اجاره مزدا ۶ در کیش

اجاره مزدا ۶ در کیش
امتیاز دهید
4.7/5 - (3 امتیاز)

2,900,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره مزدا ۶ در کیش

فیلم رانندگی با مزدا 6

شرایط اجاره‌ مزدا 6 در کیش

امروزه کمتر کسی را می‌توان یافت که با برند محبوب مزدا آشنایی نداشته باشد. مزدا یک برند خودروسازی ژاپنی است که خودرو‌های زیبایی را تولید می‌کند. شما می‌توانید با اجاره مزدا 6 در کیش، رانندگی با یکی از جذاب ترین سدان‌های این خودروساز ژاپنی را تجربه کنید.

اجاره ماشین در کیش به شما کمک می‌کند تا تجربه‌ی رانندگی با خودرو‌های کمیابی که در دیگر نقاط کشور یافت نمی‌شوند را به دست آورید. مزدا 6 نیز یکی از این خودرو‌های محبوب جهانی با ظاهری بسیار زیبا و چشم نواز می‌باشد. با اجاره‌ خودرو در کیش هزینه‌های سفر شما نیز تا حد چشمگیری کاهش می‌یابد. زیرا اجاره ماشین ارزان در کیش یکی از راهکار‌های بسیار معقول برای حمل و نقل در جزیره می‌باشد.

اجاره مزدا 6 در کیش برای یک خانواده‌ی ۴ تا ۵ نفره تصمیم عاقلانه و درستی است. زیرا این سدان زیبا در دسته‌ی سدان‌های بزرگ قرار می‌گیرد و فضای سرنشینان کافی را در اختیار شما قرار می‌دهد‌. از نظر ظاهر و طراحی نیز مزدا 6 حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. با اجاره مزدا 6 در کیش لذت رانندگی بی نظیری را در یک سفر به یاد ماندنی تجربه خواهید کرد. همچنین اجاره مزدا 6 در کیش به شما این امکان را می‌دهد که پشت فرمان خودرویی که دارای یک پیشرانه‌ی چهار سیلندر ۵/۲ لیتری می‌باشد، بنشینید. این موتور ۵/۲ لیتری توان تولید ۱۸۷ اسب بخار قدرت و ۲۵۲ نیوتن متر گشتاور را دارا می‌باشد که برای یک خودروی سدان خانوادگی توان قابل قبولی محسوب می‌شود.

مزدا 6 دارای آپشن‌های متنوعی از جمله سیستم تهویه‌ی خودکار، کروز کنترل، ترمز‌های دیسکی جلو و عقب، گرم کن آینه، دوربین دنده عقب، کامپیوتر سفری و… می‌باشد. این خودرو از لحاظ ایمنی نیز امتیاز خوبی دارد به طوری که دارای کیسه‌ هوای سرنشین، راننده، کناری و پرده‌ای نیز می‌باشد.

دسته‌ها: ,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره مزدا ۶ در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.