اجاره نیسان التیما در کیش

اجاره نیسان التیما در کیش
امتیاز دهید
5/5 - (1 امتیاز)

2,700,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره نیسان التیما در کیش

 

هر ساله جزیره کیش نگین آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس میزبان گردشگران داخلی و خارجی زیادی هست. از جاذبه‌های گردشگری این جزیره زیبا اجاره خودرو در کیش است که امکان تجربه‌ای متفاوت از رانندگی با تولیدات بزرگترین کمپانی‌های خودروسازی جهان را برای گردشگران فراهم می‌آورد.

اگر در سفر به این جزیره زیبا قصد کرایه یک خودرو سدان متوسط با مصرف سوخت مناسب دارید، پیشنهاد کیش استریت به شما اجاره نیسان التیما در کیش است. طراحی ظاهری این خودرو برگرفته از یکی از محبوب‌ترین مدل‌های کمپانی نیسان یعنی ماکسیما است که در نهایت، نتیجه کار یک سدان خانوادگی است. التیما دارای آپشن‌های جدید و خلاقانه است که رانندگی با آن را لذت بخش می‌کند.

اگر به کیش سفر کردید حتما بازدید از جاذبه‌های تاریخی و ساختار مدرن را در برنامه‌های خود قرار دهید و برای داشتن یک سفر درون شهری مهیج و راحت، اجاره ماشین در کیش را فراموش نکنید. اگر به دنبال تجربه رانندگی با یک سدان متوسط با کمترین میزان خستگی هستید، نیسان آلتیما به دلیل بهرمندی از صندلی‌های جاذبه صفر قطعا راحت‌ترین صندلی در کلاس سدان متوسط را دارد.

آپشن ها و تجهیزات ایمنی

استفاده از جدیدترین تجهیزات ایمنی و کمکی رانندگی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت نیسان التیما است. صندلی های Zero Gravityاین خودرو که الهام گرفته از تکنولوژی‌های ناسا است، مانع از خستگی فرد و کاهش فشاردر مسیرهای طولانی می‌شود. با اولین نگاه به طراحی ظاهری این خودرو شاهد استفاده از جدیدترین جلو پنجره‌ی کروم u شکل به همراه چراغ‌های LED و DLight LEDهستیم که نمای زیبایی به این خودرو داده است. اما چراغ های عقبِ آلتیما، لامپ تابانن بوده و به مااند چراغ‌های جلو تمام ال‌ای‌دی نیست.

این سدان متوسط خانوادگی دارای طراحی داخلی لوکس است. از جمله تجهیزات رفاهی بکار رفته در این اتومبیل می‌توان به صندلی‌های برقی به همراه گرم‌کن برای صندلی‌های جلو، قابلیت تنظیم چهار جهته صندلی مسافر جلو و همچنین تنظیم در دو جهت تکیه گاه سر و دریچه های هوا برای صندلی های عقب اشاره کرد. از جمله آپشن‌‌هایی رفاهی برای راننده علاوه بر صندلی‌های خاص و راحت، می‌توان به گرمکن فرمان و دکمه های کنترلی بر روی فرمان اشاره کرد.

این خودرو دارای ترمزِ خودکار و سیستم دوربینِ دیدِ طرفین در پشت شیشه جلو است. اگر به همراه خانواده به جزیره کیش سفر می‌کنید و نگران صندلی کودک هستید این نوید را به شما می‌دهیم که در این مدل نسبت به سایر رقبا راحتتر میشه صندلی بچه گذاشت. برای اطلاع از شرایط اجاره خودرو ارزان در کیش با شماره 09347689970 در تماس باشید، همکاران ما همه روزه از ساعت 8 الی 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

یکی از دغدغه‌های مسافران، فضای مناسب صندوق عقب برای حمل وسایل خود است. در رابطه با فضای صندوق عقب این خودرو باید بگوییم که به دلیل عمق مناسب و حجم حدود 15.8 فوت امکان قرار گرفتن راحت وسایل سفر شما را دارد به عنوان مثال امکان قرار دادن راحت یک چمدان نیم متری بدون مشکل در باز کردن درب صندوق را خواهید داشت. اگر بخواهیم از آپشن‌های ایمنی آلتیما بگوییم می توان به ترمز اضطراری خودکار، هشدار پیشگیری از برخورد از جلو و هشدار توجه راننده اشاره کرد.

مشخصات فنی نیسان آلتیما

نیسان آلتیما با بهرمندی از موتور ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری با 16 سوپاپ تنفس طبیعی و حداکثر قدرت 182 اسب بخار است. متوسط مصرف سوخت آلتیما در جاده‌های شهری برابر 8/7 لیتر ، در جاده‌های برون شهری 6 لیتر و به طور کلی دارای متوسط مصرف سوخت 7/6 لیتر به صورت ترکیبی در هر 100 کیلومتر است. در حالت کلی عملکرد و مصرف سوخت این سدان متوسط، بسیار قابل توجه است. آلتیما مجهز به جعبه دنده 6 سرعته CVT است که سیستم اکسترونیک نیسان با شبیه سازی دنده ها، شرایطی شبیه به یک گیربکس اتوماتیک معمولی دارد. این خودرو با حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعت، شتاب 0 تا 100 را در 5.9 ثانیه پر می‌کند.

دسته‌بندی:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره نیسان التیما در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.