اجاره آزرا در کیش

اجاره هیوندای آزرا در کیش
امتیاز دهید
4.3/5 - (11 امتیاز)

2,900,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره آزرا در کیش

فیلم بررسی و تست رانندگی هیوندای آزرا

 

اجاره خودرو در کیش یکی از جاذبه‌های گردشگری این جزیره زیباست که هر ساله گردشگران بسیاری را به کیش جذب می‌کند. اگر از طرفداران خودروسازهای کره‌ای هستید و به دنبال خودرویی با قدرت موتور بالا و آپشن‌های بسیار هستید، پیشنهاد ما اجاره هیوندای آزرا در کیش است. هیوندای یکی از موفق‌ترین کمپانی‌های خودروسازی آسیای شرقی، که در رقابت با برترین‌های صنعت خودروسازی جهان در کلاس های مختلف خودرو خوش درخشیده است. هیوندای آزرا یکی از محصولات خوش‌نام و محبوب در بین ایرانیان و از اصیل‌ترین و لوکس‌ترین سدان‌های کمپانی هیوندای محسوب می‌شود. پیشنهاد کیش استریت برای خانواده‌های پنج نفره که قصد اجاره ماشین در کیش دارند، آزرا یکی از چهره‌های محبوب خودروسازی هیوندای است.

مشخصات فنی هیوندای آزرا

نظم و هماهنگی بکار رفته در طراحی داخلی و بدنه این خودرو، نشان از فرهنگ غنی مردمان آسیای شرقی دارد. از آپشن‌های این خودرو کره‌ای می توان به فرمان هیدررولیک با قابلیت تنظیم در عمق و ارتفاع خودرو اشاره کرد که رانندگی با آن را دلپذیر تر می‌کند. یکی از مهمترین ویژگی‌های هیوندای آزرا، طراحی فضای داخل آن است که علاوه بر زیبایی از هماهنگی و نظم خاصی برخوردار است. در طراحی داخلی خودرو به راحتی سرنشینان عقب اهمیت بسزایی داده شده و فضای کافی برای سرنشینان عقب وجود دارد. علاوه بر صندلی‌های جادار و راحت، استفاده از روکش‌های چرم مصنوعی برای صندلی‌ها که مجهز به گرم کن و در نظر گرفتن دو سیستم تهویه هوا در قسمت عقب خودرو از موارد رفاهی آزرا است. به طور کلی می‌توان گفت ابعاد بزرگ خودرو با اختصاص فضای کافی برای سرنشینان جلو و عقب، راحتی و آسایش سرنشینان اتومبیل در مسیر‌های طولانی را فراهم می‌آورد.

این خودرو دارای موتور 2.4 لیتری با پیشرانه 4 سیلندر خطی تنفس طبیعی با حداکثر قدرت 187 اسب بخار است. در کنار نقاط قوتی همچون چهره بروز، امکانات و تجهیزات پیشرفته، توان پیشرانه ضعیف نسبت به رقبای خود در سطح جهانی از نقاط ضعف این خودروی کره‌ای محسوب می‌شود. این خودرو دارای شتاب گیری نرمی است و برای این که از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد نیاز به دوربالای گشتاورد دارد و حدود 9.7 ثانیه طول می‌کشد.
از نقاط قوت این خودرو کره‌ای می توان به بدنه مستحکم آن اشاره کرد که آن‌ را در بین ایمن ترین خودروهای کلاس سدان جهان قرار داده است. طراحی جذاب و حرفه‌ای آزارا نشان از جسارت طراحان این شرکت کره‌ای در تلفیق طراحی آسیای شرقی و غرب دارد. هرآنچه در نسل‌های جدید این خودرو دیده می‌شود نشان از میل به پیشرفت و استفاده از المان های جدید و مد روز دارد.

مشاوران ما در کیش استریت همه روزه از 8 صبح الی 12 شب آماده ارائه جامع ترین اطلاعات از شرایط اجاره خودرو در کیش به گردشگران عزیز هستند. برای اطلاع از تخفیفات و طرح‌های ویژه فرم دریافت تخفیفات در کیش استریت را پر کنید.

در نظر گرفتن کنسول با ساختار آرگونومی که به منظور راحتی و آسایش راننده کلید‌های مربوط به تنظیمات سیستم تهویه مطبوع و سیستم صوتی خودرو بر روی آن قرار گرفته است. از سایر آپشن‌های رفاهی آزرا می‌توان به کروز کنترل هوشمند، دوربین دید عقب، هشدار توجه راننده، امکان نمایش اطراف خودرو با 4 دوربین و تشخیص نقاط کور راننده اشاره کرد. در طراحی هوشمندانه این خودرو به منظور راحتی بیشتر راننده اهرم تعویض دنده در کنار دوربین دید عقب و دکمه پارک الکترونیک در نظر گرفته شده است. این خودرو با دارا بودن باک 70 لیتری دارای مصرف سوخت ترکیبی در حدود ۸.۳ لیتر است. به جرات می‌توان گفت آزرا یکی از بهترین گزینه‌ها برای رانندگی در خیابان های داخل شهر و حتی بیرون شهر است.

گالری تصاویر هیوندای آزرا در کیش

همکاران ما با گردآوری مجموعه‌ای از تصاویری از فضای داخلی و نمای بیرونی خودروی هیوندای آزرا امکان بررسی بهتر و انتخاب راحتر این محصول را برای شما فراهم آورده اند.
ما در کیش استریت با فراهم آوردن کلکسیونی از برترین‌های صنعت خودروسازی جهان، شرایطی را فراهم آورده‌ایم تا گردشگران این جزیره زیبا، با هر بودجه مالی و در بازه زمانی امکان تجربه رانندگی با یکی از بهترین‌ها را داشته باشند.

دسته‌بندی:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره آزرا در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.