اجاره فورد اج در کیش

اجاره فورد اج در کیش
امتیاز دهید
5/5 - (3 امتیاز)

3,200,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره فورد اج در کیش

فیلم رانندگی با فورد اج

شرایط اجاره‌ فورد اج در کیش

به علت وجود قانون ممنوعیت واردات خودرو‌های آمریکایی، این خودروها با پلاک ملی در کشور ما یافت نمی‌شوند. اما در مناطق آزاد از جمله جزیره‌ی کیش می‌توانیم برند‌های آمریکایی از جمله فورد را به وفور در خیابان‌‌های این جزیره مشاهده کنیم. یکی از این خودروهای آمریکایی پر طرفدار فورد اج می‌باشد. اجاره فورد اج در کیش امر راحتی است. زیرا فورد اج بیش از هر منطقه‌ی آزاد دیگری در کشور ما، در جزیر‌ه‌ی کیش یافت می‌شود.

اجاره ماشین در کیش به شما امکان رانندگی با خودرو‌هایی را می‌دهد که به راحتی در دیگر نقاط کشور خرید و فروش نمی‌شوند. پس اجاره خودرو در کیش علاوه بر این که نیاز‌های سفر شما را با هزینه‌ی پایین برطرف می‌نماید، به شما امکان رانندگی با خودرو‌های کمیاب بازار ایران را نیز می‌دهد. از دیگر مزیت‌های این روش اجاره ماشین ارزان در کیش می‌باشد. در واقع شما با مبلغی نسبتا کم خودروی دلخواهتان از جمله فورد اج را اجاره می‌کنید.

اجاره فورد اج در کیش امکان رانندگی با یکی از خودرو‌های جذاب آمریکایی را به شما می‌دهد. مانند تمامی خودرو‌های آمریکایی، بارز ترین مشخصه‌ی فورد اج نیز موتور قدرتمند و حجیم آن می‌باشد که در نسخه‌های مختلف این خودرو کم و بیش این مشخصه‌ها و آپشن‌های خودرو متفاوت می‌باشد. معمولا نسخه‌ای که بیشتر در جنوب کشور دیده می‌شود نسخه‌ی پایه‌ی فورد اج می‌باشد. زیرا به علت گرمای آب و هوای این مناطق آپشن‌هایی مانند گرم کن صندلی که در نسخه‌های فول دیده می‌شود، کاربردی ندارد. لذا مصرف کنندگان ترجیح می‌دهند نسخه‌ی پایه‌ی این خودرو را خریداری کنند.

با اجاره فورد اج در کیش، در مدل پایه می‌توانید از یک موتور ۵/۳ لیتری قدرتمند ۶ سیلندر با ۲۸۵ اسب بخار قدرت بهره‌ مند شوید. ظاهر این خودرو نیز از زبان طراحی ساده‌ای پیروی می‌کند و در این خودرو خبری از شکستگی‌ها یا خطوط حجیم اضافه نمی‌باشد. چراغ‌های ساده در کنار جلو پنجره‌ی نسبتا بزرگ ظاهر ساده‌ و در عین حال جذابی را به این خودرو داده است. اجاره فورد اج در کیش به عنوان یکی از خودرو‌های پر فروش جهان انتخاب بسیار مناسبی برای طرفداران خودرو‌های آمریکایی می‌باشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره فورد اج در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.