اجاره شورلت مالیبو در کیش

اجاره شورلت مالیبو در کیش
امتیاز دهید
5/5 - (1 امتیاز)

3,300,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره شورلت مالیبو در کیش

فیلم بررسی و تست رانندگی با شورلت مالیبو

 

شورلت مالیبو از جمله سدان سایز متوسطی کمپانی خودروسازی جنرال موتورز که اولین بار در سال 1964 ارائه شده و جدیدترین فیس لیفت آن در سال 2017 به بازارهای جهانی ارائه شده است. این سدان آمریکایی از قدرت و شتاب فوق‌العاده‌ای برخوردار است و طرفداران بسیاری در سراسر جهان از جمله ایران دارد. اگر از دوستداران محصولات کمپانی خودروسازی جنرال‌موتورز هستید ما به شما اجاره شورلت مالیبو در کیش را پیشنهاد می‌کنیم. مالیبو دارای نمای ظاهری چشم نوازی بوده و بکارگیری رینگ‌های 17 اینچی در فیس لیفت این خودرو، نمایی جذاب و حرفه‌ای به این خودرو بخشیده است.

از نقاط قوت این سدان میان سایز می‌توان به طراحی فوق مدرن کابین و صندوق عقب جادار آن اشاره کرد که این خودرو را به یک خودرو خانوادگی بخصوص برای سفرهای برون شهری مبدل کرده است. جایگذاری و مونتاژ هوشمندانه قطعات در داشبورد در کنار تودوزی‌های چرم دست‌دوز که در نقاط مختلف خودرو مورد استفاده قرار گرفته، ظاهری بسیار زیبا کابین مالیبو داده است. برای اطلاع از شرایط رنت ماشین در کیش با شماره 09347689970 تماس بگیرید.

مالیبو از طراحی ظاهری جذاب و بسیاری زیبایی برخوردار است. در نگاه اول چراغ های جلویی باریک که در امتداد سپر جلوی خودرو کشیده شده در کنار جلو پنجره بزرگ و دوتکه مزین به آرم شورلت جلوه‌ای بسیار زیبا به این خودروی آمریکایی داده است. همجواری مه شکن و دیلایت در سپر جلو و استفاده از یک نوار کرومی در اطراف جلو پنجره از جمله جذابیت‌های طراحی ظاهری آن محسوب می‌شود. درنمای پشتی مالیبو شاهد استفاده از سپری بزرگ و چراغ‌هایی با طراحی زیبا بوده که به نوعی یادآور خودروهای آسیایی شرقی است.

در جزیره کیش به عنوان یکی از پیشگامان ورود خودروهای لوکس امکان رنت انواع خودرو خارجی برای گردشگران این جزیره با بهترین شرایط فراهم شده است. شورلت مالیبو یکی از میان سدان‌های امریکایی که تجربه رانندگی سهل و آسان برای گردشگران این جزیره زیبا را رقم میزند.

آپشن‌های رفاهی و ایمنی شورلت مالیبو

مالیبو با بهرمندی از فرمان سبک با عکس‌العمل عالی، سکوت کابین در حین رانندگی و سیستم ترمز قدرتمند ای خودرو تجربه‌ای عالی از رانندگی را برای شما رقم میزند. این اتومبیل با بهرمندی از تودوزی‌های همرنگ با فضای کابین نمایی گرم و دانشینی به فضای داخلی کابین داده است. در اولین نگاه آنچه در طراحی فضای داخلی این خودرو خودنمایی می‌کند صفحه نمایش 8 اینچی تعبیه شده در وسط داشبورد است.

این خودرو مجهز به ترمزهای اتوماتیک جلو، سیستم هشداردهنده نقاط پیرامونی خودرو، سیستم هشداردهنده وجود عابر پیاده و ترمز متعاقب آن است. مالیبو با بهرمندی از سیستم ضد بلوکه ترمز (ABS)، سیستم کمکی ترمز (BA) ، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) و 6 کیسه هوا (راننده، سرنشین جلو، جانبی و پرده‌ای) از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است. از دیگر امکاانات این خودروی آمریکایی می‌توان به سامانه هشداردهنده برخورد از جلو و ترافیک در عقب، سیستم کمک پارک خودکار، کروز کنترل تطبیقی و دوربین دید عقب اشاره کرد. این خودرو مجهز به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک در دو ناحیه‌ای است که به منظور رفاه سرنشینان عقب کنترلرهای سیستم تهویه برای صندلی‌های عقب نیز تعبیه شده است. برای اطلاع از شرایط و قیمت رنت خودرو در کیش با مشاوران ما در کیش استریت در تماس باشید.

مشخصات فنی شورلت مالیبو

شورولت مالیبو با بهرمندی از پیشرانه بنزینی 2.5 لیتری 4 سیلندر دارای حداکثر قدرت ۱۸۶ اسب بخار و گشتاور ۲۴۹ نیوتن متر در ۴۴۰۰ دور در دقیقه است. این سدان آمریکایی با حداکثر سرعت ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت، شتاب صفر تا صد را در 8 ثانیه پر می‌کند. این خودرو دارای مصرف ترکیبی سوخت ۷ لیتر در هر 100 کیلومتر است و به نسبت خودرویی اقتصادی از لحاظ مصرف سوخت بحساب می‌آید. شما می‌توانید نسبت به اجاره ماشین در فرودگاه کیش اقدام کنید.

 

دسته‌بندی:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره شورلت مالیبو در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.