اجاره فورد تاروس در کیش

اجاره فورد تاروس در کیش
امتیاز دهید
5/5 - (2 امتیاز)

3,000,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره فورد تاروس در کیش

فیلم رانندگی با فورد تاروس

شرایط اجاره فورد تاروس در کیش

پیش از این نیز مدل‌هایی از کمپانی فورد را معرفی کرده‌ایم اما این بار می‌خواهیم به سراغ یکی از سدان‌های جذاب این شرکت برویم. فورد تاروس یک سدان پر قدرت با ویژگی‌های منحصر به فرد از کمپانی نام آشنای فورد می‌باشد که شما می‌توانید با اجاره فورد تاروس در کیش سواری این سدان جذاب را تجربه نمایید.
همانطور که می‌دانید یکی ‌از راه‌های اجاره ماشین در کیش مراجعه به اینترنت و رزرو آنلاین می‌باشد. برای اجاره خودرو در کیش سایت کیش استریت این امکان را به شما می‌دهد تا با اجاره‌ ماشین ارزان در کیش سفر خود را به خوبی مدیریت کنید. در این سایت امکان اجاره فورد تاروس در کیش نیز مهیا می‌باشد.

همانطور که گفته شد، خودروی فورد تاروس دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشد. یکی از بارز ترین ویژگی‌های فورد تاروس چهار چرخ متحرک آن می‌باشد. در واقع سیستم انتقال قدرت این خودرو به گونه‌ای طراحی سده است که مانند برخی شاسی بلند‌ها چهار چرخ این سدان متحرک است که این ویژگی در خودرو‌های سدان کمتر دیده می‌شود. امکانات رفاهی فورد تاروس نیز به نوبه‌ی خود جالب است. مثلا شما می‌توانید در صندلی‌های ردیف عقب این خودرو از آپشن ماساژور صندلی بهره ببرید. آپشنی که به راحتی خستگی سفر را برای شما و سرنشینان کاهش می‌دهد. پس با اجاره فورد تاروس در کیش امکانات رفاهی مناسبی را تجربه خواهید کرد.

پیشرانه‌ی این خودرو مانند اکثر ماشین‌های آمریکایی حجیم و پر قدرت می‌باشد. اجاره فورد تاروس در کیش به شما تجربه‌ی رانندگی با یک خودروی آمریکایی ۶ سیلندر پر قدرت را هدیه می‌دهد. حجم موتور فورد تاروس ۵/۳ لیتر است که توان تولیدی آن به ۲۲۸ اسب بخار و گشتاوری نزدیک به ۳۴۴ نیوتن متر می‌رسد. تجربه‌ی این توان در کنار سیستم چهار چرخ متحرک فورد تاروس باور نکردنی و بی نظیر است.

دسته‌ها: ,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره فورد تاروس در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.