اجاره هیوندای سوناتا در کیش

اجاره سوناتا در کیش
امتیاز دهید
5/5 - (2 امتیاز)

2,750,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره هیوندای سوناتا در کیش

فیلم بررسی و رانندگی با هیوندای سوناتا

 

هیوندای سوناتا با طراحی اسپرت و جوان‌پسند خود یکی از محبوب‌ترین خودروهای سدان کره‌ای در بین ایرانیان محسوب می‌شود. این خودرو هیبریدی با جذابیت ظاهری و توان حرکتی فوق‌العاده، پایداری متوسط و مصرف سوخت کم یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفرهای درون شهری و حتی جاده‌های برون‌شهری است. سوناتا، نماینده‌ای قدرتمند از خودرو‌سازی کره‌ای هیوندای که از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای رنت خودرو در کیش است. هرچند طراحی زیبا و جذاب سوناتا یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این خودرو است اما نمی‌توان از عملکرد فنی خوب و آپشن های آن چشم پوشی کرد. این خودرو در در سه تیپGL، GLS و GLS plus عرضه شده که هر سه دارای مشخصات فنی یکسان اما با آپشن‌ها و تجهیزات رفاهی متفاوت هستند. این خودرو که جزء سدان‌های نیمه لوکس هیوندای محسوب شده در دو نسخه بنزینی و هیبریدی به بازار عرضه شده است.

کیش استریت به منظور رفاه حال گردشگران عزیز، بهترین شرایط اجاره هیوندای سوناتا در کیش را برای شما عزیزان فراهم نموده است. مشاوران ما در کیش استریت همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب، آماده پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با شرایط اجاره ماشین در کیش هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از تخفیفات ویژه فرم ارسال تخفیف به موبایل من را پر کنید.

آپشن‌ها و امکانات رفاهی هیوندای سوناتا

همانطور که گفته شد، سوناتا در سه تیپ مختلف عرضه شده که از لحاظ مشخصات فنی کاملا یکسان بوده و آپشنای رفاهی از مهمترین عوامل تفاوت این سه تیپ است. طراحی متفاوت داشبورد، در نظر گرفتن کلید‌ها بر روی فرمان، تنظیم برقی صندلی‌های جلو، حافظه صندلی راننده، فرمان سه حالته با دارا بودن گرمکن از مهمترین عواملی احساس راحتی راننده در جایگاه صندلی خود است. اما در نظر گرفتن نور آبی رنگ ملایم در طراحی داخلی کابین که به طور واضح در پشت مانیتور، آمپر و داشبورد قابل مشاهده هست، فضای دلنشینی را فراهم می‌کند.

اما سوناتا ظاهر جسورانه خود را مدیون طراحی جذاب چراغ‌های کشیده رو به بالای خود است که همسو با جلو پنجره بزرگ خودرو است. طراحی ستون عقب خودرو (ستون عقب کمی زود جمع شده )ممکن است شما را به اشتباه بینداز که این خودرو لیفت بک است، در حالی که سوناتا یکی از سدان‌های نیمه اسپرت هیوندای محسوب می‌شود. این خودرو دارای فضای داخلی بسیار راحتی بوده، صندلی‌های نرم با روکش چرمی که مقداری پایین هستند، بهنوعی احساس امنیت بیشتری را القا می‌کنند.

سوناتا بسته به تیپ خود دارای تجهیزاتی از قبیل گرمکن صندلی‌های جلو و عقب، تهویه صندلی‌های جلو، تهویه خودکار دوگانه، دوربین دید عقب، سنسور پارک جلو و عقب، نمایشگر لمسی، پرده‌های جانبی عقب، پرده عقب برقی، ترمز پارک برقی، سیستم صوتی حرفه‌ای و… است. از مهمترین عوامل محبوبیت این خودرو نیمه لوکس کره‌ای می‎‌توان بهمواردی همچون طراحی ظاهری زیبا، فرمان‌پذیری عالی،تجهیزات و عملکرد فنی خوب در کنار ایمنی مناسب اشاره کرد. با توجه به موارد گفته شده، سوناتا یکی از بهترین گزینه‌های اجاره خودرو در کیش برای گردشگرانی است که با خانواده به این جزیره زیبا سفر می‌کنند.

حالا که صحبت از ایمنی سوناتا شد باید بگوییم این خودرو مجهز به ایر‌بگ راننده و سرنشین جلو، پرده ای و جانبی است که دارای عملکرد فوق‌العاده در ترمز‌های ناگهانی است. همچنین از ترمز ای بی اس ضد قفل، ترمز جلو و عقب (دیسکی خنک شونده) بهرمند است. از دیگر آپشن‌های ایمنی این خودرو می‌توان به قفل ضد سرقت ایموبیلایزر، وکلید هوشمند با استارت دکمه ای اشاره کرد.

مشخصات فنی هیوندای سوناتا

اما نوبت به مشخصات فنی این خودرو نیمه اسپرت و لوکس کره‌ای رسید. سوناتا مجهز به موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه با حجم 1998 سی‌سی است. حداکثر قدرت موتور 193 اسب بخار و دارای حداکثر گشتاور 205 نیوتن متر است. هیوندای سوناتا دارای شتاب اولیه‌ی نسبتا خوبی با حداکثر سرعت 192 کیلومتر در ساعت است و شتاب صفر تا صد را در 9.3 ثانیه پر می‌کند. این خودرو با بهرمندی از جعبه دنده 6 سرعته خودکار تیپ ترونیک و فرمان پذیری عالی، حس خوبی از رانندگی را برای شما رقم می‌زند. حس خوب رانندگی با محصولات برترین کمپانی‌های خودروسازی دنیا را با کیش استریت تجربه کنید.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره هیوندای سوناتا در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.