اجاره رنجروور ایووک در کیش

اجاره رنجروور اووک در کیش
امتیاز دهید
4.3/5 - (3 امتیاز)

16,800,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره رنجروور ایووک در کیش

رنج‌روور ایووک یکی از مدل‌های پرطرفدار لندروور و به عبارتی تافته‌ی جدا بافته کمپانی خودرو‌سازی لندروور است. این خودرو با طراحی خاص، پیچیده و فضایی خاص خود نگاه هر بیننده ای را به خود خیره می‌کند. نمونه بارز طراحی خاص و جاه طلبانه رنج روور ایوک در نمای جانبی این خودرو به وضوح قابل مشاهده است. اختلاف سایز رینگ‌های مشکی در کنار لاستیک‌های مشکی پهن و توپر نشان از قابلیت آفرود این اتومبیل دارد. چراغ‌های کشیده با لبه های باریک که از جلو به سمت عقب کشیده شده یکی از بارزترین جلوه‌های دیدنی طراحی جاه‌طلبانه رنج‌روور ایوک است.

طراحی داخلی متفاوت و به دور از هرگونه کلیشه بازی و تقلید مرسوم در صنعت خودرو سازی به نوعی نماینده تفاوت عمیق سبک طراحی ایوک با سایر رقبای خود است. این خودرو با تمامی ویژگی‌های خود به یکی از خودروهای راحت و مناسب برای افرادی هست که به دنبال راحتی در سفر هستند. تمامی ویژگی‌ها و آپشن‌های گفته شده از دلایل محبوبیت اجاره رنجروور ایووک در کیش است. در رابطه با طراحی و چیدمان فضای داخلی این خودرو نیز شاهد بهترین چیدمان و قرار گیری عناصر هستیم.

ایوک که در کلاس شاسی بلند(کلاس اوور) قرارد دارد از محبوب ترین آفرودهای برند خودرو سازی لندروور محسوب می شود. هرچند ایوک دارای طراحی ظاهری لوکس و فانتزی است اما یکی از حرفه ای ترین آفرودهای حال حاضر محسوب می‌شود. اگر از طرفداران تفریح مهیج آفرود هستید و به جزیره زیبای کیش سفر کردید، بهترین گزینه رنت رنجروور ایووک است. در کیش استریت تجربه‌ای متفاوت از اجاره خودرو در جزیره کیش برای شما رقم خواهد خورد. جهت اطلاع قیمت رنت خودرو در کیش با همکاران ما در کیش استریت در تماس باشید.

مشخصات فنی رنجرور ایووک

ایووک با بهرمندی از سیستم تعلیق مستقل چرخ‌ها، طراحی متفاوت و هوشمندانه سپر جلو و عقب و همچنین نحوه قرارگیری چرخ ها دارای بهترین زاویه حمله و فرار است. این خودرو توان کشش و بکسل تا 108 تن خود را مدیون بهرمندی از فناوری است. لندرور رنجرور ایووک به گونه‌ای طراحی شده است که امکان ورود به آب تا عمق نیم متری بدون هیچ مشکلی را برای شما فراهم می‌‌آورد. اگر مایل به رانندگی با یکی از برترینشاسی‌بلندهای لوکس-آفرود موجود در بازار ایران هستید با شماره 09347689970 در تماس باشید.

اما بهرمندی از موتور 4 سیلندر توربوشارژ با حداکثر گشتاورد ۳۴۰ نیوتن متر در ۱۷۵۰ دور در دقیقه، امکان پر کردن شتاب صفر تا صد این خودرو 1.7 تنی را تنها در 8 ثانیه فراهم می‌کند. هرچند این خودرو از شتاب ثانویه خیره‌کننده‌ای نیز بهرمند است. اما جعبه دنده ۹ سرعته خودکار تیپ ترونیک از ویژگی های منحصر بفرد این خودرو آفرود درخشان است.

تجهیزات و آپشن‌های رنجروور ایووک

ساختاری متفاوت و هوشمندانه نمایشگر دیجیتال تعبیه شده در پشت فرمان رنجروور ایوک به راحتی در نمایش هوایی دوربین 360 درجه و باز بودن درب ها به صورت سه بعدی مشاهده کرد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این خودرو سیستم کنترل واژگونی موسوم به RSC است که این خودرو را به یکی از بهترین گزینه ها برای آفرود بازها می‌کند. اما سیستم AHBA متفاوت ایووک به گونه‌ای است که در زمان رانندگی با نور‌بالا، خودرو روبرویی از شر نور کور کننده خلاص شده و نور پایین را مشاهده کرده اما سایر قسمت های مسیر و حتی علایم رانندگی هم‌چنان با نور بالا نمایان تر می‌شوند. اما دیگر نوآوری‌های خلاقانه این خودرو، نمایشگر دیجتال مربوط به سیستم تهویه مطبوع است که تصویری از چگونگی هوادهی دریچه‌ها را به نمایش می گذارد. هرچند پیچ‌های کنترل دما همچنان به صورت دستی و مکانیکی تعبیه شده است. اما خبر خوب اینکه این خودرو دارای مصرف سوخت بهینه‌ای است و میانگین مصرف سوخت آن در هر 100 کیلومتر تنها 7.5 لیتر است.

دسته‌بندی:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره رنجروور ایووک در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.