اجاره دوج دورانگو در کیش

اجاره دوج دورانگو در کیش
امتیاز دهید
4/5 - (1 امتیاز)

5,000,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره دوج دورانگو در کیش

فیلم بررسی و تست رانندگی با دوج دورانگو

 

 

اگر در سفر به جزیره زیبای کیش، قصد تجربه آفرود و رانندگی با یک شاسی بلند متفاوت دارید، اجاره دوج دورانگو در کیش را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این اتومبیل با ظرفیت 5 الی 7 نفر، بهترین گزینه برای خانواده‌ها است. طراحی هوشمندانه بدنه دوج، ظاهر تهاجمی و عضلانی به آن داده که نمادی از قدرت و سرکشی این خودرو آمریکایی است. ظاهر اسپرت و جوان‌پسند دورانگو در کنار قدرت و سرعت فوق‌العاده، تجربه‌ای متفاوت از لذت رانندگی در ساحل زیبای کیش برای شما رقم می‌زند.

آپشن‌ها و ایمنی دوج دورانگو

دوج دارای هفت صندلی با طراحی استاندارد و روکش چرمی فوق‌العاده است. نکته قابل توجه این است که صندلی‌های ردیف دو مانند صندلی‌های جلو به صورت شخصی و پشت بلند طراحی شده اند. اما صندلی‎‌های ردیف سه نیز از طراحی فوق‌العاده ای برخوردار بوده که نه تنها بسیار مناسب هستند، بلکه افراد بزرگسال نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

با نگاهی فنی به دوج به این نتیجه می‌رسیم که انتخاب تک‌تک اجزاء آن حساب‌شده و با بسیار هوشمندانه طراحی شده است. طراحی زیبای داشبورد دوج با در نظر گرفتن یک نمایشگر 8.4 اینچی در وسط داشبورد تکمیل می‌شود. فضای بار دوج با ظرفیت 480/1360 لیتر مناسب برای سفرهای خانوادگی بوده و می‌توان تا حدوداً 4 چمدان داخل آن جای داد. بکارگیری مواد اولیه مرغوب، آرگونومی، آپشن‌های رفاهی موجی شده طراحی کابین دورانگو یک سر و گردن بالاتر از سایر رقبا قرار گیرد.

برای اطلاع از شرایط اجاره خودرو در کیش با شماره 09347689970 تماس بگیرید. همکاران ما در کیش استریت همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب آماده پاسخگویی به سوالت گردشگران محترم هستند.

شاید بنظر برسد که دنده عقب با این خودروی امریکایی بسیار سخت بوده اما با لطف دوربین دید عقب براحتی دنده عقب بگیرید. اما سیستم ترمز برمبودر نظر گرفته شده برای متوقف کردن دوج دارای عملکرد بسیار مناسبی بوده و این هیولای امریکایی را در سرعت 110 کیلومتر بر ساعت را تنها در 51 متر متوقف می‌کند. برای متوقف کردن این خودرو بزرگ جثه الیپرهای شش پیستون و دیسک‌های 15 اینچی در جلو و کالیپرهای چهار پیستونه و دیسک‌های 13.8 اینچی در عقب در نظر گرفته شده است. به منظور تامین رفاه راننده در شرایط مختلف، امکان تنظیم هفت مدل مختلف در نظر گرفته شده است. حالت اتوماتAuto برای حرکت در مسیرهای شهری و روزانه، Track برای ارائه بالاترین سطح قابلیت ها، بزرگراه ها و مسیرهای مسابقه است.

همچنین این خودرو مجهز به ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل هوشمند و سیستم کمکی حفظ مسیر است که سطح ایمنی این خودرو را بالا می‌برد. کمک فنرهای عقب و جلوی دوج به گونه‌ای طراحی شده که موجب عملکرد خشک و اسپرتی آن شده است. تفاوت رانندگی با یک خودروی آمریکایی را هنگام رانندگی با سرعت بالا در پیچ ها به خوبی متوجه می‌شوید. لذت آفرود در کیش را با اجاره دورانگو در کیش با مناسب‌ترین قیمت و بهترین شرایط با کیش استریت تجربه کنید.

 

مشخصات فنی دوج دورانگو

قدرت و سرعت فوق‌العاده دوج توسط پیشرانه 6.2 لیتری سوپرشارژر با روتورهای دوقلو تامین می‌شود. موتور تعبیه شده برای دوج توانایی تولید نیرویی برابر با 475 اسب بخار و 875 نیوتن‌متر گشتاور یکی از قدرتمندترین شاسی بلند ترکیبی دنیا است.
یکی از ویژگی‌های این شاسی بلند آمریکایی نسبت به سایر رقبا، سرعت شتابگیری بهتر آن در هوای گرم است که مدیون طراحی هوشمندانه ورودی‌های هوای پایینی سپر جلواست. سیستم خنک کننده شامل پمپ آب، مخزن خنک کننده و مبدل حرارتی کمک می‌کند تا دمای پیشرانه دوج همواره کمتر از 60 درجه سانتی‌گراد باشد. این اس‌یووی قلدر آمریکایی با حداکثر سرعت 285 کیلومتر بر ساعت، شتاب صفر تا صد را تنها در 3.5 پر می‌کند.

 

تجربهٔ رانندگی با دوج دورانگو در جزیره زیبای کیش را با کیش استریت تجربه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره دوج دورانگو در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.