اجاره مزدا ۳ در کیش

اجاره مزدا ۳ در جزیره کیش
امتیاز دهید
5/5 - (2 امتیاز)

2,600,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره مزدا ۳ در کیش

شرایط اجاره مزدا ۳ در کیش

در کشور ما کمتر کسی را می‌توان یافت که با برند مزدا در صنعت خودروسازی آشنایی نداشته باشد. سالیان سال است که خودرو‌های با کیفیت کمپانی مزدای ژاپن وارد کشور ما می‌شود. مزدا ۳ نیز یکی از مدل‌های محبوب این. کمپانی ژاپنی می‌باشد که در کشور ما به وفور دیده می‌شود. ما می‌توانیم در سفر خود به جزیره‌ی کیش با هزینه‌ای معقول خودرویی را اجاره کنیم که از گذشته با آن آشنایی داریم. بنابراین اجاره مزدا ۳ در کیش برای دوستداران این برند ژاپنی انتخاب بسیار مناسبی است.

برای اجاره ماشین در کیش باید برخی پارامتر‌های مهم را در نظر بگیریم. برای مثال اگر خانواده‌ی پر جمعیتی داریم، اجاره مزدا ۳ در کیش نمی‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای ما باشد. اما اگر اجاره خودرو در کیش را با رعایت تمامی این نکات و پارامتر‌ها انجام دهیم، قطعاً سفر لذت بخشی را تجربه خواهیم کرد. اجاره ماشین ارزان در کیش نیز با مراجعه به سایت کیش استریت کاملا امکان پذیر است.

 

طراحی مدل‌های مزدا همواره جذاب بوده است. اما مزدا ۳ به نوبه‌ی خود طراحی زیبا و خاصی دارد. در نسل قبلی این خودرو شاهد چراغ‌های بزرگ و زیبا در نمای جلو می‌باشیم. طراحی جلو پنجره نیز شباهت زیادی به لوگوی مزدا دارد که این موضوع نیز به تنهایی جالب است. همین طراحی جذاب باعث شده است تا مزدا ۳ جدید در سال ۲۰۲۰ به عنوان خودروی برتر سال انتخاب شود. از نظر فضای داخلی مزدا ۳ جدید نسبت به نسل قبل بهبود پیدا کرده است. بنابراین اجاره مزدا ۳ در کیش برای یک خانواده‌ی کوچک مشکلی از نظر وجود فضای کافی ایجاد نمی‌کند. البته نباید از مزدا ۳ انتظار یک خودروی سدان بزرگ را داشته باشیم.

قوای محرکه‌ی مزدا ۳ نیز سواری خوبی را در اختیار راننده و سرنشینان قرار می‌دهد. موتور چهار سیلندر دو لیتری این خودرو توان معقول ۱۴۵ اسب بخار را تولید می‌کند. این توان موتور برای یک گشت و گذار روزانه‌ی شهری بسیار مناسب می‌باشد. پس اجاره مزدا ۳ در کیش سفر به این جزیره را برای شما لذت بخش تر خواهد کرد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره مزدا ۳ در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.