اجاره نیسان کیکس در کیش

اجاره نیسان کیکس در کیش
امتیاز دهید
5/5 - (2 امتیاز)

2,900,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره نیسان کیکس در کیش

فیلم بررسی و تست رانندگی با نیسان کیکس

 

کیکس، جدیدترین کراس اوور کمپانی نیسان، اولین بار در سال 2016 رونمایی شد. آنچه در اولین نگاه به کیکس نظر هر بیننده را به خود جلب می‌کند، طراحی ظاهری جسورانه این خودرو است. نیسان کیکس یکی از بهترین کراس اور‌های طراحی شده برای تردد در خیابان‌های شهری است. اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش دارید و درصدد اجاره خودرو در کیش بدون چک هستید، نیسان کیکس یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شماست. ابعاد جمع و جور، ظاهر جذاب و پیروی از فلسفه جدید طراحی نیسان از شاخص‌ترین برتری‌های کیکس به نیسان جوک است. از دیگر دلایل محبوبیت کیکس می‌توان به مصرف سوخت فوق العاده‌ی آن اشاره کرد دارد که بیشتر شبیه یک خودروی اقتصادی است تا یک خودروی شاسی بلند.

یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش که در بین گردشگران جوان و عشق خودروها از محبوبیت ویژه‌ای دارد، امکان رنت محصولات بهترین کمپانی‌های خودروسازی جهان است. که ما در کیش استریت با گردآوری کالکشنی از جدیدترین اتومبیل‌های روز دنیا، شرایطی را فراهم آورده تا شما گردشگران عزیز در کمترین زمان ممکن و با راحترین شرایط خودرو مورد نظر خود را تهیه کنید. جهت اطلاع از قیمت رنت نیسان کیکس در کیش با شماره 09347689970 تماس بگیرید.

آپشن‌های رفاهی و ایمنی نیسان کیکس

در نظر گرفتن یک صفحه نمایش مولتی مدیا 7 اینچی لمسی در وسط داشبود در کنار تریم چرم جلو داشبورد ظاهر جذابی به طراحی داخلی این خودرو داده است. این خودرو علاوه بر ایربگ‌های اصلی مجهز به و ایربگ‌های جانبی بوده که در کنار سایر آپشن‌های ایمنی موفق به کسب 4 ستاره ایمنی از NHTSA و کسب نمره Top Safety Pick از IIHS شده است. از دیگر مشخصات این کراوس اور ساب کامپوننت می‌توان به سنسورهای پارک خودرو، دی لایت، اگزوز دولول با سر اگزوز کروم، اسپویلر سقفی عقب و سقف پانورامیک است. این خودرو مجهز به آینه بیرونی گرم کن دار و آینه های راهنما دار است که رانندگی در شرایط مختلف را تسهیل می‌بخشد. از مهم ترین تجهیزات کمکی رانندگی کیکس می توان به ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل هوشمند و هشدار خروج از مسیر اشاره کرد.

کیفیت ساخت فوق العاده و کاملا کاربرپسند کیکس در کنار سایر آپشن‌های رفاهی از دلایل محبوبیت این کراس اور جمع و جور ژاپنی است. به طور کلی سه مولفه طراحی هوشمندانه کابین، راحتی سواری و فضای بار مناسب این خودرو را به یک هخودرو خانوادگی تبدیل کرده است. برای اطلاع از شرایط اجاره نیسان کیکس در کیش با همکاران ما تماس بگیرید. ما در کیش استریت تلاش نموده ایم خاطره‌ای به یاد‌ماندنی از سفر به جزیره رویایی کیش رقم بزنیم.

مشخصات فنی نیسان کیکس

کوچک ترین کراس اور نیسان دارای موتور 4 سیلندر با قدرت 122 اسب بخاری و گشتاور 149 نیوتن بر متر است. این خودرو با بهرمندی از حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت، از شتابگیری خوبی برخوردار بوده و شتاب 0 تا 100 را تنها در 12 ثانیه پر می‌کند. این کراس اوور کوچک و اقتصادی شهریمجهز به گیربکس پنج سرعته دستی یا گیربکس اتوماتیک CVT است.
کیکس دارای مصرف سوخت نسبتا خوبی بوده و تفاوت میانگین مصرف سوخت درون شهری و برون شهری آن زیاد نبوده و میانگین مصرف سوخت ترکیبی کیکس 6.5 لیتر به ازای هر صد کیلومتر است. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو4 است. برای اطلاع از تخفیفات ویژه اجاره خودرو در کیش فرم مربوطه را پرکنید.

دسته‌ها: ,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره نیسان کیکس در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.