اجاره شورلت تاهو در کیش

اجاره شورلت تاهو در کیش
امتیاز دهید
4/5 - (1 امتیاز)

8,300,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره شورلت تاهو در کیش

شورلت تاهو، اولین بار در سال 1991 رونمایی شد، این اورکراس غول پیکر آمریکایی به عنوان جایگزینی برای نسل پیش از خود یعنی بلیزر ارائه شده است. ترمزهای دقیق، سیستم تعلیق و تایرهای تقویت، تاهو را به یکی از امن‌ترین خودروهای شاسی بلند آمریکایی تبدیل کرده است. اگر از دوستداران سرعت و هیجان هستید و به آفرود علاقه دارید، شورلت تاهو از بهترین گزینه هاست. اگر قصد سفر به نگین خلیج فارس یعنی جزیره زیبای کیش را دارید، از رنت خودرو در کیش غافل نشوید. اگر مایل به تجربه هیجان رانندگی با شورلت تاهو هستید با ما در کیش استریت همراه باشید. همکاران ما در واحد مشاوره و پشتیبانی کیش استریت همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

کیش به عنوان یکی از مهمترین مراکز بین المللی توریستی – تجاری کشور، سالانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است. جاذبه‌های طبیعی و تاریخی در کنار امکانات رفاهی و تفریحی کیش از مهمترین دلایل محبوبیت نگین خلیج فارس است. رنت خودرو در کیش یکی از بارزترین امکانات رفاهی و تفریحی این جزیره زیبا است. خبر خوب اینکه شما امکان اجاره انواع خودرو های ساخت برترین کمپانی‌های خودروسازی جهان را دارید. اگر عاشق شاسی بلندهای آمریکایی هستید، پیشنهاد کارشناسان ما در کیش استریت اجاره شورلت تاهو در کیش است. رانندگی با محصولات برترین خودروسازی جهان را با کیش استریت تجربه کنید.

آپشن‌های رفاهی و ایمنی شورلت تاهو

تاهو شاسی بلند فول سایز کمپانی شورلت در سه تیپ تولید شده که دارای موتور یکسان اما آپشن‌های متفاوتی هستند. ترمزهای قدرتمند، سیستم تعلیق، ترمز اضطراری خودکار سرعت پایین، هشدار تصادف شاخ به شاخ، سیستم کمکی حفظ مسیر و سیستم هشدار خروج از خط تاهو را به یکی از امن‌ترین خودروهای کمپانی خودروسازی شورلت تبدیل کرده است. این خودرو به دلیل سرعت مناسب و امنیت بالا به شورلت تاهو پلیسی نیز معروف است. اما از دیگر آپشن‌های امنیتی این خودرو می توان به سیستم Safety Alert Seat اشاره کرد که در صورت خروج خودرو از جاده یا وجود مانع در مسیر با ایجاد لرزش در صندلی به راانده هشدار می‌دهد. کلیه امکانات گفته شده در کنار موتور قوی و بدنه فولادی امنیت خاصی در حین رانندگی به شما القا می‎‌کند.

از دیگر آپشن‌های رفاهی در نظر گرفته شده برای راننده می‌توان به سیستم صندلی برای محافظت در تصادفات ، سیستم هوشمند، تنظیم برقی صندلی و سیستم صوتی روی فرمان اشاره کرد. این خودرو مجهز به سیستم صوتی حرفه ای سونی با قابلیت پخش mp3 است. تصور تجربه آفرود با موزیک هیجان انگیز چاشنی رانندگی با شورلت تاهو است. این خودرو علاوه بر بالابر برقی سولار شیشه‌ها مجهز به سانروف با قابلیت تنظیم حالت و سیستم محافظت از آسیب است. برای اطلاع از شرایط اجاره خودرو در کیش با شماره 09347689970 تماس بگیرید.

اما طراحی فضای داخلی تاهو بسیار هوشمندانه بوده و به معنای واقعی کلمه تاهو خودرو خانواده است. فضای داخل کابین مناسب برای 7 نفربوده و طراحی تاشو صندلی‌های ردیف دوم و قابلیت جمع شدن صندلی‌های ردیف سوم استفاده از این خودرو را راحتر می کند.

مشخصات فنی شورلت تاهو

تاهو مجهز به موتور قدرتمند 8 سیلندر 5.3 لیتری با قدرت 355 اسب بخار و گشتاور 519 نیوتن متر است. این خودرو مجهز به گیربکس 6 دنده اتومات بوده که قابلیت تنظیم به صورت دستی را دارا است. اما مصرف سوخت این خودرو نسبتا زیاد بوده و میزان سوخت ترکیبی این خودرو به ازای هر 100 کیلومتر 11.5 لیتر است. تاهو با حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت، شتاب 0 تا 100 را تنها در 8.5 ثانیه پر می‌کند. همکاران ما در کیش استریت با فراهم آوردن گالری تصاویر شورلت تاهو امکان بررسی و مقایسه را برای شما فراهم نموده اند.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره شورلت تاهو در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.