اجاره ایکس تریل در کیش

اجاره نیسان ایکس تریل در کیش
امتیاز دهید
5/5 - (1 امتیاز)

3,200,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره ایکس تریل در کیش

فیلم تست و بررسی نیسان ایکس تریل

شرایط اجاره‌ نیسان ایکس تریل در کیش

این بار قصد داریم به سراغ یک شاسی بلند جذاب شرقی برویم. شاسی بلندی با نام ایکس تریل از کمپانی نیسان که شما به راحتی می‌توانید با شرایط مطلوب اجاره ماشین در کیش، اجاره نیسان ایکس تریل در کیش را نیز تجربه کنید.

همانطور که می‌دانید برند نیسان بدون شک یکی از بهترین برند‌های جهانی و آسیای شرقی محسوب می‌شود. نام این خودرو ساز ژاپنی به علت کیفیت عالی و توان فنی بالای محصولاتش در دنیا معروف می‌باشد. نیسان ایکس تریل نیز یکی از محصولات با کیفیت، زیبا و توانمند برند نیسان محسوب می‌شود. در واقع با اجاره خودرو در کیش از جمله نیسان ایکس تریل شما نیز از این کیفیت و توان بالای نیسان ایکس تریل سهمی می‌برید.

اجاره نیسان ایکس تریل در کیش را می‌توانید از سایت ما با مناسب ترین قیمت انجام دهید. به طور کلی اجاره ماشین ارزان در کیش از طریق این سایت امکان پذیر می‌باشد. مدلی از نیسان ایکس تریل که وارد ایران شده است، دارای یک موتور ۵/۲ لیتری و گیربکس CVT می‌باشد. این موتور و گیربکس قادر به تولید ۱۷۷ اسب بخار توان و ۲۳۳ نیوتن متر گشتاور می‌باشند. اجاره نیسان ایکس تریل در کیش با توجه به توان موتوری بالای این خودرو نیاز شما را برطرف می‌کند.

با تمام این توصیف‌ها از لحاظ فنی نیسان ایکس تریل خودروی مناسبی برای سفر در جزیره‌ی کیش می‌باشد. اما اگر بخواهیم نگاهی به ظاهر این خودرو نیز داشته باشیم، خیلی زود متوجه خواهیم شد که با خودرویی جذاب رو به رو هستیم. طراحی نیسان ایکس تریل به گونه‌ای است که تا حدی حس قدرت را به بیننده القا می‌کند. پس اجاره نیسان ایکس تریل در کیش به ما کمک می‌کند تا در کنار توان فنی بالا، سفر با یک خودروی زیبا را نیز تجربه کرده باشیم.

دسته‌بندی:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره ایکس تریل در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.