اجاره موستانگ در کیش

اجاره فورد موستانگ در کیش
امتیاز دهید
5/5 - (3 امتیاز)

4,900,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره موستانگ در کیش

فیلم رانندگی با فورد موستانگ

فورد موستانگ، یکی از محبوب ترین اتومبیل های اسپرت امریکایی که طرفداران زیادی در بین علاقه مندان به اجاره ماشین در کیش دارد. اگر شما هم علاقه مند به رانندگی با ماشین های اسپرت در کلاس جهانی می باشید، اجاره ماشین آمریکایی فورد موستانگ در جزیره کیش را به شما توصیه می کنیم. این اتومبیل دو در جذاب و پر سرعت می تواند هیجان سفر شما را دو چندان نماید و لحظات فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند.

فورد موستانگ خودرویی اسپرت با هندلینگ بی نظیر و پیشرانه‌های پُرکشش می تواند تجربه جدید و باورنکردنی از رانندگی با یک خودرو کوپه را برای شما رقم بزند. با یک گشت و گذار ساده در اینترنت و مشاهده تصاویر ظاهری و فضای داخلی فورد موستانگ کروک در کیش به احتمال 90 درصد یکی از گزینه های انتخابی شما برای تجربه ای متفاوت از رانندگی با ماشین کوپه، اجاره موستانگ کیش خواهد بود. این اتومبیل با ظرفیت 4 نفر و امکان باز شدن کامل سقف می تواند تجربه ای متفاوت از رانندگی درهوای شرجی جزیره کیش را برای رقم بزند.

شرایط اجاره فورد موستانگ در کیش :

1. داشتن حداقل 20 سال سن و گواهی نامه رانندگی معتبر
2. کارت شناسایی معتبر
3. ارائه یک فقره چک به مبلغ ارزش اتومبیل ( در صورت عدم ارائه چک بسته به نوع و مدل ماشین می توانید مبلغ 4 الی 8 میلیون وجه نقد به عنوان ودیعه ارائه کنید)
4. رعایت کلیه قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مجاز در زمان اجاره الزامی می باشد.
5. امکان تحویل خودرو در فرودگاه یا محل اقامت شما امکان پذیر است.

در حین تحویل اتومبیل مورد نظر، به صورت فول بنزین به شما ارائه می شود. اما در طول مدت اجاره کلیه هزینه های مربوط به بنزین به عهده شما می باشد. ذکر این نکته خالی از لطف نمی باشد که در صورت هرگونه خسارت احتمالی به اتومبیل در طول زمان رنت اتومبیل، شما مسئول آن می باشید که با توجه به نوع بیمه انتخاب شده از سمت مشتری هزینه خسارت از بیمه و مابه التفاوت با مشتری می باشد.

قیمت اجاره خودرو موستانگ در کیش

قیمت رنت خودرو در کیش، به عوامل مختلفی از جمله مدل، رنگ، با راننده، بدون راننده و… بستگی دارد. شما براحتی و پیش از اقدام به رزرو اتومبیل خود می توانید برای استعلام قیمت اجاره موستانگ در کیش به کیش استریت مراجعه نموده و از قیمت های روز اطلاع پیدا کنید. ما در کیش استریت شرایطی فراهم آورده ایم تا دوستداران رانندگی با اتومبیل های روز خارجی براحتی و با پرداخت هزینه ای مناسب اتومبیل مورد نظر خود را اجاره کنند و لذت رانندگی با یک ماشین لوکس و رویایی را در زیباترین جزیره خلیج فارس تجربه کنند.

نگاهی به اجمالی به فورد موستانگ کیش

در نگاهی واقع بینانه به این اتومبیل امریکایی ترکیب ظریفی از سرعت، قدرت، هندلینگ و زیبایی را خواهیم دید. اتومبیل اسپرت کوپه‌ای با کاپوتی کشیده و پشت کوتاه با قابلیت استفاده به صورت روزمره، که آن را در بین خودروهای عضلانی پرقدرت متمایز ساخته است. این اتومبیل اسپرت امریکایی دارای عملکردی موشک وار در خط مستقیم می باشد که با در نظر گرفتن دیسک های ترمز بزرگ در قسمت محور جلوی اتومبیلف قدرت ترمزگیری این اتومبیل را تقویت نموده و شرایط رانندگی ایمن را فراهم نموده اند. از جمله تجهیزات استاندارد فورد موستانگ می توان به جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی، لانچ کنترل و رینگ‌های ۱۸ اینچی اشاره نمود. این خودرو لوکس امریکایی در دو کلاس کروک و سدان عرضه شده است که ما در کیش استریت امکان رنت این اتومبیل بینظیر را با شرایطی آسان برای شما فراهم آورده ایم.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره موستانگ در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.