان این خودرو تجربه کنید.

دسته‌ها: ,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره ولستر در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.