اجاره هامر در کیش

اجاره هامر در کیش
امتیاز دهید
3.5/5 - (2 امتیاز)

5,400,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره هامر در کیش

هامر نمادی از یک خودرو قدرتمند با طراحی زیبا و متفاوت خود یکی از محبوب ترین تولیدات جنرال موتورز است. این خودرو که در کلاس شاسی بلند قرار دارد با طراحی ظاهری عجیب و قدرتمند خود همه نگاه ها را به خود خیره می‌کند. هامر خودرو محبوب آرنولد شوارتزنگر است و می‌توان گفت همین امر موجب افزایش محبوبیت و فروش این محصول غول‌پیکر جنرال موتورز شده است.

اجاره هامر در کیش فرصتی ناب برای دوستدارن رانندگی با این محصول خاص و دوست داشتنی جنرال‌موتورز است. طراحی خاص و هوشمندانه هامر به گونه‌ای است که نه تنها به عنوان یک خودروی درون شهری قابل استفاده است بلکه به دلیل ارتفاع زیاد از سطح زمین یکی از بهترین گزینه‌ها برای بیابان گردی و آفرود است. ظاهر بی‌پروا و غول پیکر هامر همان چیزی است که موجب ثبت تصویر این خودروی افسانه ای آفرود در ذهن‌ها می‌شود.

یکی از تفریحات محبوب در کیش دور دور در خیابان‌ها با خودروهای لوکس خارجی و آفرود است. اگر در فکر رنت خودرو در کیش برای تجربه‌ای متفاوت از رانندگی با خودروی شاسی بلند و آفرود سواری مهیج هستید، هامر بهترین گزینه پیش روی شماست. طراحان قدرتمند جنرال‌موتورز توانسته‌اند با حفظ اصالت، ظاهر مدرن و امروزی به این خودروی غول‌پیکر آمریکایی بدهند. اسکلت سخت و زمخت این خودرو، یادآور هنرمند محبوب امریکایی آرنولد است. یکی از نکاتی که در طراحی هوشمندانه این خودرو به چشم می آید، افزایش فاصله خودرو تا زمین است که به دلیل اورهنگ کوتاه‌تردر قسمت جلو و عقب اتومبیل است. این ویژگی به طور چشمگیری در تقویت توانمندی‌های آفرود هامر موثر است.

مصرف بالای سوخت این اتومبیل، یکی از نقاط صعف آن به شمار می‌آید که در کنار سایر قابلیت های آن قابل چشم‌پوشی است. هامر به نوعی استتار شگفت انگیز یک هیولای نظامی در پوشش ماشین‌های شهری است. مشاوران ما در کیش استریت از 8 صبح الی 12 شب آماده پاسخ گویی به سوالات شما در زمینه نحوه و شرایط اجاره خودرو در کیش هستند.

شرایط اجاره هامر در کیش

  1. ارائه کارت شناسایی معتبر به همراه اصل گواهینامه معتبر رانندگی( داشتن حداقل سن قانونی)
  2. وجه ضمانت بدون نیاز به ارائه چک ( این مبلغ بسته به مدل ماشین بین 8 الی 10 میلیون متفاوت است)
  3. وجه تضمین خلافی خودرو ( تا یک ماه بعد از قرارداد نزد شرکت به رسم امانت خواهد بود)

مشخصات فنی هامر

این خودرو که در کلاس شاسی بلند یا کلاس اوور قرار دارد، دارای موتور ۸ سیلندر از نوع بنزینی با حداکثر قدرت 393 اسب بخار است. این خودروی غول پیگر اما قدرتمند شتاب 0 تا 100 را تنها در 7.8 ثانیه پر می‌کند. لین خودرو امریکایی 8 سلیندر دارای سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت و گشتاور شگفت انگیز 563 نیوتن بر متر است. از آپشن‌های رفاهی این خودروی آمریکایی می‌توان به امکان سیستم دسترسی بدون کلید، تهویه مطبوع و دماسنج خارجی اشاره کرد. علاوه بر بدنه قدرتمند، به منظور افزایش سطح ایمنی در حین حوادث، این خودرو مجهز به ایربگ‌های جلو، عقب و جانبی است. دیفرانسیل چهار چرخ متحرک به همراه فرمان نرم این خودرو، توان حرکتی بسیار بالا بخصوص در زمان عبور از مسیرهای خارج از جاده‌ای به آن داده است. این هیولای چهارچرخ علاوه بر جاده‌ها و آفرود در بزرگراه‌ها و خیابان‌های درون‌شهری نیز عملکرد شایسته ای دارد.

یکی از سرشناس ترین و دوست داشتنی ترین خودروهای شاسی بلند مورد پسند گردشگران جزیره کیش، هامرH2 است. در نگاه کلی هامر با ظاهری مکعب مستطیلی خود در زمره اس یو وی‌های لوکس و قدرتمند بیابانی قرار می‌گیرد. هیچ چیز جلودار حرکت این غول چهراچرخ در حرکت بر صحرا، رودخانه، شن‌زار و حتی صخره ها نیست. با نگاهی به نمای جلویی این خودرو شاهد ابهت خاصی هستیم که مدیون جلوپنجره مستطیلی شکل کروم رنگ با تنفس‌گاه های عمودی و چراغ‌های گرد این قسمت است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره هامر در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.