اجاره دوج چلنجر در کیش

اجاره دوج در کیش
امتیاز دهید
4.1/5 - (9 امتیاز)

5,300,000 تومان

مشخصات کلی

چنانچه با رزرو اینترنتی راحت نیستید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتس اپ، رزرو خود را انجام دهید.

-----‌ ‌ تصاویر بیشتر از خودرو

امروز نمی‌خواهید این خودرو را رزرو کنید؟

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا اولین نفری باشید که از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه این خودرو مطلع می‌شوید.

توضیحات در مورد اجاره دوج چلنجر در کیش

اجاره دوج چلنجر در کیش

یکی از اتومبیل های پر طرفدار برای اجاره ماشین در کیش، دوج چلنجر می باشد. خودرویی آمریکایی که نمادی از سرعت و قدرت می باشد. اگر شما هم مایل به رانندگی با قدرتمندترین خودروی عضلانی آمریکایی می باشید، اجاره دوج چلنجر در کیش را به شما پیشنهاد می کنیم.

ما در کیش استریت برای شما عزیزان امکان اجاره دوج چلنجر با شرایط آسان را فراهم آورده ایم. این اتومبیل نمادی از سرعت، چالاکی و قدرت می باشد که می تواند مرزهای سرعت را درنوردد و تجربه ای هیجان انگیز از رانندگی در جزیره همیشه زیبای کیش برای شما رقم بزند.

شرایط اجاره اتومبیل دوج چارجر در کیش

1. ارائه یک فقره چک معادل با قیمت اتومبیل یا پول نقد ( 4 الی 8 میلیون) جهت ضمانت
2. ارائه اصل گواهینامه معتبر و کارت شناسایی
3. هزینه جریمه و خلافی در زمان رنت خودرو، بر عهده اجاره کننده می باشد.
4. هزینه بنزین مصرفی خودرو در زمان اجاره بر عهده اجاره کننده می باشد. ( اتومبیل به صورت فول بنزین تحویل داده می شود)

شما می توانید برای اطلاع از شرایط و قیمت دوج چلنجر در کیش به وب سایت کیش استریت مراجعه نموده و اتومبیل مورد نظر خود را با بهترین شرایط رزرو کنید. ذکر این نکته خالی از لطف نمی باشد که اتومبیل پیش از تحویل به شما کاملا ضد عفونی شده و امکان تحویل خودرو در محل اسکان و فرودگاه برای شما فراهم می باشد.

پیشنهاد ما به شما اجاره این خودروی لوکس و هیجان انگیز آمریکایی می باشد تا از ماشین سواری خود در جزیره رویایی کیش خاطرات فراموش نشدنی به دست بیاورید .هر چند این اتومبیل دارای طراحی فاخر و موتوری قدرتمند می باشد، اما رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در طول زمان اجاره الزامی می باشد. حداکثر سرعت در جزیره کیش در معابر اصلی برابر تابلوهای نصب شده در نوار سیاحتی ۵۰ کیلومتر می باشد.

آیا می دانید شما در کیش استریت امکان رزرو آنلاین رنت خودرو دوج چارجر در کیش را دارید؟

به این منظور تنها کافی است در سایت با بعد از استعلام قیمت با اعلام تاریخ و تعداد روز اجاره ماشین مراحل رزرو را انجام دهید. در این حالت شما می توانید کل مبلغ اجاره یا ودیعه را به حساب شرکت واریز نموده و سپس با ارائه مدارک لازم در زمان و مکان مورد نظر خودرو انتخابی را تحویل بگیرید. توجه داشته باشید که قیمت اجاره دوج چلنجر در کیش با توجه به به سال تولید این کمپانی  و مدل (قدیم یا جدید)، درخواست راننده و حتی در بازه های زمانی مختلف، می تواند متغیر باشد.

مشخصات و عکس دوج چلنجر در کیش

سرعت 0 تا صد دوج چلنجر، تنها ۲.۳ ثانیه می باشد. این اتومبیل پر شتاب بعد از یک ثانیه به سرعت 50 کیلومتر بر ساعت می رسد. این خودروی عضلانی آمریکا، تنها خودروی دنیا با تجهیزاتی مخصوص درگ و حرکت سریع در مسیر مستقیم می باشد.
این اتومبیل قدرتمند آمریکایی دارای سه حالت رانندگی اتوماتیک، درگ پلاس و سفارشی می باشد. بهینه ترین حالت سوخت در دوج چلنجر، حالت اتوماتیک می باشد که با توجه به تحت کنترل بودن گشتاور آن علاوه بر احساس راحتی سرنشینان، لاستیک ها کمترین استهلاک را خواهند داشت. توجه داشته باشید که رانندگی در حالت سفارشی نیاز به مهارت کافی دارد تا با تنظیمات تخصصی عملکرد دیمون را به حالت مورد نظر خود تغییر دهند. بدنه این اتومبیل پر قدرت به گونه ای تقویت شده است تا ایمنی آن را در سرعت های بالا و تصاادفات احتمالی افزایش دهد.

دوستدارن سرعت می توانند با رنت ماشین آمریکایی دوج در کیش تجربه ای متفاوت از رانندگی را داشته باشند. اتومبیلی که نه تا سرعت آن جذاب است، بلکه طراحی داخلی زیبا و چشم نوازی دارد. این اتومبیل که به صورت دو سرنشین طراحی شده است دارای پوشش داخلی چرمی بسیار زیبا می باشد.

نقد و بررسی‌ها

  1. بابک

    درود . یک دوج چلنجر مدل ۲۰۲۲ برای خرید با پلاک گذر موقت شش ماه یا یک سال میخواهم .لطفا قیمت تمام شده را بفرمایید اگر امکان اقساط داشته. باشه هم بهتر .ولی رنگ ان ابی یا قرمز باشد.تحویل در شهرستان کرج. .ممنون .

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین نفر از تخفیف‌ها با خبر شو!

تخفیف اجاره خودرو در کیش
ما از اطلاعات تماس شما حراست می‌کنیم و فقط جهت اطلاع رسانی تخفیف‌های این سایت از آن استفاده خواهیم کرد.