اجاره جنسیس در کیش

اجاره هیوندای جنسیس در کیش
امتیاز دهید
3.6/5 - (7 امتیاز)

3,200,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره جنسیس در کیش

شرایط اجاره هیوندای جنسیس در کیش

خودروی جنسیس را می‌توان پرچمدار خودرو‌های کمپانی هیوندای دانست. جنسیس ابتدا در دو مدل کوپه دو در و سدان خانوادگی لوکس تولید شد اما بعد‌ها هیوندای، برند جنسیس را به عنوان بخش خودرو‌های لوکس خود ثبت نمود. اجاره هیوندای جنسیس در کیش میتواند شامل هر دو مدل این خودرو شود. اگر نیازمند یک سدان لوکس خانوادگی هستید جنسیس چهار در برای شما بهترین انتخاب است اما اگر می‌خواهید با اجاره هیوندای جنسیس در کیش هیجان و حس جوانی خود را زنده کنید، می‌توانید هیوندای جنسیس کوپه‌ی دو در را انتخاب نمایید.

اجاره ماشین در کیش کاملا به انتخاب شما بستگی دارد. همچنین هزینه‌ی اجاره خودرو در کیش نیز تابع انتخاب شما می‌باشد. در واقع شما می‌توانید با اجاره ماشین ارزان در کیش هزینه‌های سفر را کاهش دهید.

در مورد اجاره هیوندای جنسیس در کیش نیز همه چیز به انتخاب شما در دو مدل کوپه یا سدان خانوادگی بستگی دارد. هیوندای جنسیس کوپه دارای یک موتور قدرتمند ۶ سیلندر می‌باشد که توان تولیدی آن به ۳۰۶ اسب بخار می‌رسد. بدیهی است اجاره هیوندای جنسیس در کیش اگر در مورد مدل کوپه انجام شود، شما با یک خودروی اسپرت جذاب رو به رو می‌باشید. البته این معنای این نیست که مدل لوکس هیوندای جنسیس زیبا نیست. در مدل سدان خانوادگی نیز فاکتور‌های قابل توجهی را می‌توانیم ببینیم که زیبایی و جذابیت این خودرو را تکمیل می‌کند.

هیوندای جنسیس سدان از نظر امکانات رفاهی کاملا تکمیل است و از نظر فنی نیز با توجه به خانوادگی بودن این خودرو، موتور ضعیف تر و وزن بیشتری نسبت به مدل اسپرت دارد. موتور این ماشین ۲۸۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند که این توان تولیدی کمی از مدل اسپرت کمتر می‌باشد. به همین دلیل شتاب اولیه و صفر تا صد این مدل نیز حدود دو ثانیه بیشتر از مدل کوپه می‌باشد که در این مورد عدد ۷ ثانیه برای آن اعلام شده است.

دسته‌ها: ,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره جنسیس در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.