اجاره لنسر در کیش

اجاره لنسر در جزیره کیش
امتیاز دهید
4.1/5 - (14 امتیاز)

2,600,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره لنسر در کیش

اجاره ماشین در کیش، به عنوان یکی از تفریحات این جزیره زیبا در سال‌های گذشته از رونق خوبی برخوردار است. تنوع بالای اتومبیل‌هایی از بزرگترین کمپانی‌های خودروسازی جهان و شرایط رنت خودرو در کیش از مهمترین عوامل محبوبیت اجاره خودرو کیش است. لنسر میتسوبیشی یک سدان اسپرت فوق العاده جذاب با طراحی و کیفیت فوق‌العاده که بهترین گزینه برای دوستداران کمپانی میتسوبیشی است. با توجه به قابلیت تیونینگ فوق‌العاده این خودرو براحتی می‌توان خودروی تیونینگ شده حرفه‌ایبا ظاهری خشن پیاده‌سازی کرد. تنها با اندکی سلیقه و انتخاب اجزای ایرودینامیکی، لاستیک و رینگ متناسب ظاهر یک خودروی تیونینگ حرفه ای را به خود بگیرد.

اگر بخواهیم به طراحی ظاهری این خودرو بپردازیم، ردپای خطوط رسمی و اصلی این کمپانی خودروسازی را مشاهده می‌کنیم. از المان‌های شاخص طراحی این خودرو می‌توان به صندوق عقب کوتاه و دماغه بزرگ آن اشاره کرد. در نظر گرفتن سپرهایی با ابعاد بزرگ در نمای جلو و عقب و همچنین ورودی هوا و چراغ‌های جانبی در نمای جلو نمادی از طراحی خاص کمپانی میتسوبیشی دارد. این سدان سایز متوسط اسپرت با چهره‌ای متناسب، پویا و مطلوب از مدل‌های محبوب در بین ایرانیان است. هرچند این خودرو دارای طراحی داشبورد و ادوات داخلی نسبتا ساده‌ای است اما طراحی ارگونومی و دسترسی ساده و راحت به تجهیزات و کنترلرهای از نقاط قوت این اتومبیل محسوب می‌شود. فضای داخلی کابین لنسر جا‌دار و برای چهار سرنشین طراحی شده است و اجاره لنسر در کیش بهترین گزینه برای سفر‌های خانوادگی در کیش است.

از دلایل محبوبیت این سدان متوسط ژاپنی می‌توان به فضای داخلی جادار مناسب برای خانواده و همچنین ارتفاع مناسب برای تردد در خیابان های ایران، فرمان‌پذیری فوق‌العاده، ایمنی بالا و سیستم صوتی حرفه‌ای آن اشاره کرد. ما در کیش استریت شرایطی را فراهم آورده‌ایم تا گردشگران جزیره زیبای کیش بتوانند با بهترین شرایط در زمان و مکان دلخواه، اتومبیل مورد نظر خود را در اختیار داشته و سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنند. برای اطلاع از شرایط اجاره خودرو در فرودگاه کیش با شماره 09347689970 تماس بگیرید، مشاوران ما همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

امکانات رفاهی و ایمنی لنسر

هرچند میتسوبیشی لسنر دارای طراحی فضای داخلی مناسبی است اما به دلیل اینکه یک خودرو اسپرت محسوب می‌شود، دارای سواری به نسبت خشکی است. قابلیت تنظیم برقی ارتفاع صندلی راننده، گرمکن صندلی، دنده پشت فرمان و فرمان برقی حساس به سرعت از مهمترین آپشن‌های رفاهی در نظر گرفته شده برای راننده است. در قسمت مرکزی داشبورد شاهد یک نمایشگر هستیم که در دو طرف آن دریچه‌های تهویه مطبوع تعبیه شده است. از دیگر آپشن‌های رفاهی این خودرو می‌توان به کروز کنترل، سانروف برقی، دوربین دنده عقب، سانروف برقی و تهویه مطبوع اتوماتیک اشاره کرد. برای اطلاع از تخفیفات ویژه و جشنواره‌های کیش استریت فرم دریافت اطلاعات موجود در سایت را پر کنید.

این خودرو مجهز به چراغ های اتوماتیک با قابلیت گردش چراغ‌ها در پیچ AFS و تنظیم ارتفاع نور بوده و چراغ‌های جلو از نوع زنون و مجهز به شیشه شور است.. تودوزی‌های این خودرو چرم بوده و صندلی‌های جلو مجهز به گرمکن برقی است. به طور کلی می‌توان گفت این خودرو دارای هندلینگ، شتاب، ترمزگیری و پایداری مناسب در پیچ ها است. در رابطه با سیستم ایمنی این خودرو می توان به 7 کیسه هوای ایمنی که شامل 2 ایربگ جلو دو مرحله ای برای راننده و سرنشین جلو، 2 ایربگ جانبی، 2 ایربگ پرده ای و یک ایربگ زانویی راننده است.

مشخصات فنی میتسوبیشی لنسر

لنسر مجهز به موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه مجهز به فناوری MIVEC با حداکثر قدرت 117 اسب بخار قدرت و 154 نیوتن متر گشتاور است. فناوری MIVEC با بهبود پرفورمنس خودرو تا حدود زیادی در کاهش مصرف سوخت موثر است. این خودرو مجهز به گیربکس CVT با امکان تعویض شش دنده دستی است. این خودرو با مصرف سوخت ترکیبی 6.6 لیتر در هر صد کیلومتر، خودرویی کم مصرفی محسوب می‌شود. حداکثر سرعت میتسوبیشی لنسر 192 کیلومتر در ساعت و شتاب 0 تا 100 را در 11 ثانیه پر می‌کند.

 

دسته‌بندی:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره لنسر در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.