اجاره لامبورگینی هوراکان در کیش

اجاره لامبورگینی هوراکان درکیش
امتیاز دهید
4.2/5 - (5 امتیاز)

31,800,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره لامبورگینی هوراکان در کیش

لذت سفر به جزیره رویایی کیش را با در اختیار داشتن یک ماشین لوکس و فوق حرفه ای دوچندان کنید. اگر شما نیز به دنبال تجربه ای متفاوت از رانندگی سرشار از هیجان و سرعت می باشید، به شما اجاره لامبورگینی در کیش را پیشنهاد می کنیم. این اتومبیل خوش آب رنگ با طراحی خاص و منحصر بفرد خود که جز باکلاس ترین اتومبیل های اسپرت جهانی می باشد، طرفداران بسیاری در سطح جهان و بخصوص جوانان ایرانی دارد.
شاید برای شما هم جالب باشد که نوع سوخت لامبورگینی، مطابق با استاندارد های بنزین موتورهای جت هواپیما بوده که در کنار طراحی زیبای بدنه، دکوراسیون داخلی و موتورهای توربو، منجر به محبوبیت زیاد رنت لامبورگینی در کیش شده است.

شرایط کرایه لامبورگینی در کیش چیست؟

یکی از دغدغه های افراد پیش از سفر یا حتی در حین سفر به جزیره کیش، شرایط اجاره ماشین در کیش می باشد. پیش از هرچیزی این نوید را به شما می دهیم که جای هیچ نگرانی نیست و شما تنها با مراجعه به وب سایت کیش استریت و تنها با چند کلیک ساده می توانید اتومبیل مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای اجاره لامبورگینی در کیش شما نیاز به مراجعه حضوری نداشته و تنها با مراجعه به وب سایت یا تماس با مشاوران ما می توانید برای مدت زمان معین گزینه مورد نظر خود را رزرو کنید. در کیش استریت یک گزینه جذاب برای شما در نظر گرفته شده است تا امکان رزرو اتومبیل مورد نظر خود را پیش از سفر در تاریخ مشخصی داشته باشید.

قیمت اجاره لامبورگینی در کیش

عوامل متعددی در تعیین قیمت اجاره خودرو در کیش موثر می باشد، به عنوان مثال از جمله عوامل موثر در قیمت رنت لامبورگینی در کیش می توان به تعداد روز، ساعت، تاریخ و مواردی از جمله اجاره اتومبیل با راننده یا بدون راننده اشاره کرد. ما در کیش استریت تمام تلاش خود را کرده ایم تا بهترین خدمات با بالاترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت در اختیار گردشگران و دوست داران این اتومبیل رویایی قرار دهیم.

دلایل انتخاب اجاره لامبورگینی هوراکان در کیش

لامبورگینی با طراحی منحصربفرد و حرفه ای خود به عنوان نمادی از سرعت و قدرت در بین اتومبیل های سری کوپه می باشد که لذت اتومبیل رانی حرفه ای را به شما هدیه خواهد داد. با توجه به شرایط گمرکی برای ورود خودرو های خارجی به داخل کشور و قیمت نهایی امکان تهیه خودروهای خارجی از جمله لامبورگینی برای درصد بسیار کمی از افراد جامعه میسر می باشد. اما ما در کیش استریت با فراهم آوردن شرایط آسان برای اجاره خودرو در کیش، امکان لذت رانندگی با انواع اتومیبل های خارجی و در سطح جهانی را برای شما فراهم نموده ایم.

شما می توانید با سفر به زیباترین جزیره مرجانی خلیج فارس و اجاره لامبورگینی هوراکان در کیش خاطرات شیرینی را برای خود رقم بزنید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید هوراکان نام یکی از گاوهای وحشی اسپانیایی که بر روی این خودرو گذاشته شده است که به معنی واقعی کلمه مفهوم زوایای تهاجمی را در طراحی این خودرو به نمایش گذاشته است. در ادامه با مشاهده عکس ماشین لامبورگینی در کیش و مشاهده طراحی زیبای این اتومبیل فوق حرفه ای به جذابیت این اتومبیل بیش از پیش واقف خواهید شد. به عنوان مثال قرار گرفتن اگزوز های این اتومبیل در منتها علیه گوشه های این اتومبیل ابهت ویژه ای به آن داده است. طراحی منحصر بفرد چراغ های هوراکان که با بکار بردنLED های مثلثی، چهره‌ای دلهره‌آور برای این اتومبیل رقم زده است. ما در کیش استریت امکان اجاره لامبورگینی هوراکان را برای شما گردشگران عزیز فراهم نموده ایم و تا شما نیز تجربه رانندگی با اتومبیل هایی در کلاس جهانی داشته باشید.

 

 

 

 

 

 

دسته‌بندی:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره لامبورگینی هوراکان در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.